GOGL vs andre bulkaksjer. Tradingstrategier og hedging
For å unngå å spamme den generelle GOGL-tråden med diskusjon om andre bulkaksjer og tradingstrategier, åpner jeg en egen tråd om dette.
Vanligvis vekter jeg meg opp og ned i ulike aksjer i samme sektor for å utnytte at de beveger seg i utakt. Når forskjellen blir ekstremt stor hender det også jeg shorter de som har gått mest som hedge for å øke i de som virker billigst. Selv skjeler jeg både til teknisk analyse og fundamentale analyser når jeg gjør dette. Forrige uke følte jeg tiden var inne til å sette en short i SBLK for å doble i GOGL.
Her er link som viser kursen over tid i GOGL, SBLK, GNK, EGLE og DSC: https://n9.cl/i8419
Basert på sluttkurs i USA på fredag var oppsiden til Cleaves kursmål følgende:
Golden Ocean: 72%
2020: 48%
Genco: 40%
Diana: 31%
Star Bulk: 20%
Eagle: 3%
Her er link til Cleaves' siste kvartalsrapport med grundige analyser av disse selskapene:
https://5f38c3be-c80e-4113-8699-341bc56851e6.usrfiles.com/ugd/5f38c3_a33fc7def17348e8b4d1e0bb23ebba9b.pdf
Her er siste ukesrapport, hvor det bl.a. utbytteestimatene er oppdatert i forhold til kvatralsrapporten:
https://fda195ed-9571-42ec-b092-d42af79f832c.usrfiles.com/ugd/fda195_7bf8a8250ee743cea1f3ed623531a25c.pdf
Hvis noen har erfaring/kunnskap om å hedge aksjeposisjoner med short FFA hadde det vært interessant å høre om det også.
Vanligvis vekter jeg meg opp og ned i ulike aksjer i samme sektor for å utnytte at de beveger seg i utakt. Når forskjellen blir ekstremt stor hender det også jeg shorter de som har gått mest som hedge for å øke i de som virker billigst. Selv skjeler jeg både til teknisk analyse og fundamentale analyser når jeg gjør dette. Forrige uke følte jeg tiden var inne til å sette en short i SBLK for å doble i GOGL.
Her er link som viser kursen over tid i GOGL, SBLK, GNK, EGLE og DSC: https://n9.cl/i8419
Basert på sluttkurs i USA på fredag var oppsiden til Cleaves kursmål følgende:
Golden Ocean: 72%
2020: 48%
Genco: 40%
Diana: 31%
Star Bulk: 20%
Eagle: 3%
Her er link til Cleaves' siste kvartalsrapport med grundige analyser av disse selskapene:
https://5f38c3be-c80e-4113-8699-341bc56851e6.usrfiles.com/ugd/5f38c3_a33fc7def17348e8b4d1e0bb23ebba9b.pdf
Her er siste ukesrapport, hvor det bl.a. utbytteestimatene er oppdatert i forhold til kvatralsrapporten:
https://fda195ed-9571-42ec-b092-d42af79f832c.usrfiles.com/ugd/fda195_7bf8a8250ee743cea1f3ed623531a25c.pdf
Hvis noen har erfaring/kunnskap om å hedge aksjeposisjoner med short FFA hadde det vært interessant å høre om det også.
Redigert 09.05.2021 kl 20:12
Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
21.06.2022 kl 21:16
4248
Betydelig oppgang fra tidligere i dag.
Product
Price
Change
Jun
22500
-875
Jul
27675
-75
Q3
30475
-275
Q4
28175
-575
Cal23
19725
+400
Product
Price
Change
Jun
22500
-875
Jul
27675
-75
Q3
30475
-275
Q4
28175
-575
Cal23
19725
+400
bankersen
21.06.2022 kl 22:07
4184
Får se om det følges opp i det fysiske markedet i morgen da. Hørte på webcast Ship Q1 i dag og forventet Ebita på 100mill i år. Brukbart for et selskap som verdsettes til 140 mill usd. NAV nå snart nede på 0,4. Skulle kuppet selskapet å solgt skipene.
Longsitinbulk
21.06.2022 kl 22:10
4193
Beholdt du bdry da? Eller solgte du
Jeg tenker at siden juli FFA ligger på ca 28 k og dagens spot vender ned kraftig ned fra 24k, da er det overhengende fare for at Juli futurene faller ytterligere/ nedside Bdry.
