Media City Bergen skal tvangsselges. Hvor mye får vi for City?
Jeg gikk klokken 13:40 forbi media City her i Bergen (ryggsekk/klønete kryssing av veien). Og da kom jeg på at Media City skal tvangs selges.
APs kanaler for feilinformasjon og manipuleringer NRK - som dere sløvt har betalt lisens for - skal nedlegges i det AP blir tvangsoppløst.
.
TV 2, BA og BT skal nedlegges for å ha blitt redaksjonelt styrt av AP i AP/DNBs indre okkupasjon av Norge.
I tillegg ga TV 2, BA og BT meg alle flåsete svar hver gang jeg ringte deres "Tips telefoner" om 2 av mine 6 blogger:
Alt + #MeToo: arresterjensstoltenberg.blogspot.no
Aksjer og obligasjoner: runebjerkearresteres.blogspot.no
.
Mitt spørsmål er HVOR mye er det mulig å få for Media City?
Vil det være vanskelig å selge bygget?
Bygget vil bli konfiskert, men jeg vet ennå ikke hvem 80% av salgssummen (minus salgsomkostninger) tilfaller.
Jeg tar 20% av salgssummen for å ha fått AP tvangsoppløst og dermed gjort konfiskeringen og salget av Media City mulig.
.
Tråden er sponset med datamaskin og internett av Bergen Kommune.
.
APs kanaler for feilinformasjon og manipuleringer NRK - som dere sløvt har betalt lisens for - skal nedlegges i det AP blir tvangsoppløst.
.
TV 2, BA og BT skal nedlegges for å ha blitt redaksjonelt styrt av AP i AP/DNBs indre okkupasjon av Norge.
I tillegg ga TV 2, BA og BT meg alle flåsete svar hver gang jeg ringte deres "Tips telefoner" om 2 av mine 6 blogger:
Alt + #MeToo: arresterjensstoltenberg.blogspot.no
Aksjer og obligasjoner: runebjerkearresteres.blogspot.no
.
Mitt spørsmål er HVOR mye er det mulig å få for Media City?
Vil det være vanskelig å selge bygget?
Bygget vil bli konfiskert, men jeg vet ennå ikke hvem 80% av salgssummen (minus salgsomkostninger) tilfaller.
Jeg tar 20% av salgssummen for å ha fått AP tvangsoppløst og dermed gjort konfiskeringen og salget av Media City mulig.
.
Tråden er sponset med datamaskin og internett av Bergen Kommune.
.
Redigert 20.01.2021 kl 20:30
Du må logge inn for å svare
.
Media City Bergen relaterte titler i bloggen min: arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
175.) Norge skal godta å "risikere" å "ødelegge" 20 liv som fortjener å bli "ødelagt". Gapestokken bør gjeninnføres!
169.) Top 10 Nasjoner til min Engelske blogg: 1.) Norge 2275. 2.) Russland 1202. 3.) Ukraina 902. 4.) Thailand 876. 5.) USA 568.
165.) Valgfusket som kostet 77 liv og førte til indre okkupasjon av Norge.
164.) Siv Jensen truet Jens Stoltenberg med HVA foran Stortingsvalget i 2009?
163.) "Fingeravtrykkene" til Nina Skage, Hans Sverre Sjøvold og Jens Stoltenberg: "Jeg ville egentlig ikke ha jobben..."
160.) Okkupasjonsrett straff settes til 10 ELLER 20 år fengsel. Dommen er endelig og kan ikke ankes.
159.) Okkuperer Jens Stoltenberg Norge for Vladimir Putin/FSB?
154.) Nedlegges og selges: Media City i Bergen.
153.) Tvangsnedlegges: NRK, TV2, A-pressen etc. osv. m.m.
140.) Deltakelse i APs okkupasjon av Norge sidestilles Landssvik. Okkupasjonsrett innføres.
139.) Fra AP Nepotisme til kriminell AP Okkupasjon av Norge.
128.) De 20 som regner meg som Top 50 smarteste i Norge:
125.) Thailand. 7 År i utlandet. Min skriving for Amerikansk Etterretning forklart.
