Tore Kjos sier Norwegian blir solgt
E24 – De var nesten i havn med et salg, men dessverre var det noen aksjonærer som ropte om mer og ødela alt. Men Norwegian blir solgt. Det er helt garantert, sa Tore Kjos til DN.
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »
Sethsu
12.02.2019 kl 23:31
7095
Hele artikkelen er å finne https://www.dn.no/marked/norwegian/tore-kjos/seismikk/tore-kjos-om-read-konkursen-det-er-jo-en-stor-fordel-med-dette/2-1-541266
Så da er det ikke et spørsmål om det blir, men et når.
Så da er det ikke et spørsmål om det blir, men et når.
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
CC
13.02.2019 kl 00:13
6991
Han har vel en viss interesse i å få kursen opp litt kjapt.....
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
Ypsilon 7
13.02.2019 kl 07:19
6730
To late ...☺️
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
pris over 350 kr,stor raally på gang her,folkens
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
Tigeren
13.02.2019 kl 08:34
6523
Ja Nas blir solgt. Blir spennende å se hvem som byr mest. Budkrig kan ankomme anytime. Kjos brødrene vil sikre sin pensjon, nå. Easy Jet eller BA som byr først?? Brura Nas er nå pyntet for et optimalt salg. Velkommen Nas rally som vi har opplevd så utallige mange ganger tidligere. Nå blir det et saftig finalerun med høye aksjekurser.
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
Hektar
13.02.2019 kl 08:36
6486
Ja, da vet man vel grunnen til at det falt gjennom. Noen ble for grådige og istedet for å tekkes med sånne trakk de seg. Helt riktig, grådigfanter fortjener en smekk, tror de bare kan sitte og forlange. Og gud bedre for en smekk de fikk om man sammenligner kurs... Etter utvanning om de ikke deltar maksimalt vil samme verdiøkning være en saga blott.
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
BackCliff
13.02.2019 kl 08:59
6594
daukjøttet ødela for Tore akkurat som de gjør i NHY :-(
https://www.dn.no/marked/norwegian/tore-kjos/seismikk/tore-kjos-om-read-konkursen-det-er-jo-en-stor-fordel-med-dette/2-1-541266
han er nok ivrig etter å selge NAS
https://www.dn.no/marked/norwegian/tore-kjos/seismikk/tore-kjos-om-read-konkursen-det-er-jo-en-stor-fordel-med-dette/2-1-541266
han er nok ivrig etter å selge NAS
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
Tigeren
13.02.2019 kl 09:31
6470
Jeg selger mine aksjer for kr 350. Da blir jeg trippelmillionær i NAS.
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
Tigeren
13.02.2019 kl 11:47
6332
Oslo (TDN Direkt): Norwegian Air Shuttle trekker seg ut av samtlige ruter selskapet opererer mellom USA og de Fransk-karibiske øyene Guadeloupe og Martinique, meldte den belgiske nettsiden aviation24 tirsdag, ifølge NRK.
Dette er gull. Kjos har nå strammet inn og kutter betydelige kostnader. Nas vil klatre oppover på OSE.
Dette er gull. Kjos har nå strammet inn og kutter betydelige kostnader. Nas vil klatre oppover på OSE.
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
CC
13.02.2019 kl 16:34
6124
Tilbake i gamle stil; 106,9 (-3,7%)
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
Hektar
13.02.2019 kl 16:39
6100
Er det som har blitt sagt hele tiden når folk har hylt om kabinfaktor og "feilslått satsing" (uten at de faktisk hadde et fnugg av info om dette): Ved å åpne og drifte ruter har de nå fått samlet data nok til å begynne optimalisering av sitt nettverk.
Dette blir det mye av fremover.
Håper selv på flere destinasjoner Gardemoen - UK. Hvorfor de ikke lander i Luton f.eks. skjønner ikke jeg, det er jo fint for de som skal til bedfordshire/buckinghamshire/notthinghamshire og østover uten å måtte innom M1 mellom London og Luton fra Gatwick eller togskifte ved Victoria og Euston om du skal til bucks eller nordover.
Dette blir det mye av fremover.
Håper selv på flere destinasjoner Gardemoen - UK. Hvorfor de ikke lander i Luton f.eks. skjønner ikke jeg, det er jo fint for de som skal til bedfordshire/buckinghamshire/notthinghamshire og østover uten å måtte innom M1 mellom London og Luton fra Gatwick eller togskifte ved Victoria og Euston om du skal til bucks eller nordover.
