NAS - Ny short er satt
Gratis penger på gaten (i mine øyne)
Se opp for resesjon
Se opp for resesjon
sisterx
21.02.2023 kl 10:10
2459
Du ser i bakspeilet, med fasit i hånd. Jeg har med stor interesse lest boken «Turbulens», «Norwegians verdenstokt og økonomiske kollaps». Mange var med på en fantastisk børsreise i NAS over mange år. Det kan skje igjen. Proffe folk eier/leder selskapet, og NAS har gjenoppstått som et nytt selskap. Den som lever får se. Selv er jeg positiv. Short er kortsiktig støy.
sisterx
21.02.2023 kl 10:25
2487
sisterx
21.02.2023 kl 10:30
2477
Det er aldri feil å ta gevinst. Gratulerer! Jeg vurderte om NAS skulle tilbake til kr 10 jeg også, men rent teknisk så tror jeg allerede kr 10 i støtte ble testet forrige uke. Så jeg tror, og håper, at det er unnagjort allerede
golf`ern
21.02.2023 kl 10:40
2490
Tipper trafikktallene for februar blir svært bra, siden en aktør forsvant fra markedet.
Bare timer etter FLYR-konkursen doblet prisene seg til Malaga (og sikkert andre destinasjoner)
for så å bli utsolgt rimelig raskt...
Bare timer etter FLYR-konkursen doblet prisene seg til Malaga (og sikkert andre destinasjoner)
for så å bli utsolgt rimelig raskt...
coccoman
21.02.2023 kl 10:57
2480
Rent teknisk er det vel av OHS som fortsatt gjelder, hæ? ;O) Godt støttet at fundamental sweet - spot.
Steinalderen! Who cares? Det er vel et år siden jeg begynte å fatte interesse for nye nas. Ny ledelse hadde tatt kraftige grep. Og så doblet prisen på jetfuel seg på kort tid. Lite ante jeg hvor frikoplet fuelprisen er fra billettprisene og derfor hvor enormt mye den betydde er for drifta. Ja, faktisk like lite som markedet bryr seg om prisfallet nå. Det blir visst Q1-resultatets overraskelse ;O))).
Kursen for et år siden var den samme som i dag. Men ikke prisen på billetter og fuel, begge disse frikoplede resultat - parameterene er kraftige forbedret samtidig = sweet spot. 11 nye fly, med piloter og crew på plass betyr også noe. Mest presise selskap, forbedret bonusprogram. Enkel matte og enkel logikk tilsier at kursen skal opp fra fjorårets, mye opp, det har jeg gamblet på.
Hæpp, hæpp!
Steinalderen! Who cares? Det er vel et år siden jeg begynte å fatte interesse for nye nas. Ny ledelse hadde tatt kraftige grep. Og så doblet prisen på jetfuel seg på kort tid. Lite ante jeg hvor frikoplet fuelprisen er fra billettprisene og derfor hvor enormt mye den betydde er for drifta. Ja, faktisk like lite som markedet bryr seg om prisfallet nå. Det blir visst Q1-resultatets overraskelse ;O))).
Kursen for et år siden var den samme som i dag. Men ikke prisen på billetter og fuel, begge disse frikoplede resultat - parameterene er kraftige forbedret samtidig = sweet spot. 11 nye fly, med piloter og crew på plass betyr også noe. Mest presise selskap, forbedret bonusprogram. Enkel matte og enkel logikk tilsier at kursen skal opp fra fjorårets, mye opp, det har jeg gamblet på.
Hæpp, hæpp!
Redigert 21.02.2023 kl 11:11
Du må logge inn for å svare
sisterx
21.02.2023 kl 11:24
2460
Ja, rent teknisk gjelder OHS-formasjonen, og når det også fundamentalt ser lyst ut, så vil nok den formasjonen opp til 13-13,10 bli tatt ut.
