DNO Meglerhuset Stifel sin analyse

polion
DNO 15.11.2018 kl 13:32 1731

Viser til Donald Duck-analysen til meglerhuset Stifel. Hovedpoenget deres var vel at de er mest bekymret for DNO’s kassabeholdning. Et selskap med mer enn 600 mill. USD i cash og 1 mrd. USD i finansielle eiendeler. Og for øvrig har selskapet en mcap på bare 15-16 mrd. NOK. HVA GIR DU MEG ?

Det andre de hektet seg opp i var sitt negative syn på letebrønn ved Baeshiqa. Hva i all verden bygger de dette på? Senest i oktober uttalte DNO seg om testing av «det lovende potensialet» ved Baeshiqa. HVA GIR DU MEG ?

Konklusjon: En tolvåring kan godt få lov å analysere aksjer, men sett da for pokker ikke «analyseresultatene» på trykk i seriøse finansaviser.
Redigert 19.01.2021 kl 18:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.11.2018 kl 14:46 1657

Polion, kan du være så snill å legge ut denne analysen, dersom du har tilgang til den?
Stevepick XL
15.11.2018 kl 16:22 1484

Nå går Dno ned selv om olja går opp....synd den ikke sluttet på 13 tallet, Dno skal under 10 der den hører hjemme...ikke hør på pareto(24,-) eller Dnb(21,-) bare en gjeng amatører eller en agenda. Money talks bullshit walks
polion
15.11.2018 kl 17:54 1349

Og drittungen SteveP bryr seg fremdeles meget om en aksje som han ikke har interesser i, en aksje som er dømt nedenom og hjem. Men stakkars bajas, det er dessverre det eneste tidsfordrivet han har. Med kronisk diare, får jeg endelig håpe han kommer seg tidsnok på potta. Nå vet vi alle at han har bomma på pottekanten tidligere, og det så ikke direkte vakkert ut. Tar du DNO fra SteveP, tar du også fra ham livsinnholdet.