113.) "Norge er gjennomkorrupt land" omsvindelogbedrag.blogspot.com
91.) "du er den viktigste skribenten her i landet..."
80.) AP/DNB/OSE voldtar dere og NRK/TV2/A-pressen håner dere...
79.) Hvis NRK forsvarer kriminelle AP/DNB/OSE = NRK TVANGSNEDLEGGING!
77.) Norge: Som "Groundhog Day" / "En ny dag truer" blant kriminelle og 10-åringer.
76.) 10 Sekunder: "TV2 lager INGEN reportasje på dette!"
50.) TV2 KVALITETS-STEMPLET Jens Stoltenbergs beordrede drap på Jan Wiborg som selvmord.
49.) APs kriminelle oppsop: TV2, A-pressen, NRK, DNB, OSE, NTM, RAK. SATXXX AP/DNBs Norge!
Media City Bergen relaterte titler i bloggen min: arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
175.) Norge skal godta å "risikere" å "ødelegge" 20 liv som fortjener å bli "ødelagt". Gapestokken bør gjeninnføres!
169.) Top 10 Nasjoner til min Engelske blogg: 1.) Norge 2275. 2.) Russland 1202. 3.) Ukraina 902. 4.) Thailand 876. 5.) USA 568.
165.) Valgfusket som kostet 77 liv og førte til indre okkupasjon av Norge.
164.) Siv Jensen truet Jens Stoltenberg med HVA foran Stortingsvalget i 2009?
163.) "Fingeravtrykkene" til Nina Skage, Hans Sverre Sjøvold og Jens Stoltenberg: "Jeg ville egentlig ikke ha jobben..."
160.) Okkupasjonsrett straff settes til 10 ELLER 20 år fengsel. Dommen er endelig og kan ikke ankes.
159.) Okkuperer Jens Stoltenberg Norge for Vladimir Putin/FSB?
154.) Nedlegges og selges: Media City i Bergen.
153.) Tvangsnedlegges: NRK, TV2, A-pressen etc. osv. m.m.
140.) Deltakelse i APs okkupasjon av Norge sidestilles Landssvik. Okkupasjonsrett innføres.
139.) Fra AP Nepotisme til kriminell AP Okkupasjon av Norge.
128.) De 20 som regner meg som Top 50 smarteste i Norge:
125.) Thailand. 7 År i utlandet. Min skriving for Amerikansk Etterretning forklart.
113.) "Norge er gjennomkorrupt land" omsvindelogbedrag.blogspot.com
91.) "du er den viktigste skribenten her i landet..."
80.) AP/DNB/OSE voldtar dere og NRK/TV2/A-pressen håner dere...
79.) Hvis NRK forsvarer kriminelle AP/DNB/OSE = NRK TVANGSNEDLEGGING!
77.) Norge: Som "Groundhog Day" / "En ny dag truer" blant kriminelle og 10-åringer.
76.) 10 Sekunder: "TV2 lager INGEN reportasje på dette!"
50.) TV2 KVALITETS-STEMPLET Jens Stoltenbergs beordrede drap på Jan Wiborg som selvmord.
49.) APs kriminelle oppsop: TV2, A-pressen, NRK, DNB, OSE, NTM, RAK. SATXXX AP/DNBs Norge!
Skipssjefen
18.01.2018 kl 17:20
2468
To du deg ikke en kaffe der inne i foajeen?
Der er åpent for alle.
SS
Der er åpent for alle.
SS
Hei SS!
Da du inviterte meg på kaffe og skillingsboller i en annen tråd fortalte jeg deg at jeg ikke drikker kaffe.
Jeg drikker vann, Coca Cola, Pepsi Max og Dr.Pepper - men ikke kaffe.
Kafeen i foajeen ser dyr ut, så jeg kjøper det i butikk i stedet
.
Andre gang jeg var på Media City så snakket jeg med vakten som ser ut som en plaget forvokst Katolsk korgutt.
.