I tillegg til at vi i fjor hadde meget høye drivstoffpriser, er og var også den norske kronen svak mot dollar. Kronen skal styrkes fremover har vel sentralbanksjefen uttalt. Det vil være positivt for Norwegian, da drivstoff betales i dollar
I tillegg til at vi i fjor hadde meget høye drivstoffpriser, er og var også den norske kronen svak mot dollar. Kronen skal styrkes fremover har vel sentralbanksjefen uttalt. Det vil være positivt for Norwegian, da drivstoff betales i dollar
Marianne
21.02.2023 kl 13:05
2399
Fuelprisen for kvartalet Q1 er vel omtrent som i fjor ikke 10 prosent lavere som noen sier her. I tillegg er USD kurs nå 20 prosent høyere enn q1i fjor. Oljeprisen var svært lav for q4 . Den blir ikke like lav i Q1. Nå ligger oljen og vaker rundt 84USD. Stiger den opp til 100( som igjen påvirker fuelprisen )som mange tror vil vel NAS slite med å tjene penger også denne sommersesongen. Krigen styrer mye både USD og fuel/ oljeprisen. Flyr er borte og vil øke kabinfaktoren med ca4 prosent. Billettprisene vil stige men dersom oljen blir liggende mellom 85 og 100 tror jeg at Norwegian vil slite med å tjene penger uansett.Med økt rente stiger også leasingkostnadene i forhold til i fjor. Det som er forunderlig er at det er ikke en eneste som kommer med tall for inntjening her .
Redigert 21.02.2023 kl 13:19
Du må logge inn for å svare
Frodon
21.02.2023 kl 13:26
2380
Så jeg i bakspeilet med fasit i båkhånden fra 2019, da jeg begynte å advare mot NAS? Det har vært tusenvis av NAS aksjonærer som har skrevet det samme hele veien…ingen av dem har til nå sagt de tok feil….selv om absolutt alle bommet 😅😅😅 Det er slik du tjener mye penger, når alle tar feil og du treffer.
Tenk, det sitter fortsatt NAS aksjonærer på HO og tror NAS går bra….når de fortsatt holder skipet flytende på emisjonspenger. Det er penger fra andre NAS aksjonærer som har tapt det meste. Herlig, only on HO 👏
Tenk, det sitter fortsatt NAS aksjonærer på HO og tror NAS går bra….når de fortsatt holder skipet flytende på emisjonspenger. Det er penger fra andre NAS aksjonærer som har tapt det meste. Herlig, only on HO 👏
Marianne
21.02.2023 kl 13:36
2370
De årene NAS tjente penger var det en helt annen oljepris på ca 60 og en USD kurs på 7 ca i snitt mot 84 og 10,2 i dag. I 2013 var USD /NOK i 5.
Det blir et spennende år for å se om NAS vil tjene penger dette året. Når det er sagt er det vanskelig å vite hva som er riktig kurs på selskapet med overskudd/underskudd. Flyr er borte det er høyere kabinfaktor og høyere priser men her er også en hårfin balanse mellom antall reisende og pris. Folk har dårligere råd.
Det blir et spennende år for å se om NAS vil tjene penger dette året. Når det er sagt er det vanskelig å vite hva som er riktig kurs på selskapet med overskudd/underskudd. Flyr er borte det er høyere kabinfaktor og høyere priser men her er også en hårfin balanse mellom antall reisende og pris. Folk har dårligere råd.
Redigert 21.02.2023 kl 13:57
Du må logge inn for å svare
suspekt
21.02.2023 kl 13:54
2404
Nas justerer bilettprisene etter omkostninger ved å fly, fuel innkludert, det er ikke verre enn det.
Nas flyr ikke med tap, da setter de heller fly på bakken.
Har tiltro til Geir Karlsen, han er en bra mann for nas. Blir bra å være nas aksjonær.
Nas flyr ikke med tap, da setter de heller fly på bakken.
Har tiltro til Geir Karlsen, han er en bra mann for nas. Blir bra å være nas aksjonær.
Marianne
21.02.2023 kl 13:59
2398
Tror du at det er så lett at de setter opp prisene etter kostnadene? Det er kundene og antall reisende som bestemmer prisene. Q1blir med tap. Spørsmålet er hvor stort tapet blir. De har hegdet deler av fuelkostnadene. Noen som vet hva det er på? Hva er kontantbeholdningen nå til NAS? Når det er sagt kan riktig kurs på NAS like gjerne være 13 som 10
Redigert 21.02.2023 kl 14:59
Du må logge inn for å svare
suspekt
21.02.2023 kl 14:48
2386
De må justere bilettprisene etter utgiftene. Det vil i det praktiske bli en god del etterslep og justering av en del utgifter, både fuel, flyplassutgifter, mannskap,etc. Biletter selges jo i lang tid før de skal flyes.
Uansett må de totalt ha marginer, ellers kan de sette flyene på bakken.
Uansett må de totalt ha marginer, ellers kan de sette flyene på bakken.
