NEL tråd slettet.
Det lurte jeg også på hvor den hadde blitt hen.
Tenkte jeg var utestengt av ts og dermed ikke kunne se den.
Tenkte jeg var utestengt av ts og dermed ikke kunne se den.
oppvigår
07.01.2018 kl 23:59
3811
Kan det være at administrator har reagert på Korsar`s innlegg, der han antydet at han viste om noe som ville få kursen opp i kommende uke?
EnklestErBest
08.01.2018 kl 00:52
3717
Enda en spiker i kista til Hegnar-forum, men NEL kommer til å få en fin oppgang de 2 kommende ukene, om enn ikke av de aller største nyttårsrakettene, men kan i heldig fall bli det.
Jeg anbefaler alle som er langsiktig eksponert i NEL-aksjen å følge med på Facebook-gruppen `Hydrogen Investors`. Der kommer det nyheter med lenker gjennom hele dagen/døgnet.
Jeg anbefaler alle som er langsiktig eksponert i NEL-aksjen å følge med på Facebook-gruppen `Hydrogen Investors`. Der kommer det nyheter med lenker gjennom hele dagen/døgnet.
Airbag
08.01.2018 kl 01:24
3683
hajost skrev så dumt, det var en nyttig tråd
Hva skrev Korsar? Husker han viste litt interesse i nel rett etter spetalen solgte. Begynner bli en stund siden.. hyggelig å å se EEB her inne.
Lucky
08.01.2018 kl 07:29
3473
Hei alle.
Er det noen som vet hvorfor NEL tråden "NEL trådene dør ut" er blitt slettet. Dette er jo ikke bra. De trenger vel ikke slette hele tråden, om det bare er et innlegg som ikke er bra.
Dette var dårlig gjort av admin.
Er det noen som vet hvorfor NEL tråden "NEL trådene dør ut" er blitt slettet. Dette er jo ikke bra. De trenger vel ikke slette hele tråden, om det bare er et innlegg som ikke er bra.
Dette var dårlig gjort av admin.
Redigert 08.01.2018 kl 07:38
Du må logge inn for å svare
Stubben
08.01.2018 kl 08:44
3251
Sitter selv i NEL, men jeg må jo si at all denne skrivingen om at flere selskaper satser på EL lastebiler, gjør meg urolig. Har Hydrogen markedet kommet for sent, eller?
Anywhere
08.01.2018 kl 08:51
3219
Vi kan i alle fall konstatere at Hyundai etablerer en hydrygenelektrisk linje for energien i sine biler fremover. Dette for å tilfredsstille nok energi når selvkjørende biler skal ta for seg av energi i større grad enn el-biler gjør i dag. Jeg tror neppe Hyundai blir den siste mot slike tiltak.
http://www.hegnar.no/Nyheter/Motor/2018/01/Her-er-Hyundais-nye-el-SUV
http://www.hegnar.no/Nyheter/Motor/2018/01/Her-er-Hyundais-nye-el-SUV