MPCC - Holder støtten kr 17? 90% utbytte neste 3 år?
MPCC falt tilbake til støtten på kr 18,7 før siste utbytte på kr 2 (usd 1,9) pr aksje ble utbetalt. Støtten er nå nedjustert til kr 17 i følge Investtech etter utbetalt utbytte. Holder denne støtten nå? I følge Dnb markets vil selskapet betale mer enn 70% utbytte de neste 3 årene. Verdt et lodd?
Støtte på kr 17:
https://www.investtech.com/no/market.php?CompanyID=100806&tck=MPCC
Ved å kjøpe dagens aksjekurs, er det estimert at du får tilbake hele investeringen i utbytte og resten av selskapet følger med gratis
MPCC gir store utbetalinger til aksjonærene gjennom sitt store charter-etterslep og lav gjeld. Selskapet har sikret totalt ca kr 17 milliarder (usd 1,7 milliarder) i inntekter og kr 13 milliarder (usd 1,3 milliarder) i EBITDA. Til sammenligning er markedsverdien kr 7,2 milliarder (ca usd 720 millioner) og netto gjeld ca kr 1,7 milliarder (usd 173,2 mill). Det kan raskt bli ca kr 20 i utbytte pr aksje i løpet av 2024. Etter utbyttene er utbetalt, sitter selskapet fortsatt igjen med en verdi på ca usd 408 mill på fartøyene, ca usd 59 mill på kontraktene etter 2024 og usd 57 mill i cash. Dette utgjør verdier og cash på ca usd 524 mill eller ca kr 12,4 pr aksje. I tillegg kommer verdiene fra eventuelt nye kontrakter som blir tegnet fra 2025 og videre.
Dvs idag kan du få kjøpt ca kr 32,4 for kr 16,29 pr aksje
Nytt intervju med CEO i MPCC 26.9.2022
https://m.youtube.com/watch?v=W6-nbvBwt5A&feature=youtu.be
Fin artikkel 29.9.2022:
https://e24.no/boers-og-finans/i/rlWqG3/shippingtopp-om-containerknekken-det-kommer-til-aa-bli-litt-toeffere
24.10.2022:
«The NAV assessed by Clarksons assets brokers is NOK 42.7/sh and MPC sold the uncontracted AS Laetitia in early October
MPCC’s dividend policy is 75% of net profit + net cash from sales/scrapping paid quarterly. Assuming no new contracts – MPC will pay back 50% of the current market cap by 2023 and 77% by 2024 on firm contracts alone, or ~100% by 2024 given they scrap vessels at the end of their contract period. EBITDA backlog + scrap value of the fleet is NOK 27.4/sh»
Støtte på kr 17:
https://www.investtech.com/no/market.php?CompanyID=100806&tck=MPCC
Ved å kjøpe dagens aksjekurs, er det estimert at du får tilbake hele investeringen i utbytte og resten av selskapet følger med gratis
MPCC gir store utbetalinger til aksjonærene gjennom sitt store charter-etterslep og lav gjeld. Selskapet har sikret totalt ca kr 17 milliarder (usd 1,7 milliarder) i inntekter og kr 13 milliarder (usd 1,3 milliarder) i EBITDA. Til sammenligning er markedsverdien kr 7,2 milliarder (ca usd 720 millioner) og netto gjeld ca kr 1,7 milliarder (usd 173,2 mill). Det kan raskt bli ca kr 20 i utbytte pr aksje i løpet av 2024. Etter utbyttene er utbetalt, sitter selskapet fortsatt igjen med en verdi på ca usd 408 mill på fartøyene, ca usd 59 mill på kontraktene etter 2024 og usd 57 mill i cash. Dette utgjør verdier og cash på ca usd 524 mill eller ca kr 12,4 pr aksje. I tillegg kommer verdiene fra eventuelt nye kontrakter som blir tegnet fra 2025 og videre.