Bare en tanke, å spå spott rater og forward er jo som å plukke lodder i en hatt.
Jeg tenker at siden juli FFA ligger på ca 28 k og dagens spot vender ned kraftig ned fra 24k, da er det overhengende fare for at Juli futurene faller ytterligere/ nedside Bdry.
Bare en tanke, å spå spott rater og forward er jo som å plukke lodder i en hatt.
Redigert 21.06.2022 kl 22:16
fattigstakkar
21.06.2022 kl 22:26
4229
Siden jeg fortsatt ligger short GOGL, selv om jeg dekte litt i USA, velger jeg å beholde BDRY.
Longsitinbulk
21.06.2022 kl 22:34
4386
Ok.
Ser teknisk nivå fra april 2021 på 17,5, det nivået bør også holde, skulle det ryke kan det være større nedside.
For at det skal ryke må nok Panamax begynne å falle.
Supra og Panne har jo stått fjellstøtt i lang lang tid, men er litt tendenser nå at begge de segmentene begynner å gli ned litt?
Er også litt usikker på hvor reelt det er å benytte tekniske nivåer her, Bdry er jo et derivat, det taper seg over tid, eller tar jeg feil her?
Ser teknisk nivå fra april 2021 på 17,5, det nivået bør også holde, skulle det ryke kan det være større nedside.
For at det skal ryke må nok Panamax begynne å falle.
Supra og Panne har jo stått fjellstøtt i lang lang tid, men er litt tendenser nå at begge de segmentene begynner å gli ned litt?
Er også litt usikker på hvor reelt det er å benytte tekniske nivåer her, Bdry er jo et derivat, det taper seg over tid, eller tar jeg feil her?
Redigert 21.06.2022 kl 22:34
fattigstakkar
21.06.2022 kl 22:36
4409
Jeg tror heller ikke teknisk analyse er egnet på bdry. Tror ikke den automatisk taper seg over tid, men den måler vel endring ut fra det som var prisen var da futures ble kjøpt inn, så 20 i dag er ikke det samme som 20 i januar.
Redigert 21.06.2022 kl 22:37
bankersen
21.06.2022 kl 22:45
4404
Trenger bare en liten økning fysisk så kan det dra det lange H2 2023, 2024 opp. Holder juli seg på 28k, kan det være nok å dra de lange opp. Vale må bomme 20% på nedre guiding om vi skal ha samme rater som nå ut året. Det kan jo skje. Hvem vet? Da er det brukbar nedside i BDRY. Vale kommer stadig oftere inn å tar unna skip nå. Men opptrer smart som alltid.
bankersen
21.06.2022 kl 22:47
4405
fattigstakkar skrev Interessant. Sa de noe om utbyttepolitikk?
De forventet minst holde utbyttene som på nivå med Q1. Ligger vel på ca. 15% med dagens aksjekurs.
fattigstakkar
22.06.2022 kl 15:39
4177
GOGL faller mye mer enn de andre i dag, så har dekket shorten mellom 122 og121 og flyttet hedgen over i SBLK på snitt 26
Redigert 22.06.2022 kl 15:40
Bennyfyfasan
22.06.2022 kl 16:25
4097
Herregud hvor glad jeg er for at jeg klarer å være tålmodig. Jeg gikk for tidlig inn i en mellomfase - så jeg fikk bare med meg 1/3 av gevinsten på nedtur mot 129kr(kjøpte og solgte på tur ned). Jeg håper nå på 108kr - da blir det 100.000 aksjer på meg i gogl (fast del av porteføljen mot gogl). Den trodde jeg ikke jeg skulle nå før om mange utbytter.
ZinoDK
22.06.2022 kl 16:40
4065
Det er ærgerligt der er så mange teenagere herinde som ikke har fundet ud af, at de kan få et bedre liv ved at fortælle om deres køb og salg på FACEBOOK. Så kunne vi andre undgå at spilde så meget tid på ingenting og lade pladsen til de indsigtsfulde indlæg.
fattigstakkar
22.06.2022 kl 17:03
4038
Hvis du hadde lest overskriften på tråden du klikket deg inn på så hadde du skjønt at denne dreier seg om trading, så skjønner ikke hva du gjør her om det irriterer deg. Tror det er du som bør komme deg tilbake til facebook.