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
Søndre
13.02.2019 kl 17:22
5988
NAS hadde 40 millioner passajerer i 2018. Hadde billetten blitt lagt på med kr.100.
ville det blitt 4 milliarder i økte inntekter. Det koster ca kr 90 for en halvliter pils på Gardermoen.
ville det blitt 4 milliarder i økte inntekter. Det koster ca kr 90 for en halvliter pils på Gardermoen.
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
CC
13.02.2019 kl 17:24
5976
Og 100,- i lavere pris på grunn av tiltagende konkurranse ville gitt 4 mrd. i reduserte inntekter.
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
Søndre
13.02.2019 kl 17:27
5959
Du mener at en økning på kr 100,. ville gitt lavere inntekter ?
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
CC
13.02.2019 kl 17:28
5946
Les en gang til
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
Hva billettprisen internasjonalt har med øl-prisen på Gardermoen å gjøre er for meg vanskelig å forstå.
Når folk kjøper billetter betyr ofte 100 kr pr person pr vei ganske mye. Kanskje skal man reise en hel familie og flere strekninger.
Når folk kjøper billetter betyr ofte 100 kr pr person pr vei ganske mye. Kanskje skal man reise en hel familie og flere strekninger.
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
Hektar
13.02.2019 kl 18:02
5835
Øker man prisen så taper man kunder. Taper man kunder, tjener man mindre. Ikke alle har det like godt som oss vet du. Alt av prisøkning må også tas med forbehold om tapt inntekt fra de som velger en annen tilbyder, det er noe som merkelig nok glemmes titt og ofte.
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
Tigeren
13.02.2019 kl 19:35
5701
NAS og Kjos gjør nå alt riktig føre et bud. Såfort kr 33 milliarder er på Easy Jet sin konto, kan det bli kursfest i Nel. Easy Jet henter og låner kr 33 milliarder til vekst. De sikler på NAS. Bud kan komme anytime.
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
CC
13.02.2019 kl 19:57
5608
Kursfest i NEL. Easyjet gjør et rammelån som er refinansiering hvis du hadde giddet å lese prospekt. De henter ikke 33 mrd nå men dream on Tigeren og heng deg i den synkende masten. Dyrt å ignorere fakta men ditt valg....
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
Tigeren
13.02.2019 kl 20:31
5507
CC. Dine tanker står i kvikksand. Vinnere blir med NAS opp. Du står igjen på perrongen. Flyet går. Bud kan komme anytime. Din agenda lukter, noe som flere andre her inne på forumet har sagt til deg. Easy Jet kan by på Nas anytime. Takk for at løfter opp min tråd.
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
CC
13.02.2019 kl 20:33
5487
Time will show. Sweet dreams. Tror nok du blir skuffet men du kan jo alltid meve i håpet?
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
CC
13.02.2019 kl 20:35
5473
Flere har vel også påpekt din udokomenterte bulling så takk for sist....
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
Tigeren
14.02.2019 kl 08:44
5222
CC. Du lykkes IKKE med ditt forsøk på "dizze" selskapet. Kursen vil klatre høyt opp Du gir meg dessverre ingen energi. Derfor blir dine fake news innlegg lenger ikke kommentert av meg. Se opp for kvikksand...
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
CC
14.02.2019 kl 08:46
5204
Ditt oppkjøp er desverre avlyst. Easyjet har andre planer.
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
Tigeren
14.02.2019 kl 09:34
5128
Easy Jet planlegger oppkjøp. NAS er det heteste og billigste flyselskap akkurat nå. NAS kan bli kjøpt opp på få dager. Da blir aksjonærer steinrike. Dette har skjedd før. ??? Tapere som CC rakk ikke flyet. Fordi han ville bare ville legge frem FAKE NEWS ??
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
CC
14.02.2019 kl 10:24
5046
Vet ikke om bekreftede nyheter fra Easyjet er fake news men drøm videre og fortsett å tape penger......
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
CC
14.02.2019 kl 10:41
4999
Hitill ser det ut som det er du som er taperen Tigeren. Dream on!!!