Marianne
21.02.2023 kl 15:01
2369
Det du skriver er bare tull. For det første selger de biletter før de vet hva fuel og USD kurs er. For det andre er det ikke bare å ta ut fly som allerede er reservert. Så enkelt er det ikke. Når du skriver sånt så aner du ikke hva du driver med.
Redigert 21.02.2023 kl 15:12
Du må logge inn for å svare
M Miner
21.02.2023 kl 15:38
2344
Geir Karlsen sa i intervjuet her på siden noe om at de har power by the hour avtaler på deler av flåten, og vil forsøke å forlenge denne avtalen når den går ut. Han sa vel også noe om at de tilpasset produksjonen til etterspørselen.
Nå har Norges sentralbank vært ute og sagt at de vil styrke kronen, slik at selv om vi neppe kommer tilbake til 7kr for dollar, så vil vi kanskje se noe mindre enn 11.
Når det gjelder pris for hedging fuel, så mener jeg at Karlsen nevnte en sum på 800 tallet et sted
Nå har Norges sentralbank vært ute og sagt at de vil styrke kronen, slik at selv om vi neppe kommer tilbake til 7kr for dollar, så vil vi kanskje se noe mindre enn 11.
Når det gjelder pris for hedging fuel, så mener jeg at Karlsen nevnte en sum på 800 tallet et sted
Marianne
21.02.2023 kl 15:55
2326
For de som lurer på kontant beholdning så var den 7759 på slutten av kvartalet .
Frodon
21.02.2023 kl 16:19
2326
Det har jeg sagt i årevis, at de må hedge valuta og fuel kostnader på pris nivå de får solgt fly billetter 5-6 mnd frem i tid, som de tjener penger på. Men de gjør ikke det. De selger fly billetter billigere i fremtiden, på nivå de ikke ander fuel eller valuta prisene på. Bingo vettu, spesielt når de fleste i fly bransjen er flinkere enn NAS på dette området
Lighter
21.02.2023 kl 16:32
2308
Det er klart at Norwegian ikke fult ut klarte å ta ut den enorme økningen i kostnader på fuel etc. i billett prisen i fjor.
De klarte dog en betydelig andel, og det meldes nå om nyttårs salget at de solgte over 1 million billetter, som er dobbelt så mange som året før, til ca. 25% høyere pris. Dette tror jeg hjelper veldig.
Skulle de klare i gjennomsnitt 10% (inflasjonsjustert) økte billettpriser, med alt annet likt, betyr de 2 milliarder på bunnlinjen.
De sier også at tendensen fortsetter fremover mot sommeren, med 20-30% høyere priser.
De har hedget ca 25-30 % av årets estimerte fuel forbruk til en pris 880-890 dollar tonnet. Spotpris i dag tror jeg ligger rundt 1100 dollar tonnet. En god sikring der altså 👍
Norwegian forventer i større grad synergi effekter fra det tettere samarbeidet med Widerøe som de inngikk i fjor. Tror de anser hverandre som «blods brødre» i kampen mot SAS🔥
Konkursen i Flyr vil gi både flere kunder og mindre press på prisene.
Norwegian leaser 6 av flyene til svært attraktive betingelser.
Totalt 11 nye fly til sommeren som vil gi en flåte på 81.
Dette er 11 nye steg mot sweet spot, eller den mest kost effektive flåtestørrelsen på rundt 90-95 fly.
Om få dager får vi vite mer om kampen om bedrifts kundene. Fordels programmet får nye fordeler og nye partnere tror jeg.
Mange bekker små……….
Var ikke spesielt fornøyd med januar tallene. Mener de viser et underskudd i område 300 mill.
En liter trøst i at det var den siste måneden de måtte ta hensyn til Flyr.
Klarer de i Q1 et underskudd på ikke mer en 500-600 millioner, er det en halv milliard bedre enn i fjor, og for så vidt i rute.
De klarte dog en betydelig andel, og det meldes nå om nyttårs salget at de solgte over 1 million billetter, som er dobbelt så mange som året før, til ca. 25% høyere pris. Dette tror jeg hjelper veldig.
Skulle de klare i gjennomsnitt 10% (inflasjonsjustert) økte billettpriser, med alt annet likt, betyr de 2 milliarder på bunnlinjen.
De sier også at tendensen fortsetter fremover mot sommeren, med 20-30% høyere priser.