Bennyfyfasan
22.06.2022 kl 17:04
4048
Se hva tråden heter - dette er rett plass for sånn snakk min kjære danske venn 🥳
Longsitinbulk
22.06.2022 kl 17:25
4062
Her ser en hvorfor Bdry er farlig, Panamax som i lengre tid har vært klistret rundt 25 k
Det kunne nesten ikke holde over tid når Cape sliter rundt 20 på denne års tiden
Pmax
Juli --2050
Ser en cape/ Panne - 15/15k er Bdry under 10 på et blunk
Det kunne nesten ikke holde over tid når Cape sliter rundt 20 på denne års tiden
Pmax
Juli --2050
Ser en cape/ Panne - 15/15k er Bdry under 10 på et blunk
Redigert 22.06.2022 kl 17:27
fattigstakkar
22.06.2022 kl 17:55
4057
Ingenting er sikkert i aksjemarkedet, ikke en gang PGS :) Føler ikke at bdry er mer risikabelt enn mye annet på dette nivået. Når selv EQNR faller 5% på et par dollar fall i oljeprisen skjønner man at det er risiko uansett hvor man sitter om dagen.
fattigstakkar
22.06.2022 kl 18:22
4026
Dekker inn shorten i SBLK på 24.3. 10% ned på en dag er enormt, så det må jo være en bunn et sted.
fattigstakkar
22.06.2022 kl 19:05
3982
Både SBLK og GOGL bør ha en del støtte i området de handles nå som er området hvor kursen toppet ut i september. Kombinert med en RSI som nærmer seg oversolgt nivå bør det være en mulighet for at korreksjonen stopper her.
Longsitinbulk
22.06.2022 kl 19:15
3996
Golden Ocean har støtte nivå på 11 dollar blank, 200 dagers, Star braker ned i gjennom 200 dagers glidende snitt,
Tror ikke det er noen vits i å ta i kniven, Usa børsene uendret og bulk stuper,
Hva om Usa børsene stuper i morgen? Nye 10%fall?
Tror ikke det er noen vits i å ta i kniven, Usa børsene uendret og bulk stuper,
Hva om Usa børsene stuper i morgen? Nye 10%fall?
Redigert 22.06.2022 kl 19:20
fattigstakkar
22.06.2022 kl 19:35
4030
Det ble dumpet store volum i SBLK som presset den under 24. Virket som storeselgeren ble kvitt resten, så jeg kjøpte litt. Den som intet våger intet vinner.
Redigert 22.06.2022 kl 19:36
bankersen
22.06.2022 kl 20:51
3955
Begynner å bli giftig på børsene. Jeg har alltid sett til kobberprisen nå det kommer til økonomisk sykluser. Kobberprisen sier selg å sitte mye cash nå.
fattigstakkar
22.06.2022 kl 21:00
3974
Ja, det er ikke rosenrødt :) Sitter du fortsatt i SHIP?
Det er jo når blodet renner i gaten man skal kjøpe, men ikke godt å si hvor bunnen er. Tror som sagt at det er litt støtte i dette området så velger å ta sjansen å kjøpe. Blir mye bulk i porteføljen igjen, men det får være.
Det er jo når blodet renner i gaten man skal kjøpe, men ikke godt å si hvor bunnen er. Tror som sagt at det er litt støtte i dette området så velger å ta sjansen å kjøpe. Blir mye bulk i porteføljen igjen, men det får være.
Redigert 22.06.2022 kl 21:07
fattigstakkar
22.06.2022 kl 21:53
3976
Godt å se at det kommer litt kjøpere til på slutten så vi i hvert fall ikke closer på low.
Solgte SBLK traden men en liten gevinst. Har nok bulk som det er.
Solgte SBLK traden men en liten gevinst. Har nok bulk som det er.
Redigert 22.06.2022 kl 22:08
Longsitinbulk
22.06.2022 kl 22:12
4033
Ja, kanskje det, det er de sykliske aksjene som stuper nå.
Det sies jo at i et bull marked er det de sykliske aksjene som stiger sist, nå har vi ollevd et bra shipping / olje marked siste år, samtidig har vi sett at vekst/ tech har stupt, er syklusens gang, ikke aner jeg om sykliske aksjer er over toppen, gjelder å trå varsomt.
Skal en se litt historisk på det, er det kanskje vekst og tech en nå bør kjøpe, der er verdiene radert med 80%, spørsmålet er når en bør kjøpe.