Han ba meg vente mens han kontaktet TV 2 og BT for meg. Jeg ventet og der kom to politibetjenter og ville kaste meg ut. Jeg nektet å gå så jeg banket på hos vakten og spurte hva dette var. Han sa at jeg hadde kommet med en trussel mot Jens første gang jeg var på Media City og snakket med vakten.
.
Politiet spurte forundret da jeg nektet å gå - HVORFOR jeg nektet å gå?
Så viste jeg en av politibetjentene printen av min siste tekst skrevet direkte for Amerikansk Etterretning.
59 sider print med liten skrift av 60.000 ord på "College Graduate Level Engslish":
omsvindelogbedrag.blogspot.no
Så spurte politibetjenten hvor jeg fikk alle ordene fra? Hvorpå jeg svarte at jeg skrev de...
.
Men hvorfor skulle jeg true Jens? Forstår ikke folk i Norge koseptet "å true"? Man truer for å få noen til å forandre sin oppførsel.
Selv ikke NSA som overvåker Jens 24/7 vet og forstår fullt ut Jens sin oppførsel og planer. Jeg prøver på ingen måte å forandre Jens sin oppførsel, jeg skal bare få Jens arrestert slik at jeg er kvalifisert for jobben som problemtolker og "multilayer" problemløser i USA - helst sammen med "slem jente"...
.
De tre andre Media City vaktene som jeg har snakket med har vært OK mot meg:
Han som ligner på den plagede forvokste Katolske korgutten, han med hodet glattbarbert og han blonde med man-bun som er like høy som meg.
.
Gosjameg SS! Synes du ikke dette ser spennende ut?
.
Da du inviterte meg på kaffe og skillingsboller i en annen tråd fortalte jeg deg at jeg ikke drikker kaffe.
Jeg drikker vann, Coca Cola, Pepsi Max og Dr.Pepper - men ikke kaffe.
Kafeen i foajeen ser dyr ut, så jeg kjøper det i butikk i stedet
.
Andre gang jeg var på Media City så snakket jeg med vakten som ser ut som en plaget forvokst Katolsk korgutt.
.
Han ba meg vente mens han kontaktet TV 2 og BT for meg. Jeg ventet og der kom to politibetjenter og ville kaste meg ut. Jeg nektet å gå så jeg banket på hos vakten og spurte hva dette var. Han sa at jeg hadde kommet med en trussel mot Jens første gang jeg var på Media City og snakket med vakten.
.
Politiet spurte forundret da jeg nektet å gå - HVORFOR jeg nektet å gå?
Så viste jeg en av politibetjentene printen av min siste tekst skrevet direkte for Amerikansk Etterretning.
59 sider print med liten skrift av 60.000 ord på "College Graduate Level Engslish":
omsvindelogbedrag.blogspot.no
Så spurte politibetjenten hvor jeg fikk alle ordene fra? Hvorpå jeg svarte at jeg skrev de...
.
Men hvorfor skulle jeg true Jens? Forstår ikke folk i Norge koseptet "å true"? Man truer for å få noen til å forandre sin oppførsel.
Selv ikke NSA som overvåker Jens 24/7 vet og forstår fullt ut Jens sin oppførsel og planer. Jeg prøver på ingen måte å forandre Jens sin oppførsel, jeg skal bare få Jens arrestert slik at jeg er kvalifisert for jobben som problemtolker og "multilayer" problemløser i USA - helst sammen med "slem jente"...
.
De tre andre Media City vaktene som jeg har snakket med har vært OK mot meg:
Han som ligner på den plagede forvokste Katolske korgutten, han med hodet glattbarbert og han blonde med man-bun som er like høy som meg.
.
Gosjameg SS! Synes du ikke dette ser spennende ut?
.
Skipssjefen
18.01.2018 kl 17:53
2468
De har jo Pepsi der og, og det er fri tilgang.
Tror vi må treffes og ta oss en kald Max.
Men SS vil ikke ha problemer med øvrigheita, sikkerhetsklarering cosmic seecret tuller man ikke med!
SS
Tror vi må treffes og ta oss en kald Max.
