Hynion next 10bagger
Der må være nogle med lokal kendskab med fingeren på pulsen, hvorfor stiger Hynion så meget
-
«
- 1
- 2 »
zool
26.04.2021 kl 15:44
5923
Du får følge med på topp 20 og se hvem det er som dukker opp og som kjører kursen oppover. Fram til nå så har listen blitt oppdatert hver uke, jeg håper at det fortsetter.
https://www.hynion.com/investor-relations
Oppgangen fredag og mandag har kommet etter at denne listen sist ble oppdatert, så det skal være greit å se hvem som har kjørt opp kursen neste gang listen oppdateres.
Edit: Kopier og lagre listen slik at du kan sammenligne etter neste oppdatering.
https://www.hynion.com/investor-relations
Oppgangen fredag og mandag har kommet etter at denne listen sist ble oppdatert, så det skal være greit å se hvem som har kjørt opp kursen neste gang listen oppdateres.
Edit: Kopier og lagre listen slik at du kan sammenligne etter neste oppdatering.
Redigert 26.04.2021 kl 15:47
Du må logge inn for å svare
velkjent
26.04.2021 kl 15:47
5916
Det er vel to bensinstasjoner i Haugesund, så potensialet for salg av hydrogen er jo enormt.
zool
28.04.2021 kl 15:45
5683
Flere enn meg som plukker litt på 6,30-6,50 i dag ser jeg. Vi får se om den bunner ut her etter gevinstsikring.
Edit: Fascinerende å se en algoritme kjøre kursen ned nesten ti prosent intradag for å plukke billigst mulig. Men ikke ti prosent for da stoppes handelen. Det var bare å henge seg på og plukke.
For å sitte long tror jeg dette er en bra inngang, men på kort sikt, anyones guess. Denne aksjen hopper og spretter både opp og ned. Ned ti prosent intradag, så over 7 og i grønt, ned til 7 ved stengning, for å kjøres ned noen tiører i etterhandelen.
Sitter du long i denne så må du tåle svingninger.
Edit: Fascinerende å se en algoritme kjøre kursen ned nesten ti prosent intradag for å plukke billigst mulig. Men ikke ti prosent for da stoppes handelen. Det var bare å henge seg på og plukke.
For å sitte long tror jeg dette er en bra inngang, men på kort sikt, anyones guess. Denne aksjen hopper og spretter både opp og ned. Ned ti prosent intradag, så over 7 og i grønt, ned til 7 ved stengning, for å kjøres ned noen tiører i etterhandelen.
Sitter du long i denne så må du tåle svingninger.
Redigert 28.04.2021 kl 16:34
Du må logge inn for å svare
marked1
01.07.2021 kl 09:21
5185
Tydelig økt volum og interesse i HYN etter meldingen som kom tidligere denne uken om samarbeidet Greenlogix. HYN snart over 6 kroner og på vei mot 10 kroner i første omgang.
"Hynion og Greenlogix har signert en avtale om å danne et Joint venture med formål å levere hydrogen til Hynions hydrogenstasjoner og kommersielt attraktivt karbon. Ambisjonen er å sikre en jevn strøm av hydrogen og karbon for å imøtekomme den stadig økende etterspørselen etter rent drivstoff og nye materialer til høyteknologiske konstruksjoner.
Begge partnere har testet sin teknologi med gode resultater og er nå klare til å bygge et pilotanlegg for å verifisere teknologien i en operativ setting, der et produksjons¬anlegg fra Greenlogix vil bli integrert med neste generasjons hydrogenstasjon fra Hynion. Den endelige lokaliseringen i Skandinavia vil bli kunngjort senere.
- Vår teknologi er en katalytisk konverteringsenhet som kan bruke ethvert hydrokarbon og splitte det i rent karbon og hydrogen. Den bruker mindre energi enn alle andre kjente prosesser og gir rene produktstrømmer - og den slipper ikke ut CO2 eller andre klimagasser. Vi har utviklet og testet teknologien over en lengre periode, og den er nå klar for drift i et pilotanlegg, sier Manfred Lenzi, administrerende direktør i AGT.
- Vi ser frem til å utvikle dette samarbeidet med Greenlogix. Ved å samlokalisere anlegget og stasjonen kan vi bruke begge produktstrømmene på en veldig effektiv måte. Dette oppsettet vil gjøre hydrogen konkurransedyktig med diesel for langtransport. Og i tillegg får vi en inntektsstrøm fra salg av karbon, som gjør det mulig å bevege seg raskere mot vårt mål om å etablere en lønnsom forretning på salg av hydrogen drivstoff, sier Ulf Hafseld, administrerende direktør i Hynion.
