Aksjonærer: join forces. Økt mobilisering trengs.
I forbindelse med vår uformelle organisering for å join forces dersom det skulle komme et bud på hele REC: Vi behøver å øke mobiliseringen for å sikre at vi representerer minst 10 % av den totale aksjebeholdningen i REC. Vi er mange som ønsker å være føre var. Ser nå etter påske at vi behøver å gjøre tiltak for å nå bredere ut.
Er noen her aktive på XI/XtraInvestor, Facebook-grupper eller andre steder hvor andre private/mindre aksjonærer er samlet og kan ønske å bidra til denne anonyme (frivillig), uformelle organiseringen?
Videreformidle gjerne budskapet/vedlegg gjerne linken til hovedinnlegget. Husk å informere om at det er uformellt og kan meldes anonymt hvis ønskelig. Det er antallet aksjer og det å vite at man ikke står "alene" mot et (lavt) bud som er poenget.
Skal ta opptelling en av de nærmeste dagene. Jeg teller både på mail og det som meldes inn her på forumet. Du behøver kun melde inn enten på forum eller mail. Hvis du allikevel melder begge steder, så HUSK å tilføye, at du har meldt inn to steder for å unngå dobbleltregistrering. Her er kun fokus på tallene og ikke hvem som melder inn hva, derfor må dere være tydelige dersom to registreringer.
-
Pr 22.04, kl 10.25 er vi oppe i 55 % av målet vårt. Har tatt utgangspunkt i at vi "sikrer" 10,5 % av den totale aksjebeholdningen i REC.
Jeg var litt bekymret for dobbeltregistrering en stund og til dem som måtte være redd for det:
Har vært veldig grundig og sjekket for dobbeltregistreringer på flere måter og flere ganger, så det er ikke noe å bekymre seg for lenger.
Tror det er lurt å nå bredere ut, så det er fortsatt mulig å videreformidle budskapet til andre fora hvis noen vil gjøre det.
Er noen her aktive på XI/XtraInvestor, Facebook-grupper eller andre steder hvor andre private/mindre aksjonærer er samlet og kan ønske å bidra til denne anonyme (frivillig), uformelle organiseringen?
Videreformidle gjerne budskapet/vedlegg gjerne linken til hovedinnlegget. Husk å informere om at det er uformellt og kan meldes anonymt hvis ønskelig. Det er antallet aksjer og det å vite at man ikke står "alene" mot et (lavt) bud som er poenget.
Skal ta opptelling en av de nærmeste dagene. Jeg teller både på mail og det som meldes inn her på forumet. Du behøver kun melde inn enten på forum eller mail. Hvis du allikevel melder begge steder, så HUSK å tilføye, at du har meldt inn to steder for å unngå dobbleltregistrering. Her er kun fokus på tallene og ikke hvem som melder inn hva, derfor må dere være tydelige dersom to registreringer.
-
Pr 22.04, kl 10.25 er vi oppe i 55 % av målet vårt. Har tatt utgangspunkt i at vi "sikrer" 10,5 % av den totale aksjebeholdningen i REC.
Jeg var litt bekymret for dobbeltregistrering en stund og til dem som måtte være redd for det:
Har vært veldig grundig og sjekket for dobbeltregistreringer på flere måter og flere ganger, så det er ikke noe å bekymre seg for lenger.
Tror det er lurt å nå bredere ut, så det er fortsatt mulig å videreformidle budskapet til andre fora hvis noen vil gjøre det.
Redigert 22.04.2022 kl 10:34
Du må logge inn for å svare
Ja dette var en ryddig måte å gjøre det på, nå får du ikke bare dobbelt registreringer på flere, men trippel. Ser flere her som har registrert seg i den andre tråden din også…
Du kan sette opp 48.500 aksjer herfra.
ZimZalbim
20.04.2022 kl 21:38
4948
Har ikke mye men kanskje bedre enn ingenting.
24000 aksjer her...
24000 aksjer her...
Kvike11
21.04.2022 kl 07:42
4416
Er selvfølgelig med ,
kan se der bliver købt kraftigt op i disse dage, hvem er køberne .
Underligt den ikke stiger voldsomt
,med den store omsætning, kan ikke være dagtrader der giver omsætning på over 100 millioner hver dag
kan se der bliver købt kraftigt op i disse dage, hvem er køberne .