Tror aksje markedene snur til høsten, kjøpte litt Netflix, så da er det vel 5% tap i morgen
Jeg ser dere prater mye om Ship, hva skjer der? Noe spesielt?
Det sies jo at i et bull marked er det de sykliske aksjene som stiger sist, nå har vi ollevd et bra shipping / olje marked siste år, samtidig har vi sett at vekst/ tech har stupt, er syklusens gang, ikke aner jeg om sykliske aksjer er over toppen, gjelder å trå varsomt.
Skal en se litt historisk på det, er det kanskje vekst og tech en nå bør kjøpe, der er verdiene radert med 80%, spørsmålet er når en bør kjøpe.
Tror aksje markedene snur til høsten, kjøpte litt Netflix, så da er det vel 5% tap i morgen
Jeg ser dere prater mye om Ship, hva skjer der? Noe spesielt?
Redigert 22.06.2022 kl 22:15
fattigstakkar
23.06.2022 kl 13:00
3740
Jeg kjøpte Netflix i på tirsdag og solgte i går med 6% gevinst. Reduserte også i Meta og Tesla ble solgt på tirsdag, alt for tidlig viste det seg, men må sikre gevinst når man har det om dagen. Kjøper jo så mye bulk at jeg må frigjøre cash andre steder. Det virker ganske klart at det er resesjonsfrykt som har skremt ratene ned. Ihvertfall papirratene. Tror det kun er en tidlig og stygg resesjon som kan ødelegge høsten for bulk, så vurderer å hedge med short i Nasdaq, selv om den tradisjonelt korrelerer lite med bulk. Tror det er annerledes nå.
Jeg begynte å suse på SHIP siden først Hannisdhal og så Mintzmeyer hadde det som sitt top pic. Latterlig lav nav.
Jeg begynte å suse på SHIP siden først Hannisdhal og så Mintzmeyer hadde det som sitt top pic. Latterlig lav nav.
Redigert 23.06.2022 kl 13:06
fattigstakkar
23.06.2022 kl 13:34
3728
Angret på at jeg ikke beholdt SBLK i går, men var heldig å få kjøpt litt til samme pris som jeg solgte i pretrade.
GOGL +3,5% og SBLK 0.8% pretrade
GOGL +3,5% og SBLK 0.8% pretrade
Redigert 23.06.2022 kl 13:35
fattigstakkar
24.06.2022 kl 09:34
3498
SBLK hadde en brukbar rekyl i går, mens de andre bulkaksjene ikke fulgte på. Tror vi kan få en pen rekyl for de andre bulkaksjene i dag om ffa holder seg grønne ut dagen.
Longsitinbulk
24.06.2022 kl 16:10
3207
Fattig.
Da selger jeg Netflix aksjene mine på 191
Ble kjappe 12% avkastning på 3 dager
Da selger jeg Netflix aksjene mine på 191
Ble kjappe 12% avkastning på 3 dager
Asterobelix
24.06.2022 kl 16:29
3180
Gratulerer Longsit. Kjøp JIN for pengene så skal du se at du får flere ganger det hvis du venter til H1 presentasjonen. Maken til kvalitetsrederi skal du lete lenge etter - disse kineserne vet hva de driver med og kommer til å belønne investorene sine med mange ganger innsatsen - og maken til inngang du kan få nå skal du lete lenge etter...!.
fattigstakkar
24.06.2022 kl 18:03
3108
I dag ser det ut som en av de andre underperformere blant bulkaksjer har bunnet ut. SHIP opp 3% mens de fleste andre er ned. Lever litt sitt eget liv og styres nok av noen med store lommer. Det samme gjelder nok JIN, og vi vet at vi får solide oppganger der, ofte når man minst venter det, så jeg har tenkt å kjøpe meg opp på dager som dette.
fattigstakkar
24.06.2022 kl 22:45
2914
Rally for børsene i USA, men bulk gikk motsatt vei. Gjorde alvor av det jeg vurderte tidligere i uka, og satte en short i Nasdaq og kjøpte meg inn i GOGL igjen på fallet mot slutten av dagen. Jeg tror ikke dette bearrallyet er starten på en den endelige vendingen opp for børsene og at vi er ferdige med resesjonsfrykten, men hvis det skulle vise seg å være det vil det definitivt også være positivt for drybulk på sikt. GOGL til 11,43 tror jeg bare kan bli et tapsprosjekt dersom vi får en dyp resesjon og da skal nok Nasdaq også lenger ned.