Pilotanlegget vil levere nok hydrogen til å forsyne en mindre lastebil- eller en taxiflåte på opptil 200 drosjer. I tillegg vil det produsere faststoff karbon i kvaliteter som er svært ettertraktet i nye høyteknologiske applikasjoner. Kapasiteten kan utvides modulært for å imøtekomme økende etterspørsel.
- Pilotanlegget bygges for å verifisere konseptet og finjustere teknologien. Senere planlegger vi å utvide med flere stasjoner og produksjonsanlegg i Skandinavia og Europa, avslutter Ulf Hafseld."
https://newsweb.oslobors.no/message/536961
"Hynion og Greenlogix har signert en avtale om å danne et Joint venture med formål å levere hydrogen til Hynions hydrogenstasjoner og kommersielt attraktivt karbon. Ambisjonen er å sikre en jevn strøm av hydrogen og karbon for å imøtekomme den stadig økende etterspørselen etter rent drivstoff og nye materialer til høyteknologiske konstruksjoner.
Begge partnere har testet sin teknologi med gode resultater og er nå klare til å bygge et pilotanlegg for å verifisere teknologien i en operativ setting, der et produksjons¬anlegg fra Greenlogix vil bli integrert med neste generasjons hydrogenstasjon fra Hynion. Den endelige lokaliseringen i Skandinavia vil bli kunngjort senere.
- Vår teknologi er en katalytisk konverteringsenhet som kan bruke ethvert hydrokarbon og splitte det i rent karbon og hydrogen. Den bruker mindre energi enn alle andre kjente prosesser og gir rene produktstrømmer - og den slipper ikke ut CO2 eller andre klimagasser. Vi har utviklet og testet teknologien over en lengre periode, og den er nå klar for drift i et pilotanlegg, sier Manfred Lenzi, administrerende direktør i AGT.
- Vi ser frem til å utvikle dette samarbeidet med Greenlogix. Ved å samlokalisere anlegget og stasjonen kan vi bruke begge produktstrømmene på en veldig effektiv måte. Dette oppsettet vil gjøre hydrogen konkurransedyktig med diesel for langtransport. Og i tillegg får vi en inntektsstrøm fra salg av karbon, som gjør det mulig å bevege seg raskere mot vårt mål om å etablere en lønnsom forretning på salg av hydrogen drivstoff, sier Ulf Hafseld, administrerende direktør i Hynion.
Pilotanlegget vil levere nok hydrogen til å forsyne en mindre lastebil- eller en taxiflåte på opptil 200 drosjer. I tillegg vil det produsere faststoff karbon i kvaliteter som er svært ettertraktet i nye høyteknologiske applikasjoner. Kapasiteten kan utvides modulært for å imøtekomme økende etterspørsel.
- Pilotanlegget bygges for å verifisere konseptet og finjustere teknologien. Senere planlegger vi å utvide med flere stasjoner og produksjonsanlegg i Skandinavia og Europa, avslutter Ulf Hafseld."
https://newsweb.oslobors.no/message/536961
Redigert 01.07.2021 kl 09:23
Du må logge inn for å svare
BS
01.07.2021 kl 09:49
5153
I tillegg det er så lite aksjer å få takk i. Topp 20 sitter med,
Total number owned by top 20 52 866 483,00 94,67
Total number of shares 55 841 000,00 100,00
Total number owned by top 20 52 866 483,00 94,67
Total number of shares 55 841 000,00 100,00
maxam
14.07.2021 kl 13:43
4921
Nye tilbud i dag!! Kr.4,40 !! Lett å presse nedover når de fleste har tatt ferie!
maxam
05.08.2021 kl 20:51
4742
På stedet hvil?! Høy i dag 4,48 lav 4,04 blir solgt ned ved liten tegn til oppgang ! Holder på mine og har tro på at fremtiden er hydrogen!
HP17
05.08.2021 kl 20:57
4731
Har dere helt glemt denne fadesen?
Hydrogenselskapet Hynion hadde børsplanene klare og skulle hente 200 mill. kroner – fikk kun 60 mill.
Hydrogenselskapet Hynion hadde børsplanene klare og skulle hente 200 mill. kroner – fikk kun 60 mill.
https://www.dn.no/bors/hynion/fantasyfond/aksjer/hydrogenselskapet-hynion-hadde-borsplanene-klare-og-skulle-hente-200-mill-kroner-fikk-kun-60-mill/2-1-986661
Hydrogenselskapet Hynion hadde børsplanene klare og skulle hente 200 mill. kroner – fikk kun 60 mill.