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
Tigeren
14.02.2019 kl 10:54
4969
EasyJet forbereder seg på gigantisk låneopptak kr 33 milliarder
Det britiske lavprisselskapet vurderer å gå til markedet for å låne store summer. Flyanalytiker mener selskapet kan være en av Norwegian-frierne. hahaha
Det britiske lavprisselskapet vurderer å gå til markedet for å låne store summer. Flyanalytiker mener selskapet kan være en av Norwegian-frierne. hahaha
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
CC
14.02.2019 kl 10:59
4953
Les prospekt og sjekk fakta. Dette er et rammelån og en refinansiering.
http://otp.investis.com/clients/uk/easyjet1/rns/regulatory-story.aspx?cid=2&newsid=1231255
Og her er bekreftelsen på at Easyjet drømmen din gikk i vasken:
http://otp.investis.com/clients/uk/easyjet1/rns/regulatory-story.aspx?cid=2&newsid=1233461
http://otp.investis.com/clients/uk/easyjet1/rns/regulatory-story.aspx?cid=2&newsid=1231255
Og her er bekreftelsen på at Easyjet drømmen din gikk i vasken:
http://otp.investis.com/clients/uk/easyjet1/rns/regulatory-story.aspx?cid=2&newsid=1233461
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
brass1
14.02.2019 kl 11:11
4925
Utrolig...du fortsetter å hause NAS med bare synsing og ønskedrømmer. Du bruker nyheter til andre selskap og vikler dette sammen med Nas slik det passer best inn for dine ønskedrømmer. Ingen reelle fakta, bare svada. Stiger Nas 2-3 % en dag, så øser du ut meninger i x antall nye tråder. Ikke rart at det innimellom kommer dager hvor aksjekursen stiger med noen få %, etter ca 55% fall på 3 mnd. Trenden er soleklar, og nyhetene rundt selskapet er mange, og hovedsaklige negative. Kjos driver med brannslukking, det er det flere aktører som har fått med seg, (de bruker nemlig fakta når de analyserer), så det er nok viktig for Nas sin fremtid og mulig salg, at alle disse brannene blir slukket, slik at seriøse kjøpere kan komme frem, når asken har lagt seg....
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
Tigeren
14.02.2019 kl 11:45
4889
Tusen takk for et klokt og reflektert flyinnlegg,brassen. Keep up the good work. Flott at du fyller på med masse flyfakta......hahaha
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
tickerlover
14.02.2019 kl 13:33
4764
Tiger,
Nå må du bli ferdig med maset om Easyjets rammelån.
Dette er bare et rammelån som Easyjet har fornyet på samme måte flere ganger de siste årene.
Hvis du gidder å google finner du de forrige låneprospektene på nett.
Det er business as usual og kan ikke kobles til NAS eller øke sannsynligheten for at Easyjet vil kjøpe NAS.
Det er mange grunner til at Easyjet vil ha NAS slottider, flåte og kobling til long haul, men dette er ikke tegnet på at de gjør det.
Keep looking.
Nå må du bli ferdig med maset om Easyjets rammelån.
Dette er bare et rammelån som Easyjet har fornyet på samme måte flere ganger de siste årene.
Hvis du gidder å google finner du de forrige låneprospektene på nett.
Det er business as usual og kan ikke kobles til NAS eller øke sannsynligheten for at Easyjet vil kjøpe NAS.
Det er mange grunner til at Easyjet vil ha NAS slottider, flåte og kobling til long haul, men dette er ikke tegnet på at de gjør det.
Keep looking.
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
Anywhere
14.02.2019 kl 13:39
4742
Tigeren oppfører seg omkring NAS nesten like hodeløst som NEL. Han drømmer om at kursen skal fly oppover fordi en budkrig skulle komme. Vel, denne budkrigen har ikke blitt aktuell siste året når det har vært aktuelle beilere....nå når selskapet viser seg å være i alvorlig finansieringsutfordring, så blir det ikke plutselig mer budkrig. En emisjon drømmes om å bli satt langt over der kursen ligger i dag ved gavmilde innskytere. Det er alldeles hodeløst i forhold til et aksjemarkeds forståelse, og for så vidt et stadig mer desperat rop i et slags formsådd håp om at tapene, som nå er store i NAS, ikke skal bli større.
Hadde jeg vært Tigeren, så hadde jeg solgt for lengst. Gjorde for så vidt også det - på 300....
Ser at han lever like frynsete i NAS som i NEL og blander NEL inn i et rammelån som Easyjet skal ta opp. For et sammensurium når frykten rammer...
Hadde jeg vært Tigeren, så hadde jeg solgt for lengst. Gjorde for så vidt også det - på 300....
Ser at han lever like frynsete i NAS som i NEL og blander NEL inn i et rammelån som Easyjet skal ta opp. For et sammensurium når frykten rammer...
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
brass1
14.02.2019 kl 18:06
4630
Jaja....Innlegget var ikke ment som et fakta innlegg, men det forstår du jo ikke. Innlegget er kun myntet på deg og din ustoppelige hausing av Nas, uhemmet og bare vås uten rot i virkeligheten. Du spyr ut innlegg og koker sammen mulige oppkjøp, alt uten noen form for reality check/fakta sjekk. Som jeg skrev, så har veldig mange fått med seg, både små og store investorer (men ikke du....) at Nas er i virkelig hardt vær. Pengene renner ut, og de prøver desperat å begrense dette nå, med basenedleggelser, kutte personalkostnader, rutekutt, salg av fly etc etc.
