Vil Archer treffe Bullseye?
Tiden fremover:
-Økende guidinger og EBITDA
-Refinansiering
-Oppkjøp/Salg
-Reprising
-Konvertible lån
-JF sine planer
Vil Archer treffe blink i et stigende marked?
Hvor går veien?
-Økende guidinger og EBITDA
-Refinansiering
-Oppkjøp/Salg
-Reprising
-Konvertible lån
-JF sine planer
Vil Archer treffe blink i et stigende marked?
Hvor går veien?
klassisk
07.03.2023 kl 20:51
234
Hvis Fredriksen har låst en del aksjer i 6 mnd, men kan låne ut aksjer til shortere i denne perioden og samtidig kjøpe mer billig selv i samme periode så må kursen absolutt ikke gå over 1 krone det neste året….eller?
Riggsjef
07.03.2023 kl 21:01
166
De er så fulle av løgn alle ledere på OSe at det er tull å investere for en hobbyinvestor. Du blir alltid rævpult og de lyver så det renner av dem. Sikre på at det ikke blir hard restrukturering. Det er JF som har regien. Nå dekkes bordet for storinvestorer og det har vel vært planen hele tiden. De måtte skynde seg nå for tallene ble for bra. De blir ikke straffet uansett, så takk for meg. Har sett og lest min siste rapport på OSE. Bingo kan jeg spille andre steder.
Hvor er finanstilsynet i slike saker ? Jo de sitter på kontoret og passer på at de får hevet sin egen lønn. Da er det best og ikke gripe inn i så grove overtramp som dette.
Hvor er finanstilsynet i slike saker ? Jo de sitter på kontoret og passer på at de får hevet sin egen lønn. Da er det best og ikke gripe inn i så grove overtramp som dette.
Redigert 07.03.2023 kl 21:10
Du må logge inn for å svare
BlodigAlvor
07.03.2023 kl 21:03
149
Det er ikke måten han gjør ting på. Han raner folk helt åpenlyst, ikke ved å bruke slike smålige metoder.