PCIB - BIOTEK AKSJE KAN FLERDOBLES PÅ 1 ÅR
teaa
29.12.2017 kl 11:23
2813
Jeg ser at Bjørn Inge Pettersen i "analysen" spår at PCIB kan flerdobles hvis den passerer 40 kr. I skrivende stund handles den til 42 kr.
Ingen tvil om at PCIB har sterkt momentum om dagen. 50 kr kan utvilsomt passeres raskt.
PCIB har flere spennende prosjekter på gang. Hvis jeg forstår teknologien riktig, så virker fimaporfin som en katalysator og forsterker eksisterende legemidler mot kreft.
Bruk av fimaporfin mot den sjeldne lidelsen gallegangskreft kan alene forsvare langt mer enn dagens aksjekurs.
Årets nyttårsrakett?
Ingen tvil om at PCIB har sterkt momentum om dagen. 50 kr kan utvilsomt passeres raskt.
PCIB har flere spennende prosjekter på gang. Hvis jeg forstår teknologien riktig, så virker fimaporfin som en katalysator og forsterker eksisterende legemidler mot kreft.
Bruk av fimaporfin mot den sjeldne lidelsen gallegangskreft kan alene forsvare langt mer enn dagens aksjekurs.
Årets nyttårsrakett?
Redigert 29.12.2017 kl 11:32
Du må logge inn for å svare
Korsar
29.12.2017 kl 11:36
2835
43,90 nå :-)
Ikke lett å si hvor langt aksjen skal i dette rennet.
Vi får bare sitte og nyte så lenge det varer. Og passe på om det flater ut og snur nedover før eller senere.
Man bør ikke gjøre den tabben som mange i NANO gjorde; å tro at trær vokser lineært inn i himmelen hvorpå man binder seg til masten og deltar i et laaaangt fall. MAN MÅ ALLTID VURDERE NÅR DET ER TID Å SIKRE GEVINST.
Ikke lett å si hvor langt aksjen skal i dette rennet.
Vi får bare sitte og nyte så lenge det varer. Og passe på om det flater ut og snur nedover før eller senere.
Man bør ikke gjøre den tabben som mange i NANO gjorde; å tro at trær vokser lineært inn i himmelen hvorpå man binder seg til masten og deltar i et laaaangt fall. MAN MÅ ALLTID VURDERE NÅR DET ER TID Å SIKRE GEVINST.
Redigert 29.12.2017 kl 11:37
Du må logge inn for å svare
noname
29.12.2017 kl 11:45
2818
Tror det er for tidlig å sikre nå, kanskje deler men denne skal langt om de lykkes :) Noen som vet om PHO fortsatt eier i PCIB?
Korsar
29.12.2017 kl 12:04
2816
noname,
ja, for all del, man begynner ikke å sikre ut før man ser et teknisk brudd ned på typisk volum-gjenkjennbarhet, som det heter.
I denne aksjen ville jeg bli urolig ved en nedgang som passerer 2-3 kroner relativt raskt.
Men nå først: ri hesten så lenge den viser styrke.
ja, for all del, man begynner ikke å sikre ut før man ser et teknisk brudd ned på typisk volum-gjenkjennbarhet, som det heter.
I denne aksjen ville jeg bli urolig ved en nedgang som passerer 2-3 kroner relativt raskt.
Men nå først: ri hesten så lenge den viser styrke.
Korsar
29.12.2017 kl 16:04
2627
Ja, da gjorde jeg som jeg taler: Sikret meg ut da fallet begynte fra over 44. Intradagsteknisk steg aksjen faktisk litt mer enn det var teknisk grunnlag for uten at nye meldinger lå i bunn. Men jeg skal selvsagt inn igjen over nyttår, på gunstigst mulige inngang. Aksjen skal mest trolig videre straks den har fått korrigert litt på den voldsomme stigningen nylig.