De har hedget ca 25-30 % av årets estimerte fuel forbruk til en pris 880-890 dollar tonnet. Spotpris i dag tror jeg ligger rundt 1100 dollar tonnet. En god sikring der altså 👍
Norwegian forventer i større grad synergi effekter fra det tettere samarbeidet med Widerøe som de inngikk i fjor. Tror de anser hverandre som «blods brødre» i kampen mot SAS🔥
Konkursen i Flyr vil gi både flere kunder og mindre press på prisene.
Norwegian leaser 6 av flyene til svært attraktive betingelser.
Totalt 11 nye fly til sommeren som vil gi en flåte på 81.
Dette er 11 nye steg mot sweet spot, eller den mest kost effektive flåtestørrelsen på rundt 90-95 fly.
Om få dager får vi vite mer om kampen om bedrifts kundene. Fordels programmet får nye fordeler og nye partnere tror jeg.
Mange bekker små……….
Var ikke spesielt fornøyd med januar tallene. Mener de viser et underskudd i område 300 mill.
En liter trøst i at det var den siste måneden de måtte ta hensyn til Flyr.
Klarer de i Q1 et underskudd på ikke mer en 500-600 millioner, er det en halv milliard bedre enn i fjor, og for så vidt i rute.
Marianne
21.02.2023 kl 17:51
2224
Det ser ut som USD er 3til 4 prosent lavere i januar mens oljen er vel omtrent lik så langt. Mesteparten av overskuddet i fjor sommer 3 kvartal kom fra SAS streiken. Det kvartalet som gikk med overskudd på driften. Det kommer heller ingen avtale med Boing inn i regnskapet som 2 kvartal fikk i fjor. Vil jo også tro at Flyr effekten også var der i januar da mange valgte NAS allerede pga fare for konkurs i Flyr. Så er det usikkerheten i økonomomien hvor mye vil folk reise. Spennende om NAS greier et overskudd dette året selv med høye oljepriser og USD. Vanskelig å spå med all usikkerheten rundt oss. Time will show.
Redigert 21.02.2023 kl 18:00
Du må logge inn for å svare
NASLover
21.02.2023 kl 18:00
2211
Jeg tror du har ikke gått gjennom q4 resultater. Der det står forhånd overskudd i 2021 er over en milliard kr
Marianne
21.02.2023 kl 18:01
2218
Det var vel bare en teknisk sak at de gikk med overskudd
https://e24.no/boers-og-finans/i/G321rV/norwegian-med-overskudd-og-forbedret-kontantposisjon
Krysser alt for gode tall for Norwegian fremover .
Mine argumenter har vært den litt skjeive fremstillingen uten at man legger frem et eneste tall bortsett fra lighter som har satt seg inn og kan selskapet.
https://e24.no/boers-og-finans/i/G321rV/norwegian-med-overskudd-og-forbedret-kontantposisjon
Krysser alt for gode tall for Norwegian fremover .
Mine argumenter har vært den litt skjeive fremstillingen uten at man legger frem et eneste tall bortsett fra lighter som har satt seg inn og kan selskapet.
Redigert 21.02.2023 kl 18:10
Du må logge inn for å svare
Frodon
21.02.2023 kl 18:12
2217
NAS tapte nesten kr 1,1 milliard i 2022. I 2021 tapte NAS kr 2,7 milliarder. Det er vanvittige kr 3,8 milliarder bare de siste 2 årene. Det er kr 3.800.000.000 i tap på 2 år. Du får mange bugg for den summen 😉
Det er fortsatt skummelt å se hvor mange som ikke engang klarer å forstå resultatene NAS leverer. Jeg personlig legger noe av skylden på NAS for dette, de gjør det ikke enkelt for hobby investorer. Men, hvis du ikke kan dette, kan du eks spørre de som kan…istedenfor å komme med disse latterlige påstandene om at JEG ikke har gått igjennom resultatene. Tror du virkelig det er mulig å slå alle meglerhus og dere på HO…hvis jeg ikke satt meg inn i dette? 😉
Det er fortsatt skummelt å se hvor mange som ikke engang klarer å forstå resultatene NAS leverer. Jeg personlig legger noe av skylden på NAS for dette, de gjør det ikke enkelt for hobby investorer. Men, hvis du ikke kan dette, kan du eks spørre de som kan…istedenfor å komme med disse latterlige påstandene om at JEG ikke har gått igjennom resultatene. Tror du virkelig det er mulig å slå alle meglerhus og dere på HO…hvis jeg ikke satt meg inn i dette? 😉
coccoman
21.02.2023 kl 20:27
2119
55% opp i år, det er da noe ;O))) Den så dere ikke komme! Ingen av dere! OHS'en var det jeg som bekrev på 8,4 og utfordret dere. Det var stille som i graven, dere var feige som fan, stod stumme igjen på perrongen helt paralyserte, uten aksjer. Hele steinaldergjengen ;O)))
På Teamsmøtet i går var det en artigkar som måtte endre flybillettene til og fra Alta på kort varsel. Det kom på 9000 kr. Arbeidsgiver betaler. Nå midt i kvartalet er fuelprisene er på vei ned og ikke opp som i fjor. Resten av kvartalet blir med behagelige drivstoffpriser. Q1 kommer til å bli bedre enn alle har regnet med.