Longsitinbulk
26.06.2022 kl 12:09
2466
Det ble kjøpt/ solgt 20 millioner Gogl aksjer fredag i Usa, nesten all handel siste time i Gogl
På en dag børsene steg 3% og Gogl falt 2,5%
Største handel i Gogl på mange år det, tolk det som dere vil.
Handel på 2,3 milliarder Nkr.
For å sette det i perspektiv, det ble hentet 2,87 milliarder kroner i emisjonen da de 18 store skipene ble kjøpt.
Hvis det er JF, den Største av de store som nå selger ned i Gogl, vil det sende enorme signal effekter inn i hele drybulk
Tror en skal trå meget varsomt.
På en dag børsene steg 3% og Gogl falt 2,5%
Største handel i Gogl på mange år det, tolk det som dere vil.
Handel på 2,3 milliarder Nkr.
For å sette det i perspektiv, det ble hentet 2,87 milliarder kroner i emisjonen da de 18 store skipene ble kjøpt.
Hvis det er JF, den Største av de store som nå selger ned i Gogl, vil det sende enorme signal effekter inn i hele drybulk
Tror en skal trå meget varsomt.
Redigert 26.06.2022 kl 12:40
mithra
26.06.2022 kl 12:50
2403
Selskap med høy gjeld, sykliske inntekter og høye utbytter. Vi er nå i periode med stor usikkerhet , økende renter og fallende bulkrater,særlig for større skip.
Tiden er kanskje inne for å beskytte balansen ved å redusere utbytter i Gogl.
Hvis det er planen , er det ikke dumt å redusere eksponeringen i forkant. Gir rom for å komme tilbake når kursen (eventuelt) har korrigert.
Men nå mener jo longsitin at Gogl er den beste tørrbulk aksjen i bulkuniverset, så dette er vel usannsynlig eller hva tenker du longsitin ?
Tiden er kanskje inne for å beskytte balansen ved å redusere utbytter i Gogl.
Hvis det er planen , er det ikke dumt å redusere eksponeringen i forkant. Gir rom for å komme tilbake når kursen (eventuelt) har korrigert.
Men nå mener jo longsitin at Gogl er den beste tørrbulk aksjen i bulkuniverset, så dette er vel usannsynlig eller hva tenker du longsitin ?
Asterobelix
26.06.2022 kl 13:21
2362
Du må innrømme at det er ekstremt spekulativt å skrive noe sånt. Er det bare en generell worst case betraktning eller har du det fra noen konkret kilde?
Med den siste tidens kursutvikling i GOGL og hele dry bulk sektoren er det mer sannsynlig at en av de store fondene har funnet ut at de må rebalansere porteføljene sine. Og det burde vel ansees som veldig positivt at man fikk avsetning for en såpass stor post uten at kursen ble nevneverdig påvirket? Tror for øvrig ikke vi skal glemme at mange av de som har vært investert i dry bulk det siste året ikke er tradisjonelle shipping investorer og at de de nå trekker pengene ut fordi de ser andre kjøpsmuligheter innenfor sektorer som de er mer komfortable med.
Ingen vet hvordan børsene går, men på slutten av uken kom det i alle fall noen positive signaler fra relevante kilder angående utsikter både i USA og kina – og dersom dette skulle vise seg å stemme burde i alle fall GOGL med dagens kursnivå ha en attraktiv innkurs.
Og så kan vi vel påregne at noe av midlene som har blitt lokket til tanksektoren finner veien tilbake til bulk når hele dette investeringscaset tilsynelatende fremdeles ligger år frem i tid?
Med den siste tidens kursutvikling i GOGL og hele dry bulk sektoren er det mer sannsynlig at en av de store fondene har funnet ut at de må rebalansere porteføljene sine. Og det burde vel ansees som veldig positivt at man fikk avsetning for en såpass stor post uten at kursen ble nevneverdig påvirket? Tror for øvrig ikke vi skal glemme at mange av de som har vært investert i dry bulk det siste året ikke er tradisjonelle shipping investorer og at de de nå trekker pengene ut fordi de ser andre kjøpsmuligheter innenfor sektorer som de er mer komfortable med.
Ingen vet hvordan børsene går, men på slutten av uken kom det i alle fall noen positive signaler fra relevante kilder angående utsikter både i USA og kina – og dersom dette skulle vise seg å stemme burde i alle fall GOGL med dagens kursnivå ha en attraktiv innkurs.