Underligt den ikke stiger voldsomt
,med den store omsætning, kan ikke være dagtrader der giver omsætning på over 100 millioner hver dag
stinkapiano
21.04.2022 kl 22:22
3671
Ca. 120.000 herfra med stort og smått
Går aldri ut under 5-gangen fra dagens.
Satser på 10-gangen på lengre sikt.
Går aldri ut under 5-gangen fra dagens.
Satser på 10-gangen på lengre sikt.
Tipper vi her på FA forum er oppe i 120% eierandel i RECSI, da trådstarter har samlet inn de samme tallene fra flere brukere 2-3 ganger fra forskjellige tråder og mail..
Senergy
22.04.2022 kl 10:15
2820
Jeg rapporterte (32,000 her på forum) for ca 2 uker siden -har nå 33,000. Er med :-)
Jeg er også nysgjerrig på hvordan vi ligger an nå -kan vi få et ca. tall på det?
Jeg er også nysgjerrig på hvordan vi ligger an nå -kan vi få et ca. tall på det?
Redigert 22.04.2022 kl 10:17
seychas
22.04.2022 kl 10:23
2841
Da viser tellingen at vi er 55 % på vei mot målet vårt om å stå sammen om 10 % av aksjene i REC, slik at vi ikke blir kjøpt ut ved tvangsinnløsning.
Har tatt utgangspunkt i at vi sikrer 10,5 %.
Jeg har vært veldig grundig og sjekket for dobbeltregistreringer på flere måter og flere ganger, så det er ikke noe å bekymre seg for.
Men! Jeg tror det er lurt å nå bredere ut, så det er fortsatt mulig å videreformidle budskapet til andre fora hvis noen vil gjøre det.
Har tatt utgangspunkt i at vi sikrer 10,5 %.
Jeg har vært veldig grundig og sjekket for dobbeltregistreringer på flere måter og flere ganger, så det er ikke noe å bekymre seg for.
Men! Jeg tror det er lurt å nå bredere ut, så det er fortsatt mulig å videreformidle budskapet til andre fora hvis noen vil gjøre det.
smb invest
22.04.2022 kl 11:06
3078
15 000 aksjer (+ litt litt bull rec*3) fra meg som støtter saken.
I praksis er vel initiativet i mål. Aldri i verden om 90 % av aksjonærene i RECSI møter opp på en generalforsamlingen og støtter tvangsinnløsning med en så fragmentert aksjonærstruktur.
I praksis er vel initiativet i mål. Aldri i verden om 90 % av aksjonærene i RECSI møter opp på en generalforsamlingen og støtter tvangsinnløsning med en så fragmentert aksjonærstruktur.
Intravenøsiu
22.04.2022 kl 11:19
3058
er med, 140 000 aksjer
Det er vel ca 85% av frie aksjer de ville trenge i et slikt scenario for å få 90% ettersom de har 33,4%
Det er vel ca 85% av frie aksjer de ville trenge i et slikt scenario for å få 90% ettersom de har 33,4%
Shares4fun
22.04.2022 kl 11:44
3005
Tvangsinnløsning kan selvsagt være et scenario, men jeg anser scenario om at det nye «Hanwha-styret» vedtar salg av et eller flere av REC Silicon datterselskap / eiendeler (det/de Hanwha ønsker seg) å være mer «aktuelt» blant worst-case-scenarioene…
Sa2ri
22.04.2022 kl 12:38
2886
Dette har du åpenbart ikke skjønt hvordan fungerer. Det er ikke en GF som beslutter tvangsinnløsning - det er det antall aksjer tilbyder (den som ønsker å kjøpe selskapet) har på sin hånd som gjør. Dersom en tilbyder får kjøpt 90% av aksjene i et selskap kan man tvangsinnløse de resterende 10% - dette følger av loven.
Redigert 22.04.2022 kl 12:39
Hei: Kan du da være så snill og ramse opp alle datterselskapene og eiendeler som er aktuelle for salg ?.
Shares4fun
22.04.2022 kl 13:01
2894
Disse (datter og datterdatter(e)) fremgår av morselskapets noter til årsregnskapet 😊