Dvs idag kan du få kjøpt ca kr 32,4 for kr 16,29 pr aksje
Nytt intervju med CEO i MPCC 26.9.2022
https://m.youtube.com/watch?v=W6-nbvBwt5A&feature=youtu.be
Fin artikkel 29.9.2022:
https://e24.no/boers-og-finans/i/rlWqG3/shippingtopp-om-containerknekken-det-kommer-til-aa-bli-litt-toeffere
24.10.2022:
«The NAV assessed by Clarksons assets brokers is NOK 42.7/sh and MPC sold the uncontracted AS Laetitia in early October
MPCC’s dividend policy is 75% of net profit + net cash from sales/scrapping paid quarterly. Assuming no new contracts – MPC will pay back 50% of the current market cap by 2023 and 77% by 2024 on firm contracts alone, or ~100% by 2024 given they scrap vessels at the end of their contract period. EBITDA backlog + scrap value of the fleet is NOK 27.4/sh»
Redigert 17.11.2022 kl 08:31
Du må logge inn for å svare
velkjent
27.09.2022 kl 15:15
4795
Men relativt lav omsetning. Folk venter vel på pengene den 29. ds.
Anders13
27.09.2022 kl 15:32
4756
Fleste Mpcc investorer vet ikke forskjell på feeder og liner. Gjennomsnitt alderen på båter i mpcc sitt segment er 14 år. For større båter/liners/+10.000 TEU er gjennomsnittslderen 6 år. Det blir mye skroting i Mpcc sitt segment. Tipper at ratene til mpcc (feeders) vil holde seg bedre enn gjennomsnittet.
velkjent
27.09.2022 kl 15:42
4771
Har inntrykk av at en større del av feeder-flåten ble bygget før 2010 og med en avskrivningstid på 25 år kan du ha rett. Dessuten ventes det utslippskrav, som kan medføre at farten senkes med 10%,noe som i seg selv skulle medføre at det ikke blir kapasitetsoverskudd med det første.
Frodon
27.09.2022 kl 15:47
4778
Helt enig, lite gjeld og nedbetaling av gjelden er et stort pluss for meg nå som rentene stiger. Får håpe du lykkes med investeringen din 😃
Frodon
27.09.2022 kl 15:48
4829
Derfor jeg tenkte det var best å fylle opp før, hvis mye utbytte penger skal reinvesteres i aksjen 😅 Har du mye aksjer her?
Anders13
27.09.2022 kl 15:59
4792
IMO’s regler rammer først liners. Feeders går regionalt,- så tipper utslippskrav da kommer litt senere. Uklare regler for feeders gjør også at apetitten på å sette igang nybygg er lavere. Mpcc drar stor nytte av dette mener jeg.
velkjent
27.09.2022 kl 16:09
4886
At feeders går regionalt er vel en sannhet med modifikasjoner. En del av MPCC-skipene krysser både Stille-og Atlanterhavet. Men noe av grunnen kan være at ratene har stimulert til det.
Frodon
27.09.2022 kl 16:19
4867
Fjellbris skrev Takk for det samt det samme til deg Frodon😀👍
Fra Dnb Markets sin analyse 19.8.2022
"We estimate a current NAV of NOK53/share, which reflects today’s quoted asset values, our valuation of MPCC’s current charter backlog and capex from newbuilds"
"We estimate a current NAV of NOK53/share, which reflects today’s quoted asset values, our valuation of MPCC’s current charter backlog and capex from newbuilds"
velkjent
27.09.2022 kl 16:47
4794
Ikke mye sammenheng mellom DNBs beregninger av selskapsverdi og kursestimat!
Frodon
27.09.2022 kl 19:39
4563
Joda, det kommer bare an på hvilke av verdiene de mener selskapet burde bli priset etter 😜 De har kursmål kr 53 i sitt best case
Badgirl
27.09.2022 kl 22:42
4352
Longsitinbulk
28.09.2022 kl 09:16
4052
Huffda, her ser det ut som ts har funnet en riktig god aksje igjen.
Sonatrach
28.09.2022 kl 09:39
4055
Container – Liners cutting pacific exposure in lieu of falling volumes and freight rates:
Container box rates have dropped from its highs with the SCFI spot based index down to 2,072 points. The recent decline in spot rates is visible through Taiwanese liner revenues, where we see combined monthly revenues for Yang Ming, Wan Hai lines and Evergreen being down 8% m/m in August, which typically has marked the start of peak season for carriers.
Falling cargo volumes and freight rates are forcing some carriers to slash capacity in the Pacific and following Matson’s recent decision to close its China-California express service, Chinese liners CULines and Shanghai Jin Jiang Shipping as well as CMA CGM are also cutting their exposure on the trade. Moreover, CULines and Shanhai Jin Jiang are also closing their jointly operated Transpacific Express service, which was calling at the ports Qingdao, Ningbo, Shanghai and LA.
While CMA CGM is believed to be closing their Asia-USWC service, which is using a fleet of up to seven vessels of 5k-11k TEU.
Moreover, with China’s upcoming Golden Week holiday (first week of October), main active carriers in the trade are expected to implement further capacity cuts the coming weeks, according to Alphaliner. These cuts will be needed to prevent spot freight rates from sinking further.
Container box rates have dropped from its highs with the SCFI spot based index down to 2,072 points. The recent decline in spot rates is visible through Taiwanese liner revenues, where we see combined monthly revenues for Yang Ming, Wan Hai lines and Evergreen being down 8% m/m in August, which typically has marked the start of peak season for carriers.
Falling cargo volumes and freight rates are forcing some carriers to slash capacity in the Pacific and following Matson’s recent decision to close its China-California express service, Chinese liners CULines and Shanghai Jin Jiang Shipping as well as CMA CGM are also cutting their exposure on the trade. Moreover, CULines and Shanhai Jin Jiang are also closing their jointly operated Transpacific Express service, which was calling at the ports Qingdao, Ningbo, Shanghai and LA.
While CMA CGM is believed to be closing their Asia-USWC service, which is using a fleet of up to seven vessels of 5k-11k TEU.
Moreover, with China’s upcoming Golden Week holiday (first week of October), main active carriers in the trade are expected to implement further capacity cuts the coming weeks, according to Alphaliner. These cuts will be needed to prevent spot freight rates from sinking further.
spekulator
28.09.2022 kl 10:05
3988
Og dollaren har vel gått opp nærmere 10% siden de kom med disse estimatene. Denne stigningen er jo også positivt for MPCC.
velkjent
28.09.2022 kl 10:21
3965
Ja, utbetalingen for 3Q ligger an til å bli ca. kr.2,20/aksje om kursen holder seg over 10,90.
Frodon
28.09.2022 kl 10:41
3932
Hehe, det er helt riktig ;) Tviler på at dollar holder seg så høyt til alle utbyttene er utbetalt, men forhåpentligvis er dollar høyere ved neste utbytte ;) Det MPCC kunne gjort (noe de ikke kommer til å gjøre) er å veksle en del dollar til NOK, loool
Frodon
28.09.2022 kl 14:37
3704
Jeg kjøpte enda mer her idag. Merkelig at folk solgte aksjene sine billig her idag pga ny skatt på laks og kraftproduksjon? Eller er det andre nyheter ute? 😜
karve
28.09.2022 kl 14:56
3655
Utbytte for 3 kv blir ikke offentliggjort før 17.11. For tidlig å beregne dollarkurs ... ....
Frodon
29.09.2022 kl 07:25
3220
Sundt AS er ny på topp 50 aksjonærlisten med 3 dagers forsinkelse på VPS. Hva er det han ser, som markedet generelt ikke ser? 😜
MPCC SUNDT AS NY 1.000.000 0,2
MPCC SUNDT AS NY 1.000.000 0,2
Geir Rune L
29.09.2022 kl 08:56
3021
Utbytte for Q2 på konto. Vekslingskurs 10,433 - utbytte kr 1,9823 pr aksje. Ikke dårlig:-)
Frodon
29.09.2022 kl 11:56
2775
Jeg har ikke fått noe utbytte enda, noen andre?
Frodon
29.09.2022 kl 15:43
2334
Grattis 😉 Nesten trist at vi må vente ca 3 mnd til på neste utbytte 😅 Da blir utbyttet mitt enda større, siden jeg har langt flere aksjer nå 😬
DividendYield
29.09.2022 kl 15:50
2318
Det er mange aksjonærer som har nordnet og de får utbytte først i morgen. Det pleier å gi utslag på kursen.
MPCC er som en bank som gir 40 % renter. Gevinst på kurs kommer utenom. Klarer nesten ikke vente til neste utbetaling i romjula 🤑
MPCC er som en bank som gir 40 % renter. Gevinst på kurs kommer utenom. Klarer nesten ikke vente til neste utbetaling i romjula 🤑
Longsitinbulk
29.09.2022 kl 17:58
2107
Stiger Mpcc sier du.
Nei, har ikke fått utbytte, valgte å selge aksjene før utbytte, via 2 trader ble det 3,5/ aksjen i gevinst
Hvorfor stuper container aksjer i Usa nå?
Ser ZIM stuper 8% , Global faller 4%
Venter på Arne Blystad, finner han ingen kjøper?
Nei, har ikke fått utbytte, valgte å selge aksjene før utbytte, via 2 trader ble det 3,5/ aksjen i gevinst
Hvorfor stuper container aksjer i Usa nå?
Ser ZIM stuper 8% , Global faller 4%
Venter på Arne Blystad, finner han ingen kjøper?
Redigert 29.09.2022 kl 18:03
Du må logge inn for å svare
Gozilla
29.09.2022 kl 18:49
2015
Frodon
29.09.2022 kl 19:48
1897
Hehe, ganske utrolig at folk selger sine aksjer nå 😜 Lite netto gjeld, gode langtidskontrakter, store utbytter og høy verdi på flåten. Jeg skjønner godt at mange står klar for å kjøpe aksjer her 😉 Fin sikring mot nedgang i utbyttene også 💪
https://e24.no/boers-og-finans/i/rlWqG3/shippingtopp-om-containerknekken-det-kommer-til-aa-bli-litt-toeffere
https://e24.no/boers-og-finans/i/rlWqG3/shippingtopp-om-containerknekken-det-kommer-til-aa-bli-litt-toeffere
Longsitinbulk
29.09.2022 kl 19:56
1881
Ja, tørrbulk og container er jo galskap nå, kommer til å krakke helt, container frakt i fritt fall over dammen
Tom Mpcc sjefen forventer videre nedgang, skal vi se ATL rater når de nye skipene kommer ut fra verft?
Tom Mpcc sjefen forventer videre nedgang, skal vi se ATL rater når de nye skipene kommer ut fra verft?
Redigert 29.09.2022 kl 20:00
Du må logge inn for å svare
Aksjen faller mer enn utbytte hver gang!
Ettersom du reinvesterer i nye Mpcc aksjer maksimerer du ditt tap. I 2008 handlet jeg Gogl og også der med solide utbytte. Jeg fikk flere og flere aksjer, men med ingen lykkelig slutt.
Til slutt det med "sikre" kontrakter. Kontrakter kan bli terminert, viser til Solstad båten Max ett eller annet!
INGENTING ER SIKKERT, og intet tre vokser inn i himmelen.
Longsitting kan sikkert bekrefte dette med Gogl, har var inne i aksjen på vei opp, jeg tror han kom seg ut i tide.
Ettersom du reinvesterer i nye Mpcc aksjer maksimerer du ditt tap. I 2008 handlet jeg Gogl og også der med solide utbytte. Jeg fikk flere og flere aksjer, men med ingen lykkelig slutt.
Til slutt det med "sikre" kontrakter. Kontrakter kan bli terminert, viser til Solstad båten Max ett eller annet!
INGENTING ER SIKKERT, og intet tre vokser inn i himmelen.
Longsitting kan sikkert bekrefte dette med Gogl, har var inne i aksjen på vei opp, jeg tror han kom seg ut i tide.
Redigert 29.09.2022 kl 20:08
Du må logge inn for å svare
Frodon
29.09.2022 kl 20:21
1872
Ok, på hvor lang sikt da? Jeg er jo i pluss 😉 Hvis jeg får 100% av investeringen tilbake via utbytter i løpet av 2024, da har jeg jo også gått i pluss hvis ikke selskapet er konkurs, korrekt?
En motpart kan ikke bare terminere en kontrakt, er vi enige om det? Litt rart å vise til Solstad, som var i en totalt annen situasjon, ikke sant? 😉😉😉 Jeg kan jo bruke tid på å vise deg 1000vis av gode langtidskontrakter i samme situasjon som MPCC, som ikke er terminert….men det er kanskje ingen vits å bruke tid på? 😅
Long? Tror du på noe av det han skriver? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
En motpart kan ikke bare terminere en kontrakt, er vi enige om det? Litt rart å vise til Solstad, som var i en totalt annen situasjon, ikke sant? 😉😉😉 Jeg kan jo bruke tid på å vise deg 1000vis av gode langtidskontrakter i samme situasjon som MPCC, som ikke er terminert….men det er kanskje ingen vits å bruke tid på? 😅
Long? Tror du på noe av det han skriver? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Redigert 29.09.2022 kl 20:22
Du må logge inn for å svare
Problemet er hvis du kjøper mere aksjer for utbytte og aksjen faller videre er du FUCKT!
Unnskyld ordbruken, men sånn er det.
Hvis det ikke var en risiko ang terminering hadde vel aksjen blitt prist høyere, tror du ikke det!
Unnskyld ordbruken, men sånn er det.
Hvis det ikke var en risiko ang terminering hadde vel aksjen blitt prist høyere, tror du ikke det!
Redigert 29.09.2022 kl 20:27
Du må logge inn for å svare
Frodon
29.09.2022 kl 21:16
1864
Jeg skjønner ikke hva du mener. Hvordan er jeg fuckt hvis jeg får investeringen tilbake via utbytter?
Slik er jo børs, noen selger aksjen fordi de ser bedre potensiale andre steder, noen kjøper aksjen da de ser høyest potensiale her. Det er når frykten er høy, at de store formuene kan skapes 😉 Men du kan jo bare shorte aksjen, siden du vet den skal falle. Faller aksjen, kjøper jeg mer…som gir enda høyere avkastning
https://www.finansavisen.no/nyheter/finans/2022/09/25/7932881/svelland-capital-til-himmels-med-ravarer
Slik er jo børs, noen selger aksjen fordi de ser bedre potensiale andre steder, noen kjøper aksjen da de ser høyest potensiale her. Det er når frykten er høy, at de store formuene kan skapes 😉 Men du kan jo bare shorte aksjen, siden du vet den skal falle. Faller aksjen, kjøper jeg mer…som gir enda høyere avkastning
https://www.finansavisen.no/nyheter/finans/2022/09/25/7932881/svelland-capital-til-himmels-med-ravarer
Du får sikkert et eksempel i morgen på hva jeg mener. Ellers er det nesten umulig å prate fornuft til personer som har forelsket seg i en aksje.
Frodon
29.09.2022 kl 21:26
3240
Men, jeg er ikke bekymret for et fall i aksjen imorgen. Aksjen kan da falle hver dag den neste uken eller stige hver dag. Jeg får jo fortsatt investeringen min tilbake via utbytter.
Hva er det som er feil her? Har MPCC rapportert feil til markedet? Jeg er ikke forelsket i noen aksjer, jeg elsker å regne på ting 😉 Til nå har du ikke kommet med noe som helst av informasjon, bare barnslig pjatt som sikkert fungerer på en facebook gruppe med nye amatører på børs 😅😅
MPCC gir store utbetalinger til aksjonærene gjennom sitt store charter-etterslep og lav gjeld. Selskapet har sikret totalt ca usd 1,8 milliarder (ca kr 19 milliarder) i inntekter og usd 1,4 milliarder (ca kr 14,8 milliarder) i EBITDA. Til sammenligning er markedsverdien ca usd 744 millioner (kr 7,9 milliarder) og netto gjeld kun usd 70 millioner (ca kr 743 mill). Det kan raskt bli ca kr 20 i utbytte pr aksje i løpet av 2024. Etter utbyttene er utbetalt, sitter selskapet fortsatt igjen med en verdi på ca usd 408 mill på fartøyene, ca usd 59 mill på kontraktene etter 2024 og usd 57 mill i cash. Dette utgjør verdier og cash på ca usd 524 mill eller ca kr 11.80 pr aksje. I tillegg kommer verdiene fra eventuelt nye kontrakter som blir tegnet fra 2025 og videre.
Dvs idag kan du få kjøpt ca kr 31,80 for kr 17,91 pr aksje.
Nytt intervju med CEO i MPCC 26.9.2022
https://m.youtube.com/watch?v=W6-nbvBwt5A&feature=youtu.be
Hva er det som er feil her? Har MPCC rapportert feil til markedet? Jeg er ikke forelsket i noen aksjer, jeg elsker å regne på ting 😉 Til nå har du ikke kommet med noe som helst av informasjon, bare barnslig pjatt som sikkert fungerer på en facebook gruppe med nye amatører på børs 😅😅
MPCC gir store utbetalinger til aksjonærene gjennom sitt store charter-etterslep og lav gjeld. Selskapet har sikret totalt ca usd 1,8 milliarder (ca kr 19 milliarder) i inntekter og usd 1,4 milliarder (ca kr 14,8 milliarder) i EBITDA. Til sammenligning er markedsverdien ca usd 744 millioner (kr 7,9 milliarder) og netto gjeld kun usd 70 millioner (ca kr 743 mill). Det kan raskt bli ca kr 20 i utbytte pr aksje i løpet av 2024. Etter utbyttene er utbetalt, sitter selskapet fortsatt igjen med en verdi på ca usd 408 mill på fartøyene, ca usd 59 mill på kontraktene etter 2024 og usd 57 mill i cash. Dette utgjør verdier og cash på ca usd 524 mill eller ca kr 11.80 pr aksje. I tillegg kommer verdiene fra eventuelt nye kontrakter som blir tegnet fra 2025 og videre.
Dvs idag kan du få kjøpt ca kr 31,80 for kr 17,91 pr aksje.
Nytt intervju med CEO i MPCC 26.9.2022
https://m.youtube.com/watch?v=W6-nbvBwt5A&feature=youtu.be
Longsitinbulk
29.09.2022 kl 22:17
3291
Container frakt aksjer rett ned i Usa
Redigert 29.09.2022 kl 22:35
Du må logge inn for å svare
Frodon
29.09.2022 kl 22:37
3234
Husk at Longsitinbulk garanterte NAS i kr 30 i løpet av september 2022….en dag igjen 😅😅😅
Også var det MPCC da, hva tenker Longsitinbulk om den aksjen? Fundamentene er nok endret mye helt siden…19.9.2022 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
«Longsitinbulk
19.09.2022 kl 10:37
9656
80% dividende de neste 2 år
10,5% ila 14 dager
21% ila 3 måneder»
«Longsitinbulk
19.09.2022 kl 11:23
9542
Ikke tenk på det, selskapet vil selv cashe oss ut.