Litt morsomt at noen har så veldig vanskelig med å aksepterer fjorårets milliardoverskudd ;O). Og i år blir det pluss på drifta!
Ha en vakker aften og nyt vinterfeiepausen med slapp omsetning med å laste opp billigaksjer før siste etappe av OHS - formasjonen blir fullendt og få med dere de siste 15% .
Hau, hau.
På Teamsmøtet i går var det en artigkar som måtte endre flybillettene til og fra Alta på kort varsel. Det kom på 9000 kr. Arbeidsgiver betaler. Nå midt i kvartalet er fuelprisene er på vei ned og ikke opp som i fjor. Resten av kvartalet blir med behagelige drivstoffpriser. Q1 kommer til å bli bedre enn alle har regnet med.
Litt morsomt at noen har så veldig vanskelig med å aksepterer fjorårets milliardoverskudd ;O). Og i år blir det pluss på drifta!
Ha en vakker aften og nyt vinterfeiepausen med slapp omsetning med å laste opp billigaksjer før siste etappe av OHS - formasjonen blir fullendt og få med dere de siste 15% .
Hau, hau.
Frodon
21.02.2023 kl 20:59
2090
«Kort innføring i regnskapsanalyse
.. med stort sett alt du trenger å vite»
https://twitter.com/pringholm/status/1628005945220407297?s=46&t=onGFRWZiVJMrXSR_Kzr_yg
.. med stort sett alt du trenger å vite»
https://twitter.com/pringholm/status/1628005945220407297?s=46&t=onGFRWZiVJMrXSR_Kzr_yg
coccoman
22.02.2023 kl 05:50
1943
Ja, hvor kjip er det mulig å være? Ser du OHS'en nå? Hvor er kredden? ;O)))
Nasdag ned 2,5%, kanskje vi får en smak av resesjonen du annonserer i åpningsinnlegget resten av uka?
Ha en kjip dag på ose!
Hau, hau
Nasdag ned 2,5%, kanskje vi får en smak av resesjonen du annonserer i åpningsinnlegget resten av uka?
Ha en kjip dag på ose!
Hau, hau
Redigert 22.02.2023 kl 06:00
Du må logge inn for å svare
Frodon
22.02.2023 kl 07:44
1904
Nå minker både største aksjonær og nest største aksjonær sin mengde med aksjer i NAS.
Nå er det John Fredriksen sin tur
NAS GEVERAN TRADING CO LTD -4.995.000 128.435.512 13,8
Nå er det John Fredriksen sin tur
NAS GEVERAN TRADING CO LTD -4.995.000 128.435.512 13,8
NASLover
22.02.2023 kl 17:20
1622
ha ha ha hvem hater gevinst faktisk ingen.....det blir oppover i NAS fremover...uansett hvem som kjøper og hvem som selger
Redigert 22.02.2023 kl 17:21
Du må logge inn for å svare
Mado
22.02.2023 kl 18:46
1563
Jeg så over 1 million aksje på en post lagt ut på salg i dag, derfor falt til 10:50,- , men fort steget til over 11,- igjen.
Personlig fortsatt eier NAS aksje, men tror på mer fall framover, solgte på 11,77 , 11,37 og 11.17 i dag.
Jeg følger Frodon❤️ siden emisjon, han treffer best., han varsler alltid oss i god tid.
Personlig fortsatt eier NAS aksje, men tror på mer fall framover, solgte på 11,77 , 11,37 og 11.17 i dag.
Jeg følger Frodon❤️ siden emisjon, han treffer best., han varsler alltid oss i god tid.