Og så kan vi vel påregne at noe av midlene som har blitt lokket til tanksektoren finner veien tilbake til bulk når hele dette investeringscaset tilsynelatende fremdeles ligger år frem i tid?
Longsitinbulk
26.06.2022 kl 13:41
2328
Jeg mener definitivt at Gogl er den beste drybulk aksjen, det vil si i bull run.
Når syklusene derimot vender ned kan den fort vekk være den værste å sitte i, da alle vet at her er det tilgjengelige short aksjer til alle som ønsker.
Selskaper som Star bulk, Gogl, og 2020 / Belco er skikkelig seriøse rederier og blant de desidert beste i klassen.
Spørsmålet er om en bør eie dette nå, jeg tror ikke det, hvis en ser på aksje fallene mener investorene ikke det.
Jeg vil alltid trade i drybulk, noen langsiktig investor i shipping vil jeg aldri bli.
Golden Ocean vil ikke slutte med dividender, ingen av de 4 nevnte vil det,
Rederiet Gogl vil selge skip hvis de må og når de anser det godt timet, balansen i Gogl er meget god, dette er ikke 2008 der rederier går konkurs uansett hvor raten går og hvor lenge det vil ligge nede.
Men når skrotverdier begynner å falle og stålet får nesestyver, da er det gjærne tungt å få aksjene opp, det pleier å få konsekvenser på balje prisene,
Når det gjelder Usa handelen, med 20 millioner aksjer, har jeg ingen indikator på at JF kan vær blant selgere, men jeg har sett han selge aksjer i Golden Ocean før, omrokere penger, når det kommer en nedgangstid i verdens økonomien,
JF er kjøper i tank og drill, men som du sier, det kan være fond som selger Golden Ocean.
JF har er konvertibelt lån i Gogl, han klarer seg, Ulrik har allerede cashet litt inn.
2020 har Trøym solgt aksjer, Jens Martin Jensen også, i Belco er Tidemansen snart ute.
Det er noen ordentlige sluggere vi snakker om, lang fartstid i shipping og de vet hva de gjør.
20 millioner aksjer, høyeste antall aksjer på mange år, vi snakker 4-5 ganger / normal dags handel.
Short i Gogl =2,5% = 5 mill aksjer-
20 mill =10% av Gogl
Vi får se hvor det går.
Når syklusene derimot vender ned kan den fort vekk være den værste å sitte i, da alle vet at her er det tilgjengelige short aksjer til alle som ønsker.
Selskaper som Star bulk, Gogl, og 2020 / Belco er skikkelig seriøse rederier og blant de desidert beste i klassen.
Spørsmålet er om en bør eie dette nå, jeg tror ikke det, hvis en ser på aksje fallene mener investorene ikke det.
Jeg vil alltid trade i drybulk, noen langsiktig investor i shipping vil jeg aldri bli.
Golden Ocean vil ikke slutte med dividender, ingen av de 4 nevnte vil det,
Rederiet Gogl vil selge skip hvis de må og når de anser det godt timet, balansen i Gogl er meget god, dette er ikke 2008 der rederier går konkurs uansett hvor raten går og hvor lenge det vil ligge nede.
Men når skrotverdier begynner å falle og stålet får nesestyver, da er det gjærne tungt å få aksjene opp, det pleier å få konsekvenser på balje prisene,
Når det gjelder Usa handelen, med 20 millioner aksjer, har jeg ingen indikator på at JF kan vær blant selgere, men jeg har sett han selge aksjer i Golden Ocean før, omrokere penger, når det kommer en nedgangstid i verdens økonomien,
JF er kjøper i tank og drill, men som du sier, det kan være fond som selger Golden Ocean.
JF har er konvertibelt lån i Gogl, han klarer seg, Ulrik har allerede cashet litt inn.
2020 har Trøym solgt aksjer, Jens Martin Jensen også, i Belco er Tidemansen snart ute.
Det er noen ordentlige sluggere vi snakker om, lang fartstid i shipping og de vet hva de gjør.
20 millioner aksjer, høyeste antall aksjer på mange år, vi snakker 4-5 ganger / normal dags handel.
Short i Gogl =2,5% = 5 mill aksjer-
20 mill =10% av Gogl
Vi får se hvor det går.
Redigert 26.06.2022 kl 14:34