Som jeg har kommentert til deg før, så kan ikke Kjos og Co betemme seg for at Nas skal bli lønnsomme (som du har uttalt ved flere anledninger....) OG spareprogrammet er vedtatt men IKKE gjennomført. Det er først når Nas kan bekrefte at de klarer å gjennomføre et slikt kostnadskuttprogram at investorer kan bake dette inn i framtidig inntjening/aksjekurs. Du, som alltid, selger skinnet leeeeeenge før bjørnen er skutt!
Tallene lyver ALDRI, og aksjekursen til Nas vil fortsette nedover, som har vært trenden det siste året, inntil de klarer å vise at de klarer å tjene på driften. De har emi nå fordi de ikke hadde klart å overholde lånebetingelsene ellers, dette er fakta! At Kjos velger på pressekonferanse å si at Nas IKKE /aldri har hatt problem med å overholde disse vilkårene, er jo bare latterlig! Uten emi hadde de brutt vilkårene, derfor MÅTTE de ha en emisjon, som igjen SELVFØLGELIG motbeviser det Kjos påstår, men enkelte, som deg, skjønner ikke dette,det i seg selv er jo ganske utrolig når man investerer i aksjer.....
Men, som du sier, du driver jo med bunnfiske, det er bare det at du hele tiden bommer på bunnen, men , tydeligvis, så tjener du penger allikevel, dette fremstår for meg høyst merkelig.....
Vi som leser litt fakta om selskap vi ønsker å investere i, venter til vi ser resultater før vi investerer, og prøver IKKE å fange en fallende kniv....
Igjen,Tigergutt, ingen selskapsfakta i dette innlegget, det tar du ikke til deg allikevel, det har du jo bevist til det kjedsommelige.
Dette innlegget inneholder generelle fakta, som du burde tenke på, selv om det kanskje er sårt å lese, jeg skjønner at det ikke passer inn i dine drømmer og fantasier om Kjos og Co sitt selskap, men det kan faktisk spare deg for litt frustrasjon, og kanskje penger, om du baserer aksjehandel på reell selskapsinfo.....det har ihvertfall hjulpet meg de 30 årene jeg har vært aktiv på børs...
Som jeg har kommentert til deg før, så kan ikke Kjos og Co betemme seg for at Nas skal bli lønnsomme (som du har uttalt ved flere anledninger....) OG spareprogrammet er vedtatt men IKKE gjennomført. Det er først når Nas kan bekrefte at de klarer å gjennomføre et slikt kostnadskuttprogram at investorer kan bake dette inn i framtidig inntjening/aksjekurs. Du, som alltid, selger skinnet leeeeeenge før bjørnen er skutt!
Tallene lyver ALDRI, og aksjekursen til Nas vil fortsette nedover, som har vært trenden det siste året, inntil de klarer å vise at de klarer å tjene på driften. De har emi nå fordi de ikke hadde klart å overholde lånebetingelsene ellers, dette er fakta! At Kjos velger på pressekonferanse å si at Nas IKKE /aldri har hatt problem med å overholde disse vilkårene, er jo bare latterlig! Uten emi hadde de brutt vilkårene, derfor MÅTTE de ha en emisjon, som igjen SELVFØLGELIG motbeviser det Kjos påstår, men enkelte, som deg, skjønner ikke dette,det i seg selv er jo ganske utrolig når man investerer i aksjer.....
Men, som du sier, du driver jo med bunnfiske, det er bare det at du hele tiden bommer på bunnen, men , tydeligvis, så tjener du penger allikevel, dette fremstår for meg høyst merkelig.....
Vi som leser litt fakta om selskap vi ønsker å investere i, venter til vi ser resultater før vi investerer, og prøver IKKE å fange en fallende kniv....
Igjen,Tigergutt, ingen selskapsfakta i dette innlegget, det tar du ikke til deg allikevel, det har du jo bevist til det kjedsommelige.
Dette innlegget inneholder generelle fakta, som du burde tenke på, selv om det kanskje er sårt å lese, jeg skjønner at det ikke passer inn i dine drømmer og fantasier om Kjos og Co sitt selskap, men det kan faktisk spare deg for litt frustrasjon, og kanskje penger, om du baserer aksjehandel på reell selskapsinfo.....det har ihvertfall hjulpet meg de 30 årene jeg har vært aktiv på børs...
