Har aksjemarkedet nådd toppen og vi bør se til krypto?
Min magefølelse sier at vi har nå snuser på toppen av aksjemarkedet for en periode. Ethereum og XRP ( Ripple) er 2 prosjekter jeg syntes er meget lovende
og kan bli fremtidens løsning på mye. Hva tenker dere om å gå inn i disse nå på lave nivåer? evt er også BULL brent noe som kan være verdt en titt nå?
og kan bli fremtidens løsning på mye. Hva tenker dere om å gå inn i disse nå på lave nivåer? evt er også BULL brent noe som kan være verdt en titt nå?
Redigert 21.01.2021 kl 04:53
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »
Upside
02.12.2018 kl 11:49
8783
Jeg har både investert og fulgt kryptomarkedet tett i 2 år nå. Foreløpig har det bare kommet frem under G-20 at det blir en form for system for skattelegging av krypto.
Alt peker i retning av at vi går mot en global aksept for dette nye markedet? Problemet har bare vært masse ICO med kun hensikt om å få loppe folk for penger. 90% av alle prosjektene som finnes i dag har ikke livets rett, det tror jeg flere og flere er enige om. Men IOTA, ETH,XRP etc har en glimrende fremtid med noen av verdens største selskaper på kundelista
Alt peker i retning av at vi går mot en global aksept for dette nye markedet? Problemet har bare vært masse ICO med kun hensikt om å få loppe folk for penger. 90% av alle prosjektene som finnes i dag har ikke livets rett, det tror jeg flere og flere er enige om. Men IOTA, ETH,XRP etc har en glimrende fremtid med noen av verdens største selskaper på kundelista
Før du gjør noe i forhold til crypto så må du oppdatere deg på hva G-20 landene uttaler etter møtene i Argentina nå i helgen.
-
«
- 1
- 2 »