Trond Giske

Snorkel
BBBB 05.01.2018 kl 23:53 5534

Begynner kanskje å bli nok Giske nyheter nå. Er ikke AP mann, men stemmer borgerlig. Slik sett kan jeg jo bare kose meg over at Arbeiderpartiet nå går fullstendig i oppløsning. Men tenker på det menneskelige presset som er mot Giske nå, med oppslag i pressen hver dag. Har vel pågått fra 16 desember eller noe sånt. Mannen er jo ikke massemorder eller voldtektsmann, men får jo like mye omtale som ABB fikk i sin tid. Så til pressen, vær varsom, ingen ønsker en ny Tønne sak.
Redigert 20.01.2021 kl 18:30 Du må logge inn for å svare
Symphony
06.01.2018 kl 00:06 5349

Helt enig. Jeg tror heller ikke på siste nyhet som at han skal ha "stukket tunga langt ned i halsen"!

Giske er forsvarsløs!

Jeg ønsker AP dit hvor pepperen gror mens jeg nå ville gått i forsvar for Giske. Det må da være måte på karakterdrap.
Redigert 06.01.2018 kl 00:08 Du må logge inn for å svare
cappit
06.01.2018 kl 00:12 5329

Dette er et skikkelig ledelsesproblem som Støre skulle avsluttet i romjulen - istedet famles det videre og Giske får gjennomgå.
En annen ting jeg lurer på: når Giske er sykmeldt - får han da sykepenger fra samfunnet og hvorfor avslutter han ikke saken selv så han kan snu seg rundt og komme videre?
Symphony
06.01.2018 kl 00:22 5311

Likestilling, en definisjon:

"Hvis en kvinne står naken i et vindu og en mann ser det, så er mannen en kikker. Hvis en mann står naken i et vindu og en kvinne ser det, så er mannen en blotter.

Hvis en kvinne sier hun går på prevensjon men juger og blir gravid, er det mannen sitt ansvar, han kan ikke kreve abort og han må betale bidrag i 18 år. Hvis en mann sier han bruker kondom men tar den av, er han en voldtektsmann som skal straffes, mens kvinnen kan ta abort.

Hvis en kvinne tenner på yngre menn er hun en couger og litt kul. Hvis en mann tenner på yngre kvinner er han et sleskt svin og pedo."
Symphony
06.01.2018 kl 00:27 5305

cappit

Et meget godt spørsmål. Jeg har forstått det slik at Giske skulle bruke tiden sin nå mens han var sykemeldt, å gå gjennom varslene?

Hva er det som er forskjellig fra slike som han og jeg? Husker for en del år siden da jeg var i en rimerlig ekstrem situasjon pga. sykdommer i familien og ba fastlegen om sykemelding. Umulig sa han. Det eneste han kunne gjøre var å sykemelde meg som følge av psykiske og/eller langvarige søvnproblemer. Min familiære situasjon kunne ikke påvirke dette hvilket jeg faktisk kan forstå. Men hvorfor blir alle politikere som får problem sykemeldt?

Godtar de premissene jeg nevnte overfor?
Redigert 06.01.2018 kl 00:29 Du må logge inn for å svare
Snorkel
06.01.2018 kl 00:36 5329

Kvinnehater? Hatt noen dårlige forhold? Synd for deg, men ikke spesielt relevant.
Matsern
06.01.2018 kl 00:42 5307

islam kommer til å rydde opp i dette, men det ligger noen år frem i tid før vi har Mohammad som statsminister. Feministene tror de kan ha både islam og frihet, men det er ikke kompatibelt.
Redigert 06.01.2018 kl 00:59 Du må logge inn for å svare
Symphony
06.01.2018 kl 00:52 5278

Snorkel

Aldri glem at det meste går over. Blir derimot symptomene langvarige bør du oppsøke lege.
Snorkel
06.01.2018 kl 01:11 5259

Innlegget er slettet
Hvilket land bor du i da NFL 007? Har ikke noe problem med AP/DNB dette fordi AP har liten makt og jeg ikke er kunde i DNB. Tror ikke på gjenfødelse heller. Men interessert i å høre hvordan det er i det landet du bor i nå???
Slettet bruker
06.01.2018 kl 02:40 5262

Ok
Redigert 06.01.2018 kl 02:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.01.2018 kl 02:47 5258