Men SS vil ikke ha problemer med øvrigheita, sikkerhetsklarering cosmic seecret tuller man ikke med!
SS
"Øvrigheita" er AP som gjennomførte en indre okkupasjon av Norge mens Jens var Statsminister - høsten 2005 til høsten 2013.
.
Nå okkuperer Jens sjefskontoret i NATO, så da er det noen andre som fører APs del av den indre okkupasjonen av Norge videre.
- Trond har ikke den intellektuelle kapasiteten til å kunne føre APs indre okkupasjon av Norge videre, dessuten er Trond mest opptatt av "helt andre ting".
- Jonas har ikke mage til noe sånt, så da er det noen andre som fører APs indre okkupasjon av Norge videre.
.
Rune tar seg av APs okkupasjon av DNB/DNM.
.
Bente tar seg av AP/DNBs okkupasjon av OSE/VPS.
.
Jeg har fått "kuldeallergi" slik at jeg ikke kan drikke veldig kalde drikker - eller løpe etter bussen i minusgrader.
Sist jeg hadde det - for et par uker siden - drakk jeg kald sjokolademelk mens jeg gikk hurtig i kuldegrader.
Det arter seg som hjertearytmi - som er plagsomt - men ikke så farlig for meg.
.
Så i tillegg til at hver dag jeg er i AP/DNB okkuperte Norge er bortkastet - tåler jeg ikke å være her heller...
.
.
Nå okkuperer Jens sjefskontoret i NATO, så da er det noen andre som fører APs del av den indre okkupasjonen av Norge videre.
- Trond har ikke den intellektuelle kapasiteten til å kunne føre APs indre okkupasjon av Norge videre, dessuten er Trond mest opptatt av "helt andre ting".
- Jonas har ikke mage til noe sånt, så da er det noen andre som fører APs indre okkupasjon av Norge videre.
.
Rune tar seg av APs okkupasjon av DNB/DNM.
.
Bente tar seg av AP/DNBs okkupasjon av OSE/VPS.
.
Jeg har fått "kuldeallergi" slik at jeg ikke kan drikke veldig kalde drikker - eller løpe etter bussen i minusgrader.
Sist jeg hadde det - for et par uker siden - drakk jeg kald sjokolademelk mens jeg gikk hurtig i kuldegrader.
Det arter seg som hjertearytmi - som er plagsomt - men ikke så farlig for meg.
.
Så i tillegg til at hver dag jeg er i AP/DNB okkuperte Norge er bortkastet - tåler jeg ikke å være her heller...
.
Skipssjefen
18.01.2018 kl 18:13
2476
Jeg har AP sin partibok, er det problematisk ?
Jeg tror vi kan få Litago der og, kan sjekke om du vil!
Skal jeg tørre å innrømme at jeg sitter long i DNB med 20.000 aksjer ?
SS
Jeg tror vi kan få Litago der og, kan sjekke om du vil!
Skal jeg tørre å innrømme at jeg sitter long i DNB med 20.000 aksjer ?
SS
Hei igjen SS!
.
Jeg har oppdatert min hemoroide tråd til også å gjelde frukten tomat og tomatketchup - som bl.a. Heinz.
.
Hvis du leser mine tråder så mener jeg at AP medlemmer med DNB aksjer er Norges største idioter og AP/DNB kollaboratører.
Krigens kollaboratører ble dyppet i tjære og rullet i hønsefjør.
Våre dagers AP/DNB kollaboratører får sine medlemskap annullert ved tvangs oppløsingen av AP OG sine DNB aksjer desimerte.
Jeg har skiftet tickerkode på noen av mine AP/DNB forklaringstråder fra DNB til APDNB.
.
I 1993 kjøpte jeg en del DNB B-aksjer til 0.50. På en fredag solgte jeg nesten alle DNB B-aksjene mine til 0.94. På lørdagen viste jeg min bror mitt splitter nye Tekst TV - og første nyhet var at Hvisdendahl hadde nullet DNB B-aksjen. DNB Preferanse-aksjen overlevde - men de hadde nok fortjent å bli nullet de også...