Frodon
23.02.2023 kl 07:46
1427
Beholdningen til John Fredriksen fortsetter å minke
NAS GEVERAN TRADING CO LTD -550.000 127.885.512 13,7
Takk for det Mado ❤️
NAS GEVERAN TRADING CO LTD -550.000 127.885.512 13,7
Takk for det Mado ❤️
coccoman
23.02.2023 kl 09:33
1328
Jepp, jepp. Da gikk det som forventet i går og vi har fått en flott kjøpsanledning i nas igjen ;O)
Klart at dette slår gunstig ut for NAS allerede i Q1:
https://www.finansavisen.no/energi/2023/02/23/7988159/kelly-chen-overraskende-lav-oljepris
Ellers er jeg mektig imponert av Mado som solgte i går til 11,77 langt over høyest omsatte aksjekurs - WOW! Hvordan greide du det? Du som følger ❤️ Frodon i ett og alt må nesten vise meg kjøpsanledningen hans til det påståtte aksjekjøpet ditt. Wannebees er jammen god underholdning her på forumet !
For de som ikke traff 10-tallet anslår jeg 70-30 sjanse for at vi skal opp fra 11,13 i dag.
Ha en børsdag fyllt av stor kjærlighet ;O))) Hau, hau
Klart at dette slår gunstig ut for NAS allerede i Q1:
https://www.finansavisen.no/energi/2023/02/23/7988159/kelly-chen-overraskende-lav-oljepris
Ellers er jeg mektig imponert av Mado som solgte i går til 11,77 langt over høyest omsatte aksjekurs - WOW! Hvordan greide du det? Du som følger ❤️ Frodon i ett og alt må nesten vise meg kjøpsanledningen hans til det påståtte aksjekjøpet ditt. Wannebees er jammen god underholdning her på forumet !
For de som ikke traff 10-tallet anslår jeg 70-30 sjanse for at vi skal opp fra 11,13 i dag.
Ha en børsdag fyllt av stor kjærlighet ;O))) Hau, hau
Redigert 23.02.2023 kl 09:46
Du må logge inn for å svare
sisterx
23.02.2023 kl 10:08
1379
Hau hau (!)
Ikke umulig om Sundt AS og Geveran AS (2 største eiere av NAS) har lånt ut aksjer til short, får avtalt rente på disse pengene, shorterne presser prisen ned (er det over allerede, presset nedover?) - for så at de (Sundt/Geveran) nå har kjøpt seg ytterligere opp i NAS. At de øker sin eierandel med andre ord, foran de to beste kvartalene som snart påbegynnes. Jeg anser det som ganske sannsynlig
Ikke umulig om Sundt AS og Geveran AS (2 største eiere av NAS) har lånt ut aksjer til short, får avtalt rente på disse pengene, shorterne presser prisen ned (er det over allerede, presset nedover?) - for så at de (Sundt/Geveran) nå har kjøpt seg ytterligere opp i NAS. At de øker sin eierandel med andre ord, foran de to beste kvartalene som snart påbegynnes. Jeg anser det som ganske sannsynlig
Kåre Grønn
23.02.2023 kl 10:42
1361
Ser ikke ut som shortene får helt tak :)))) Feil selskap å shorte etter hvert dette...
sisterx
23.02.2023 kl 11:04
1405
Selv shorterne skifter jo rolle fra å være (massive!) selgere til å bli mer tålmodige kjøpere (de håper å kunne dekke seg inn i lugn og ro, på lave kurser som de selv har skapt ved å selge/skape frykt blant aksjonærer som mister «trua»/som plutselig frykter fremtiden og tap. Noen ganger oppstår det situasjoner med shortskvis, men det er ikke så ofte at det skjer.
sisterx
23.02.2023 kl 14:28
1292
Positivt for Norwegian.
https://flysmart24.no/2023/02/23/planlegger-a-kansellere-34-000-flyvninger-i-sommer/
https://flysmart24.no/2023/02/23/planlegger-a-kansellere-34-000-flyvninger-i-sommer/
HerbM
23.02.2023 kl 21:29
1196
Feiget ut, solgte alle aksjene mine. Jeg sier meg fornøyd etter å ha vært med fra 6 kr, og står da klar hvis den skulle falle litt tilbake. Men jeg heier fortsatt på nas og håper den treffer 13 kr (mest for å booste egoet mitt 😸)
sisterx
23.02.2023 kl 22:22
1128
Gratulerer med tålmodighet og pen gevinst. Ingen har blitt fattig av å ta gevinst. Du traff bunnen godt!