Jeg var medlem av AP I 3 tiår
Har vert på mange samlinger m Giske
Alt på Utøya for mere enn 30 år siden var Giskes oppførsel et problem
For 11 år siden kom han til Utøya som minister
Da kullet han jentunger der
Min datter var der og forteller nå at Giske kullet venninna hennes som da kun var 16 år
Min datter meldte seg ut av AUF og først nå skjønner jeg dette
Jeg meldte meg ut for kort tid siden og har meldt meg inn i Høyre slik min datter og har gjort
Slettet bruker
06.01.2018 kl 05:43 5144

Giske er selv skyld i at dette mediepresset vedvarer, han vet selv (om han litt selvinnsikt) hvordan han har holdt på. Det kommer i tillegg fra så mange forskjellige i og rundt AP sfæren at det er åpenbart at han har oppført seg uanstendig, litt usikker på hvilken grad. Men det å utnytte sin rolle/stilling ovenfor yngre i lengere ned i hierakiet er åpenbart ikke noe som er veldig smart. Giske burde sagt opp med umiddelbar virkning i stedet for å prøve å kjempe denne saken i disse "me too" tider.
Det er en kamp som er umulig å vinne.

Støre: Jeg tror han kunne hatt godt av å ta noen år til på skolen med organisasjon, ledelse og psykologi. Mannen er totalt ute av stand til å lede. Vil vel si at hans fremtreden i mediene har vært særdeles klønete. Han klarer ikke engang å lede et parti, så det norske folk skal være relativt fornøyde med at han ikke kom i posisjon.
Redigert 06.01.2018 kl 05:47 Du må logge inn for å svare
kontra
06.01.2018 kl 08:23 5046

Skartveit går langt i å bekrefte at vendettaen mot Giske er mer en maktkamp enn hans tidligere overtramp.

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/xR48vp/hadias-hoye-spill

Det spørs om Hadias vil overleve som sentral Ap-politiker. Om Hadias "overlever" den kommende prosess, vil det "trauste" landets Ap-bastioner forvitre. Dette er en kamp mellom "konsulenter" i Oslo-Ap og APs sjel.
Fluefiskeren
06.01.2018 kl 09:22 4990

Så var også tullet kommet til det nye forumet. Hadde vært fint om dere ihvertfall benyttet «bare prat»
Slettet bruker
06.01.2018 kl 10:03 4944

Ts bruker media på Forum fluefiskeren. Skjønner ikke problemet ditt med valg av forum tråd
Giske er i media så det suser.
Redigert 06.01.2018 kl 10:04 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
06.01.2018 kl 10:57 4865

Vel,
. Da er vi uenig. Dette er "bare prat" etter min mening. Media er vel beregnet til mediebedrifter. og aksjer i den forbindelse. Hvis det står et medioppslag om for eksempel Statoil synes jeg det hører innunder energi og ikke media.
Bulder
06.01.2018 kl 11:09 4855

Symphony:
Synes det er sannheter i det du skriver som kommer til syne når noen med egen agenda tar tak i det. Vi mannfolk er og blir jegere, - uansett hvor mye vi snur og vender på det. Og jegere er kontinuerlig på jakt etter et bytte. Og det siste kan enbjo dra videre i hvilken som helst retning.
Redigert 06.01.2018 kl 11:10 Du må logge inn for å svare
Totmose
06.01.2018 kl 11:14 4859

Hvordan er det mulig at Giske kan ha drevet på med trakassering i 20-30 år? Uten at Brundtland, Stoltenberg,Jagland og Støre har fanget opp bekymringsmeldinger. Giske har da blitt beskyttet av ledelsen i så mange år? Her må hoder rulle...Støre og Anniken Huitfeldt må ta veskene og gå..
Sykemelding kan ikke brukes i slike sammenheng, men nå er jo dette ledelsen i Norge og de går utenfor loven.
Framtia
06.01.2018 kl 16:23 4599

Innlegget er slettet
Må si jeg tenkte mitt da Trond Giske ble utnevnt til nestleder og kommende statsministerkandidat....Dette måtte nødvendigvis bli siste spikern i kista for AP! Når det gjelder denne spesielle saken angående Giske, så hørte jeg rykter allerede for ti år siden...Lurer på hva som skjer med de på toppen, som sannsynligvis har visst om dette i lengre tid???
mimsa
13.01.2018 kl 19:11 4023

Har aldri likt Trond Giske, men noe mer tarvelig enn Hadia Tadjik skal man lete lenge etter. Fatter ikke at Jonas gidder å sitte å deale med denne imbisile gjengen som Kolberg, Tadjik og Raymond. Om jeg var Jonas ville jeg tatt snippeska å gått på timen. La det korrupte, løgnaktige pakket grave sin egen grav.