.
DNB skal betale flere hundre milliarder i erstatninger til sine svindelofre skapt gjennom AP/DNBs Svindeltrekant DNB/Rune/DNM - OSE/Bente/VPS - NTM.
DNB er "Den AP okkuperte korrupte og kriminelle statsbanken DNB".
BARE svindelprofitører, kommunister, senile og folk med for lav IQ eier aksjer i den AP okkuperte korrupte og kriminelle statsbanken DNB.
.
Så SS hva er det du er?
Du kan selge på mandag for AP/DNB vet at jeg skal bruke 40.000 fly forbanna eks DNB aksjonærer for å få Jens og Rune arrestert - så AP/DNB er villig til å bruke mange milliarder på å forsvare DNB kursen.
.
Har du lyst å tjene penger SS, kan du shorte DNB aksjen.
Har du lyst til å tape over 3 millioner kroner SS, trenger du ikke gjøre noe som helst...
.
.
Jeg har oppdatert min hemoroide tråd til også å gjelde frukten tomat og tomatketchup - som bl.a. Heinz.
.
Hvis du leser mine tråder så mener jeg at AP medlemmer med DNB aksjer er Norges største idioter og AP/DNB kollaboratører.
Krigens kollaboratører ble dyppet i tjære og rullet i hønsefjør.
Våre dagers AP/DNB kollaboratører får sine medlemskap annullert ved tvangs oppløsingen av AP OG sine DNB aksjer desimerte.
Jeg har skiftet tickerkode på noen av mine AP/DNB forklaringstråder fra DNB til APDNB.
.
I 1993 kjøpte jeg en del DNB B-aksjer til 0.50. På en fredag solgte jeg nesten alle DNB B-aksjene mine til 0.94. På lørdagen viste jeg min bror mitt splitter nye Tekst TV - og første nyhet var at Hvisdendahl hadde nullet DNB B-aksjen. DNB Preferanse-aksjen overlevde - men de hadde nok fortjent å bli nullet de også...
.
DNB skal betale flere hundre milliarder i erstatninger til sine svindelofre skapt gjennom AP/DNBs Svindeltrekant DNB/Rune/DNM - OSE/Bente/VPS - NTM.
DNB er "Den AP okkuperte korrupte og kriminelle statsbanken DNB".
BARE svindelprofitører, kommunister, senile og folk med for lav IQ eier aksjer i den AP okkuperte korrupte og kriminelle statsbanken DNB.
.
Så SS hva er det du er?
Du kan selge på mandag for AP/DNB vet at jeg skal bruke 40.000 fly forbanna eks DNB aksjonærer for å få Jens og Rune arrestert - så AP/DNB er villig til å bruke mange milliarder på å forsvare DNB kursen.
.
Har du lyst å tjene penger SS, kan du shorte DNB aksjen.
Har du lyst til å tape over 3 millioner kroner SS, trenger du ikke gjøre noe som helst...
.
Odi.1
18.01.2018 kl 19:09
2461
Kan ikke være mye de får for det stygge bygget der.
Skipssjefen
18.01.2018 kl 21:14
2486
Tror rett og slett jeg brenner partiboka i ovnen neste gang jeg har anledning, samt setter en short i DNB istedenfor!
Blir det litago og solskinnsbolle da?
SS
Blir det litago og solskinnsbolle da?
SS
Hei SS!
SHORT aksjene i den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB - og så kan du kanskje gi meg 1% av netto shortegevinst - for jeg er helt blakk!
SHORT aksjene i den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB - og så kan du kanskje gi meg 1% av netto shortegevinst - for jeg er helt blakk!
Hvordan er funksjonaliteten i Media City?
Har TV2 flyttet helt ut av hovedbygget på Nøstet?
Norge er uten presse og media som den femte Statsmakt. Bekymrer det ingen?
Har TV2 flyttet helt ut av hovedbygget på Nøstet?
Norge er uten presse og media som den femte Statsmakt. Bekymrer det ingen?