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
NAS på vei godt oppover. Kan se ut som mange ønsker inn i NAS før helgen.
Ingen kjenner NAS bedre enn KJOS, og sier han at NAS blir solgr så stemmer nok det. Det er nok ikke tilfeldig at EasyJet har hentet inn milliarder i markedet. Kan det skje noe alt denne helgen?
Ingen kjenner NAS bedre enn KJOS, og sier han at NAS blir solgr så stemmer nok det. Det er nok ikke tilfeldig at EasyJet har hentet inn milliarder i markedet. Kan det skje noe alt denne helgen?
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
hstray
15.02.2019 kl 10:23
4294
Easyjet ønsker ikke direkte oppkjøp men ytterligere konsolidering. De har tidligere sagt at de ikke ønsker å kjøpe Norwegian direkte.
Lufthansa er den fremste aktøren ser man bort fra IAG til å kjøpe norwegian. De har hatt ett oppkjøps team i Norge over lengre tid, de økonomiske muskler. Det har vært spekulert og skrevet om oppkjøps prosessen i flere tyske finans aviser hvor Lufthansa knyttes opp til Norwegian. BJØRN Kjos og CEO carsten Spor bekreftet samtaler i sommer.
Lufthansa er den fremste aktøren ser man bort fra IAG til å kjøpe norwegian. De har hatt ett oppkjøps team i Norge over lengre tid, de økonomiske muskler. Det har vært spekulert og skrevet om oppkjøps prosessen i flere tyske finans aviser hvor Lufthansa knyttes opp til Norwegian. BJØRN Kjos og CEO carsten Spor bekreftet samtaler i sommer.
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
Tigeren
15.02.2019 kl 11:09
4212
Jeg tror at finans og leder teamet til Lufthansa som nå er i Norge - de snuser på NAS og sitter muligens nå og fører samtaler med Kjos og Nas. Det samme kan Easy Jet gjøre. Tror også det skje noe meget godt på denne bud og oppkjøps fronten i løpet av helgen. Tror det er smart å sitte i posisjon. Noen lodd i Nas kan blir gull. Uansett kr 102 for en Nas aksje er billig uansett. Oppsiden er stor. Det er det vi vet.
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
CC
15.02.2019 kl 12:37
4116
Tigeren. Ikke kom med udokumentert tull igjen. Trodde du var ferdig med det. Hvor har du fra at ledelsen i Lufthansa er i Norge? Vet du ikke at Lufthansa er i Star Alliance med SAS? Hva innebærer det mht konkurranseklausuler og slot share avtaler? Hold deg til NEL haussing. I NAS er du blitt tatt med buksa nede så please spar oss for urealistiske drømmer
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
hstray
15.02.2019 kl 15:51
4025
Tigeren,, har du hørt noen tysk talende personer utenfor hovedkontoret til Norwegian siste tid? Har du tatt oppstilling utenfor hovedkontoret på Fornebu?
Det er kjent i markedet at Lufthansa har hatt en oppkjøpsteam i Norge. Disse har bla annet fulgt endel fiansielle presentasjoner av Norwegian, samt kvartalspresentasjoner. Jeg vil også anta /min spekulasjon at dette teamet har ført forhandlinger med Norwegian ihh til salg. Carsten Spor og Kjost bekreftet i sommer at det var samtaler. Emisjonen i Norwegian skulle i utgangspunktet bli satt i okt når kursen var rundt 200 NOK. Nå blir emisjon satt når kursen er rundt 100,- og det er i seg selv en katastrofe for Kjos & CO. Trekker Norwegian i håndbrekket og selger? WHO KNOWS? Det skal ikke utelukkes at broder Tore tilslutt får rett.
Det er kjent i markedet at Lufthansa har hatt en oppkjøpsteam i Norge. Disse har bla annet fulgt endel fiansielle presentasjoner av Norwegian, samt kvartalspresentasjoner. Jeg vil også anta /min spekulasjon at dette teamet har ført forhandlinger med Norwegian ihh til salg. Carsten Spor og Kjost bekreftet i sommer at det var samtaler. Emisjonen i Norwegian skulle i utgangspunktet bli satt i okt når kursen var rundt 200 NOK. Nå blir emisjon satt når kursen er rundt 100,- og det er i seg selv en katastrofe for Kjos & CO. Trekker Norwegian i håndbrekket og selger? WHO KNOWS? Det skal ikke utelukkes at broder Tore tilslutt får rett.
Redigert 21.01.2021 kl 08:06
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »