RECSI - TEKNISK (8 August 2022)

Slettet bruker
RECSI 09.08.2022 kl 11:15 12393

Jeg har fulgt den tekniske utviklingen i RECSI de siste Ärene - og sammenfatter her status presens ved hjelp av egne observasjoner og de tekniske signalene som fremgÄr av den langsiktige analysen i analyseprogrammet til Investech.

Status presens - lang sikt:

Mandag 8 august stengte RECSI pÄ kroner 20,82 - og ifÞlge algoritmene til Investtech, sÄ brÞt dermed aksjen gjennom taket i en rektangelformasjon. Bruddet skjedde ved kroner 20,31. Forutsatt at bruddet bekreftes, sÄ indikerer det tekniske bildet videre oppgang til kroner 31,39. Oppgangen de siste ukene og mÄnedene har nesten unntaksvis skjedd pÄ hÞye volum, mens dager med nedgang har skjedd pÄ avtagende volum. Volumbalansen er med andre ord sterk positiv.

Aksjen har steget mye de siste dagene og kortsiktig RSI er skyhþy, noe som i forhold til denne typen aksje ofte har resultert korreksjon ned. Den 8 august var RSI for henholdsvis 14,21’ og 90 dager fþlgende:

RSI 14 = 87
RSI 21 = 74
RSI 90 = 56

Aksjen er i skrivende stund ned med 3,12% til kroner 20,17

https://www.investtech.com/no/market.php?CompanyID=101031&tck=RECSI
Redigert 15.08.2022 kl 22:03 Du mÄ logge inn for Ä svare
    «
  • 1
  • 2
  • »
Slettet bruker
09.08.2022 kl 14:53 9298

manman01 skrev Innlegget er slettet
manman01: NÄ mÄ det snart bli slutt pÄ at du saboterer trÄder til brukerprofiler du ikke liker. Det er blant annet pÄ grunn av mobbing, trakassering og annet usaklig surr fra deg og dine likemenn, at jeg har valgt Ä stenge mine trÄder - og det er ogsÄ grunnen til at jeg tidligere ogsÄ valgt Ä slette min forhenvÊrende brukerprofil pÄ dette forumet. Du er rapportert til adminsrtator - og sÄ er det mitt hÄp at de nÄ viser vilje til Ä hÄndtere klagen i henhold til eget regelverk.
Redigert 09.08.2022 kl 14:56 Du mÄ logge inn for Ä svare
Sofafilosof
09.08.2022 kl 18:26 8606

SmÄplukker skrev Innlegget er slettet
Skal dette forumet klare Ä lÞfte seg litt, sÄ mÄ slike mobbeinnlegg motarbeides. Jeg er ikke tilhenger av teknisk analyse, men jeg setter pris pÄ bredest mulig mangfold av bÄde tema og synsvinkler her pÄ forumet. Fra sidelinja har jeg sett hvordan Menighetshuset har tatt form her inne de siste Ärene, der visse yppersteprester og noen fÞlgere har slÄtt hadt ned pÄ divergerende oppfatninger med spydigheter istedet for saklige motargumenter. Skjerp dere, sÄ kan Forumet kanskje gjenskape noe av fordums storhet i stedet for Ä gÄ til grunne i form av likttenkende evangelister.
Sofafilosof
09.08.2022 kl 19:17 8307

SmÄplukker skrev Innlegget er slettet
Ser gjerne at du tenker dypt gjennom mitt svar til MorganKane, som jeg ikke orket Ä fÞlge videre opp pÄ grunn av hans siste spydigheter.

Hvis kinesiske polysilprodusenter skal utestenges de Ärene som REC + andre amerikanske produsenter i verdikjeden bygger seg opp med lÞnnsom produksjon, sÄ blir en slik proteksjonismepolitikk farlig etter min mening. Skal Kina dumpe deres produksjon til markeder utenfor USA/EU slik at REC (for eksempel) kan selge poly til 20 dollar/kg i vesten mens andre produsenter i andre markeder og andre deler av verdikjeden kan kjÞpe poly til 5-10 dollar/kg? Vi sÄ i forrige runde av polysilicon-krigen hvordan Kina kunne ta globalt hegemoni gjennom prisdumping (som fÞrte til nedstenging av for eksempel ML). LÞsningen mÄ bli at solar-kjeden mÄ inngÄ i en omfattende, overodnet global samarbeidsavtale for til slutt Ä kunne friskmelde kinesisk produksjon med hensyn pÄ klimaavtrykk og menneskerettigheter. Men det vil ta veldig, veldig lang tid etter mitt syn. Omtrent som Ä fÄ med Kina pÄ raskere nedstenging av kullkraftverk i klimakampen? I mellomtiden mÄ REC med sin kommende miniproduksjon pÄ 16.000 tonn poly finne seg i bÄde internasjonale markedspriser og volumrabatter.

De klarer det nok bedre denne gangen enn i forrige krig pÄ grunn av stÞtte bÄde fra seriÞs hovdaksjonÊr og de nye lovene i USA, men slik som det fantaseres om blant mange her pÄ forumet sÄ har i alle fall jeg lite tro pÄ luftige overskudd og ditto aksjepris.

Jeg vil sette pris pÄ motargumenter, men hopp over spydighetene - takk.
IntravenĂžsiu
09.08.2022 kl 20:13 8104

Hanwha har vesentlige teknologiske fortrinn og kjenner markedet, de dominerer allerede i USA og er underleverandÞr til Tesla, utspill om at de skyter seg i foten ved Ä etablere vertikal solkjede fremstÄr merkerlig.

Du beskriver et ragnarokk scenario som det mest sannsynlige, der Kinesiske produsenter plutselig skulle gÄ inn for priskrig i en situasjon der de har stor nok andel til Ä fokusere pÄ inntjening.

Det siste Ă„ret har og vist at Kina ikke er immun mot hĂžye strĂžmpriser.

NÄr det gjelder global avtale for menneskerettigheter, det er ingen indikasjon pÄ at Kina vil komme med noen innrÞmmelser pÄ dette omrÄdet, de har blitt vesentlig mer autoritÊre under Xi.

Ta en titt pÄ internasjonale nyheter.

Redigert 09.08.2022 kl 20:13 Du mÄ logge inn for Ä svare
Badgirl
09.08.2022 kl 20:28 8034

Enig med deg sofa 👍 Kan ikke fatte at folk har blitt sĂ„ hĂ„rsĂ„re :(
Men det har jo blitt et samfunn hvor krenkefestene har fÄtt fotfeste. Dette med dissing av REC er jo ikke noe nytt fenomen, det har pÄgÄtt i minst 15 Är. NÄr vi var en liten klan I gamle dager sÄ dro vi ikke hjem til mamma fordi noen snakket stygt til oss.
Men det er vel den veien det gÄr nÄr man har vokst opp med bobleplast rundt kroppen nÄr man skulle ut og ake.
IntravenĂžsiu
09.08.2022 kl 20:37 8008

"I mellomtiden mÄ REC med sin kommende miniproduksjon pÄ 16.000 tonn poly finne seg i bÄde internasjonale markedspriser og volumrabatter"

Internasjonal pris er 40 dollar, nÄ mÄ benytte kalkulator og ikke tidsmaskin.
Sofafilosof
09.08.2022 kl 20:37 8123

Takk for seriĂžs replikk.

Ordet "krig" var for brutalt. Konkurranse er et mer forsiktig uttrykk, sÄ jeg modererer meg. I fÞrste omgang kandet passe Ä kalle det konkurranse, der prisen allerede fÞrste Äret fremover forvente sÄ omtrent halvere seg fra dagens 30-40 dollar/kg (det starter i hÞst/vinter). Ikke pÄ grunn av lavere etterspÞrsel, som forventes Ä Þke sterkt, men pÄ grunn av enda sterkere Þket produksjon. Og dette forholdet blir enda mer fremtredende - i fÞlge ekspertene - de fÞlgende par-tre Ärene.
IntravenĂžsiu
09.08.2022 kl 20:43 8073

at det skal halvere seg har jeg liten tro pÄ, den siste tid har vist at alle andre trinn i verdikjeden bygger kapasitet ekstremt raskt, introduksjon av LIFEPO batterier og andre lÞsninger gjÞr at sol tar av.
Det er all grunn til Ä tro at Kina guider med "paper dragon" meldinger nÄ som USA introduserer en proteksjonistisk policy der man mister i underkant av 20 dollar pr panel i skattefradrag ved Ä benytte innsatsfaktorer fra Kina.

Det er en del prosjekter satt pÄ vent som vil komme online ekstremt raskt dersom prisene synker.

I tillegg sÄ er wafer tykkelsen blirr vesntlig tynnere, ned mot 10 micron slik at f.eks 30-35 dollar ikke kveler bransjen. det er vel litt over 3gr polysilisium pr watt nÄ.
Sofafilosof
09.08.2022 kl 20:43 8062

Vi fÄr svaret i neste uke om REC oppnÄr 40 dollar pÄ sin gjenvÊrende produksjon i dagens gunstige marked...
IntravenĂžsiu
09.08.2022 kl 20:46 8031

De trenger ikke 40 dollar, de trenger minimum 15 dollar (reelt 18 inlkudert SEMA), spotpris er forÞvrig 2,5 dollar pr kg metallurisk silisium i Kina nÄ, trolig litt hÞyere i USA.

Sannsynligvis vil fastpris ligge godt over 20 dollar.

ForÞvrig har REC kapitalsterke selskaper innen batterianode produksjon som Þnsker Ä sikre seg rÄvareleveranser i forkant, dette er noe man gjÞr fÞr spaden er satt i jorda, bare se pÄ Freyr.

redigert.
Redigert 09.08.2022 kl 20:47 Du mÄ logge inn for Ä svare
Sofafilosof
09.08.2022 kl 20:49 7999

Min henvisning til 40 dollar var ironisk,..
IntravenĂžsiu
09.08.2022 kl 20:52 7961

SkjÞnner det, mennÄr du begynner diskusjonen med Ä snakke om 5-10 dollr kg sÄ virker det fornuftig Ä eliminere tabloide ytterpunkter.
IntravenĂžsiu
09.08.2022 kl 20:54 7938

Kan legge til at metallurgisk silisium er innsatsfaktor for Rec, lav pris her er fordelaktig.
Annaikkelyter
09.08.2022 kl 20:59 7897

Jojo, sÄnn gÄr no dagan.
Lavtrykk ventes fra morgenen, sÄ lurt og selge pÄ morgenen for sÄ og vente pÄ lavere inngang ved en senere anledning?
Svaret vet vi utpĂ„ dagenđŸ„±

Redigert 09.08.2022 kl 21:00 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
10.08.2022 kl 11:43 6977

Aksjen er i dag opp pÄ meget hÞyt volum. Det er sÄ langt i dag (ca klokken 11,35) omsatt aksjer for nesten 132 millioner kroner - og aksjen er i skrivende stund opp med 5,5% til kroner 21,30.

Nb. I dagens utgave av Finansavisen under spalten "BÞrskommentar", ble det gjort et poeng av at gÄrsdagens fall pÄ over 3% skjedde pÄ meget hÞyt volum. Det er feil. Det ble i gÄr omsatt ca 8 millioner aksjer - noe som er betydelig mindre enn snittet av de dagene hvor aksjen stiger. PÄ grÞnne dager er det ikke uvanlig at det omsettes mellom 10 og 15 millioner aksjer. Hittil i dag er det omsatt godt over 6 millioner aksjer.
Redigert 10.08.2022 kl 11:47 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
11.08.2022 kl 00:10 6511

Det ble i dag omsatt 19,48 millioner aksjer til en verdi av nesten 410 millioner kroner. Aksjen er opp 4,16% og stengte pÄ kroner 21,03.
Redigert 11.08.2022 kl 00:16 Du mÄ logge inn for Ä svare
Bullinvestor
11.08.2022 kl 00:18 6470

Virkelig god Molnes effekt👏👏😂
Stabukk
11.08.2022 kl 03:37 6318

Onsdag kveld var Investtech ute med ei oppdatering for Rec som dei med abonnement kan vurdera.
Signalet skal vera vidare oppgang til 28 dersom kursen stabiliserer seg.
Slettet bruker
11.08.2022 kl 08:13 5943

Ja, det har muligens skjedd et brudd pÄ en rektangelformasjon pÄ bÄde mellomlang- og lang sikt. De mulige bruddene skjedde marginalt under gÄrsdagens sluttkurs, sÄ her er det fortsatt rom for usikkerhet. Bekreftes bruddene sÄ gir dette rom for en stigning til ca 28,50 i lÞpet av 1-3 mÄneder - og deretter opp et sted mellom 30 og 40 kroner.

Brudd pÄ rektangelformasjoner har svÊrt stor prediksjonsverdi, sÄ bekreftes bruddene, sÄ bÞr det (etter mitt skjÞnn) vÊre et sterkt kjÞpssignal for oss langsiktige.

Nb. Personlig har jeg sterk tro pÄ selskapet og aksjen i mÄnedene og Ärene som kommer - og jeg sitter derfor helt rolig med min 100% eksponering i aksjen.
Marketwatch
11.08.2022 kl 09:49 5627

Jeg fÞler pÄ mange mÄter at Recsi begynner Ä bli utdebatert. I motsetning til hva mange tror, har det som skrives om Recsi pÄ ulike forum, ingen pÄvirkning av utviklingen i kursen, til det er omsetningen i aksjen for stor. Jeg synes ogsÄ at det er andre fisker i havet som f.t. er minst like spennende. MÄ imidlertid kommentere fÞlgende, da du, og heller ikke Molnes, synes Ä hensynta dette: etter covid, Ukrania og kommende miljÞkrise, sÄ er ikke verden den samme. Usa og Europa kan ikke vÊre helt avhengig av Kina for Ä fÄ materialer til en sÄ viktig del som f.eks solenergi. Derfor mÄ de sette inn tilstrekkelige ressurser for Ä bygge opp en egen verdikjede. I tillegg kan det ikke vÊre slik at Vesten mÄ bestemme seg for svÊrt strenge regler for co2 utslipp i sin produksjon, mens Kina ikke trenger Ä bry seg. En co2 avgift som EU jobber med, mÄ derfor pÄ banen. Da vil kinesisk produksjon av poly som baserer seg pÄ kullkraft bli utkonkurrert. FÄr i den sammenheng minne om at Recsi sin FBR teknologi er betydelig mer effektiv enn Siemens teknologien. Dessuten baserer Recsi sin produksjon pÄ vannkraft. Har sagt det mange ganger fÞr: fÄr Recsi inngÄtt lÞnnsomme kontrakter som gjÞr at ML gjenÄpner, da skal Recsi aksjen reprises. Slike avtaler kan fort bli inngÄtt kommende mÄneder, etter at loven om stÞtte forhÄpentlig blir vedtatt i representantenes hus pÄ fredag. Det blir ogsÄ spennende Ä hÞre hva Recsi selv sier under q2 pÄ tirsdag. Ellers bryr jeg meg nada om hvem som vil kjÞpe aksjer i Recsi eller ikke, enhver fÄr gjÞre seg opp sin egen mening om de vil eie aksjer i selskapet eller ikke.
Redigert 11.08.2022 kl 09:58 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
11.08.2022 kl 10:01 5571

Marketwatch: Denne trÄden er fobeholdt forhold som omhandler det tekniske bildet rundt RECSI. Jeg ber om at det blir respektert.

Det er opprettet en egen trÄd pÄ forumet som heter "Meet REC Silicon". ForeslÄr at du poster innlegget ditt der.
Redigert 11.08.2022 kl 10:07 Du mÄ logge inn for Ä svare
Marketwatch
11.08.2022 kl 10:06 5542

Kan ikke se at du var nevnt i mitt innlegg, sÄ nÄr du sier at jeg tillegger deg meninger og holdninger du ikke har, sÄ tror eg du mÄ lese innlegget meg en gang til. Jeg svarte Sofafilosof, sÄ du fÄr ta han for Ä komme med innlegg som du mener ikke hÞrer til her.
Slettet bruker
11.08.2022 kl 10:08 5527

Nei, beklager, det er derfor rettet opp. Men igjen, jeg ber om at det kun postes innlegg pÄ denne trÄden om omhandler det tekniske bildet.
Slettet bruker
12.08.2022 kl 10:15 5092

Torsdag 11 august ble det omsatt ca 9,5 millioner aksjer. Aksjen var ned ca 2,14% til kroner 20,58. ... Aksjen falt dermed tilbake under nivÄene hvor de eventuelle bruddene pÄ rektangelformasjonene indikeres.
Redigert 12.08.2022 kl 10:19 Du mÄ logge inn for Ä svare
Stabukk
13.08.2022 kl 11:13 4803

Teknisk analyse er ikkje mitt spesialfelt, men trÄdstartar eller andre kan gjerne gi ei oppdatering framfor kommande veke.
Fredag enda som kjent med oppgang pÄ ca 11 prosent, fÞrst og fremst med utsikter til klimapakken Inflation Reduction Act, som blei vedtatt som venta.
Short mÄ vel i stadig stÞrre grad dekka inn pÄ hÞgare kurs. StÞrre fond gÄr inn? Og vi fÄr Q2 pÄ onsdag. HÞsten ser neppe mÞrk ut, verken teknisk eller fundamentalt?
Slettet bruker
13.08.2022 kl 12:01 4632

TEKNISK OPPDATERING: De overnevnte bruddene pÄ rektangelformassjonene som inntraff marginalt under kroner 21, ser nÄ (muligens) ut til Ä vÊre bekreftet, da fredagens oppgang pÄ nesten 11% skjedde pÄ svÊrt hÞyt volum.

Fredag 12 august ble det omsatt 23,94 millioner aksjer til en verdi av kroner 529,14 millioner kroner. Aksjen var opp 10,93% til kroner 22,83. PĂ„ det hĂžyeste intradag ble aksjen omsatt til kroner 23,34.

PÄ kort sikt har aksjen nÄ brutt gjennom taket pÄ en allerede sterkt stigende trendkanal. Volumbalansen og momentumet er svÊrt sterk pÄ bÄde kort og lengre sikt.

-----------------------------------------

NB: Brudd pÄ rektangelformasjoner har som nevnt ovenfor meget stor predikasjonsverdi - og bruddene som er nevnt ovenfor indikerer en stigning til rundt kroner 28,50 innenfor et tidsspenn pÄ 1-3 mÄneder - og deretter en stigning til et sted pÄ mellom 30 og 40 kroner innenfor et tidsspenn fra 3 til 18 mÄneder.

En liten avsporing avslutningsvis: ... RECSI er som kjent ekstremt volatil aksje og kan ofte bevege 30-40% (bÄde ned og opp) innenfor en svÊrt kort tidsperiode (2-4 uker). Jeg tenker derfor at tidsintervallene som ligger til grunn for de tekniske formasjonene ovenfor kan vÊre befengt med relativt store avvik/usikkerhet. Skulle det eksempelvis komme kursdrivende nyheter av positiv karakter, sÄ tenker jeg at formasjonene kan bli raskere realisert enn det teorien sier. Tilsvarende, sÄ vil negative nyheter kunne resultere i betydelige fall fra dagens nivÄ.

Aksjen fortsetter imidlertid trenden med Ä ha betydelig hÞyere omsetning pÄ dager med oppgang, sammenligner med dagene hvor aksjen faller. En mulig forklaring kan vÊre at uproffe/kortsiktige spekulanter velger exit, mens de mer langsiktige investorene tar posisjon.

Redigert 13.08.2022 kl 12:05 Du mÄ logge inn for Ä svare
Stabukk
13.08.2022 kl 16:01 4315

Takk for grundig oppdatering. Som langsiktig har eg mest fokus pÄ det fundamentale, men TA er ein del av «gamet» pÄ Oslo bÞrs. Mange traderar legg mest pÄ trend og mÞnster i aksjen. Akkurat no har kursen god drahjelp frÄ politiske avklaringar i USA. Og nettopp stÞtte og skatte-incentiv kan kundar av Rec ogsÄ rekna pÄ. Som i sin tur gjer inngÄing av kontraktar enklare. Det kan gje mange positive avklaringar det neste halvÄret. Er vel neppe for optimistisk Ä spÄ hÞgare kurs enn i dag ved nyttÄr.
milk
13.08.2022 kl 17:46 4072

Selv om Grove ble latterliggjort av flere pÄ dette forumet, sÄ har han gjort en kule pÄ Recsi...... Noen burde gÄ litt i seg selv fÞr det konkluderes!!!
Slettet bruker
14.08.2022 kl 10:56 3477

Vd. Teknisk analyse:

En liten avsporing fra trÄdens tema, da jeg til stadighet ser at flere uttrykker skepsis til teknisk analyse. Til de vil jeg si at teknisk analyse har generelt meget hÞy prediskjonsverdi - og sÊrlig i forhold til aksjer med hÞy likviditet. De tekniske formasjonene som oppstÄr gjenspeiler psykologien i markedet - i den forstand man tenker seg at de i stor grad reflekterer DEN TOTALE KUNNSKAPEN som til enhver tid eksisterer om selskapet. - Formasjonene vil derfor gjenspeile seg i konkrete nivÄer knyttet til stÞtte, motstand og volum. Falske signaler kan imidlertid ofte oppstÄ, sÄ eventuelle brudd ned og opp mÄ bekreftes.

Teknisk analyse skal altsÄ i teorien gjenspeile totaliteten av den fundamentale kunnskapen - og er et meget godt verktÞy for Ä time aksjekjÞp og aksjesalg. Valget mellom teknisk og funademtal analyse er derfor ikke et spÞrsmÄl om enten eller, men bÄde og.

For daytradere og andre kortsiktige spekulanter, sÄ er teknisk analyse helt nÞdvendig om man skal lykkes med god timing. Jeg anbefaler derfor alle som er aktive pÄ dette forumet om Ä lÊre det mest grunnleggende relatert til teknisk analyse - for da vil vi kunne fÄ en mer konstruktiv og matnyttig diskusjon knyttet til hvilke nivÄer hvor sannsynligheten er stÞrst for at en aksje skal falle eller stige innenfor ulike tidshorisonter.

Et kort sÞk pÄ nettet gav meg denne linken:

https://aksjesnakk.com/finansanalyser/

Viser ogsÄ til Investech sine hjemmesider. Investtech arrangerer ogsÄ gratis kurs i teknisk analyse.

https://www.investtech.com/no/market.php?CountryID=1&product=0
Redigert 14.08.2022 kl 11:00 Du mÄ logge inn for Ä svare
Anywhere
14.08.2022 kl 14:43 3637

Slettet bruker skrev Innlegget er slettet
Dersom jeg nÄ fÄr rett pÄ tradingkjÞp som ble gjort 2 ganger ved 20,30 og salg av bÄde tradingportis og halve long pÄ snitt 22,90 fredag, for sÄ Ä fÄ kjÞpt alt ned mot 20,30-testing, ja da tar jeg av meg hatten for teknikken, og gleder meg ellers over magiske gevinster pÄ trading, stort sett teknisk basert pÄ stÞrre swing, siste Äret.
Annaikkelyter
14.08.2022 kl 17:29 3330

Hei
Ser at enkelte er redd for at oppgangen slutter pÄ mandag, hva er dere redde for?
Tenker meg at mandagen blir fin ivertfall.
Tirsdagen kan bli litt vaklende og om ikke bÞrsmelding fra Recsi fÞr pÄ onsdag sÄ ser eg en liten nedgang pÄ onsdag.
Redigert 14.08.2022 kl 17:34 Du mÄ logge inn for Ä svare
Skalleknarp
14.08.2022 kl 18:09 3212

Blir spennende Ä se hvor mye short som ble innlÞst pÄ fredagen. Det var jo svÊrt stor omsetting sÄ det er nÊrliggende Ä tro at det ble returnert en del aksjer til rettmessig eier? Hvis man ikke etablerer nye short sÄ vil det vel bli en annen rytme pÄ kjÞp og salg skulle en tro
?
Stevepick XL
14.08.2022 kl 18:31 3126

marked1 skrev Innlegget er slettet
Skal vi over 25kr i morgen

. Med helgens nyheter sÄ er det fullt mulig !
Skalleknarp
14.08.2022 kl 18:38 3092

For RECSI er vel dette en meeeeganyyyyhet. Vil nok vÊre avgjÞrende at de inngÄr- melder noen kontrakter snart eller er optimistiske pÄ guidingen i Q2 uten noen «men».
fjellape
14.08.2022 kl 19:31 2920

Det er vanskelig Ă„ si om mandag.
Jeg missliker alltid at aksjen gÄr for fort oppover, som den gjorde pÄ fredag, da den erfaringsmessig kan falle fort nedover etterpÄ.
Samtidig kan den sprette opp, hvis den er gÄtt fort ned, og det er mulig den gikk for mye ned pÄ torsdag.

Den siste tida har Recsi gÄtt opp ei krone med ca ei ukes mellomrom. Om den la seg pÄ rundt 21 kroner pÄ onsdag, sÄ burde den legge seg pÄ 22 kroner i starten av neste uke, og pÄ 23 kroner rundt neste helg. PÄ fredag gikk den litt fort og langt opp til kr 22,83, i lÞpet av en dag med rettlinja signing.

Det ser ut som den ligger litt over en stigende trendkanal som man kan ane de siste ukene. Samtidig ligger den litt hÞyt i en trendkanal fra mars, med langt i fra sÄ bratt stigning.
NÄ kan det vÊre greit om aksjen ikke gjÞr sÄ store utslag pÄ et par dager, for at den skal ligge stÞdig i trendkanalene sine, og en liten nedgang i lÞpet av dagen, kan stabilsere oppgangen.

Stabukk
14.08.2022 kl 20:45 2766

Hjelper lite kva eg meiner Recsi «burde» legge seg pÄ i morgen!
Ei krone opp per veke er kanskje i meste laget? Eg synest 75 Ăžre kan vera nok!
Blir pengar av det ogsÄ i lÞpet av eit Är...
halvpris
14.08.2022 kl 20:58 2696

NÄ starter innvestorer fra" langveisfra" Ä kjÞpe Rec, USA Tysk Eng Fra, ja hele verden. Rec kommer til Ä gÄ som ei kula.
Redigert 14.08.2022 kl 21:00 Du mÄ logge inn for Ä svare
Bullinvestor
15.08.2022 kl 00:19 2277

Tenk de som solgte pga Molnes..😏
Viktig Ă„ gjĂžre hjemmeleksene sine
Kursen har begynt Ă„ rĂžre pĂ„ seg ingen tvil om det. Bare Ă„ nyte dette. Blir ikke sĂ„ enkelt Ă„ holde kursen nede nĂ„đŸš€đŸ˜„
Langsiktigâ˜€ïžđŸŸą
    «
  • 1
  • 2
  • »