Det vil nok også være behov for container frakt fremover, når renter nå omsider dreper inflasjon, vil Mpcc snu og trolig gå til Ath, når panikken har lagt seg og markedet igjen vil fokusere på hvor store cash dette rederiet genererer.
Vent skal vi se»
Også var det MPCC da, hva tenker Longsitinbulk om den aksjen? Fundamentene er nok endret mye helt siden…19.9.2022 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
«Longsitinbulk
19.09.2022 kl 10:37
9656
80% dividende de neste 2 år
10,5% ila 14 dager
21% ila 3 måneder»
«Longsitinbulk
19.09.2022 kl 11:23
9542
Ikke tenk på det, selskapet vil selv cashe oss ut.
Det vil nok også være behov for container frakt fremover, når renter nå omsider dreper inflasjon, vil Mpcc snu og trolig gå til Ath, når panikken har lagt seg og markedet igjen vil fokusere på hvor store cash dette rederiet genererer.
Vent skal vi se»
McCartney
29.09.2022 kl 23:24
3139
Longsitinbulk skrev Container frakt aksjer rett ned i Usa
Som forventet, det blir ikke fraktet like mye fra Kina lenger, samtidig kommer det fler skip på markedet og ratene daler ned.
Kontainerskip er snart out, de har hatt sin gullperiode og nå har de smarteste tatt gevinsten.
Kontainerskip er snart out, de har hatt sin gullperiode og nå har de smarteste tatt gevinsten.
Longsitinbulk
29.09.2022 kl 23:24
3144
McCartney
Ser ikke bra ut nei, nå sier jo også ceo at det skal komme tøffe tider.
ZIM Integrated Shipping
NYSE - Nasdaq Real Time Price. Currency in USD
23.04-2.35 (-9.26%)
Ser ikke bra ut nei, nå sier jo også ceo at det skal komme tøffe tider.
ZIM Integrated Shipping
NYSE - Nasdaq Real Time Price. Currency in USD
23.04-2.35 (-9.26%)
Redigert 29.09.2022 kl 23:36
Du må logge inn for å svare
DividendYield
29.09.2022 kl 23:24
3154
Longshit, den fyren er ikke frisk. Rart admin ikke har tatt grep for evigheter siden. Det er bare å blokkere og ignorere.
Når det gjelder MPCC så har de i over to år gjort som lovet og enda mere. Utrolig dyktig ledelse som er på aksjonærenes side. Et rederi med lite gjeld som har mange gode år foran seg og massive utbytter på rekke og rad!
Når det gjelder MPCC så har de i over to år gjort som lovet og enda mere. Utrolig dyktig ledelse som er på aksjonærenes side. Et rederi med lite gjeld som har mange gode år foran seg og massive utbytter på rekke og rad!
Greenhorn
29.09.2022 kl 23:39
3149
Eier ikke skam den kar`n der,snur kappe etter vinden.Er han inne i en aksje er det gull, dagen etterpå er det gråstein hvis han har solgt seg ut. Latterlig hele fyr`n.En 🤡 rett og slett. 😂
Badgirl
30.09.2022 kl 07:52
2906
For en menighet og gjeng det er på Discord 🤣 De vil at kursen skal gå ned for da får de kjøpt billigere aksjer. Avkastningen er det ikke så farlig med for de sitter long. Ja ja de får kose seg med trua og smile mens kursen synker mer enn utbytte. Mange som har peiling på Shipping hvis man er interessert i det. Men børsmarkedet er det mange som har 0 peiling på. Drømmer og håp er det mye av der inne 🥳
Redigert 30.09.2022 kl 08:03
Du må logge inn for å svare
Frodon
30.09.2022 kl 07:59
2885
Sundt AS fortsetter å plukke billige aksjer 💪
MPCC SUNDT AS 200.000 1.200.000 0,3
MPCC SUNDT AS 200.000 1.200.000 0,3