Hydrogenselskapet Hynion hadde børsplanene klare og skulle hente 200 mill. kroner – fikk kun 60 mill.
https://www.dn.no/bors/hynion/fantasyfond/aksjer/hydrogenselskapet-hynion-hadde-borsplanene-klare-og-skulle-hente-200-mill-kroner-fikk-kun-60-mill/2-1-986661
maxam
05.08.2021 kl 21:52
4693
Hynion er priset til 233 mill på dagens slutt kr.4,17 kan vel komme noe her!Hydrogenselskapet Hynion utvider i Sverige
Hynion, som drifter og utvikler fyllestasjoner for hydrogen, har inngått avtale om å overta drift og eierskap av hydrogenstasjonen på Arlanda lufthavn i Stockholm fra Linde.
Det skriver Hynion i pressemelding torsdag.
Stasjonen betjener i dag en mindre flåte med taxier og hydrogenbiler i regionen.
- Stasjonen ligger sentralt på Arlanda flyplass, godt plassert for de store taxiflåtene som besøker flyplassen. Vi har som mål å øke aktiviteten på stasjonen ytterligere, sier Slavica Djuric, administrerende direktør i Hynion Sverige.
"Stasjonen vil styrke Hynions tilstedeværelse i Sverige og levere på selskapets strategi om å drive hydrogenstasjoner i og rundt de store byene i Skandinavia", heter det i meldingen.
Hynion, som drifter og utvikler fyllestasjoner for hydrogen, har inngått avtale om å overta drift og eierskap av hydrogenstasjonen på Arlanda lufthavn i Stockholm fra Linde.
Det skriver Hynion i pressemelding torsdag.
Stasjonen betjener i dag en mindre flåte med taxier og hydrogenbiler i regionen.
- Stasjonen ligger sentralt på Arlanda flyplass, godt plassert for de store taxiflåtene som besøker flyplassen. Vi har som mål å øke aktiviteten på stasjonen ytterligere, sier Slavica Djuric, administrerende direktør i Hynion Sverige.
"Stasjonen vil styrke Hynions tilstedeværelse i Sverige og levere på selskapets strategi om å drive hydrogenstasjoner i og rundt de store byene i Skandinavia", heter det i meldingen.
zool
06.08.2021 kl 09:14
4634
Det sto litt om dette når de intervjuet Ulf Hafseld etter børsdebuten. Noen norske investorer ble fristet til å flytte pengene over fra Hynionemisjonen til Akerselskapenes emisjoner som kom på børsen like før Hynion. Sett i etterkant så burde de kanskje beholdt pengene i Hynion som har ligget godt over emisjonskursen siden. Mens flere av de grønne Akerselskapene har gått på en smell, kursmessig. Om ikke annet så tyder det på at det finnes investorer der ute som kan tenkes å gå inn i Hynion ved neste investeringsmulighet.
Når det gjelder investorer i Hynion så er det verdt å legge merke til at selskapet ser ut til å tiltrekke seg mange fra Sverige. Mange av hovedaksjonærene som startet selskapet er fra Sverige. I tillegg ser jeg Svenske banker høyt oppe på aksjonærlisten.
Når det gjelder investorer i Hynion så er det verdt å legge merke til at selskapet ser ut til å tiltrekke seg mange fra Sverige. Mange av hovedaksjonærene som startet selskapet er fra Sverige. I tillegg ser jeg Svenske banker høyt oppe på aksjonærlisten.
Redigert 06.08.2021 kl 09:16
Du må logge inn for å svare
laxey
07.09.2021 kl 18:26
4176
Omsatte for MNOK 1,6 og tapte MNOK 6.
Lykke til!
https://www.proff.no/selskap/hynion-as/h%C3%B8vik/bensinstasjoner/IF9013N003X/
Lykke til!
https://www.proff.no/selskap/hynion-as/h%C3%B8vik/bensinstasjoner/IF9013N003X/
zool
09.09.2021 kl 11:10
3874
For dem med tid og anledning så intervjues Ulf Hafseld, Hynion hos Fremtidens Bilbransje 2021 i dag. Intervjuet er penslet inn fra klokka 13:25 til 13:50.
https://event.finansavisen.no/fremtidens-bilbransje-2021/
Arrangementet blir gratis for alle Finansavisens abonnenter, og vil bli vist på Finansavisen.nos forside for alle som er innlogget med et abonnement.
https://event.finansavisen.no/fremtidens-bilbransje-2021/
Arrangementet blir gratis for alle Finansavisens abonnenter, og vil bli vist på Finansavisen.nos forside for alle som er innlogget med et abonnement.
10PS
14.09.2021 kl 09:21
3707
Kutt: Ap og Sp vil kutte rundt 55 prosent av norske klimagassutslippene målt mot 1990 innen 2030. SV vil kutte 70 prosent.
Alle partiene er enige om store satsinger på karbonfangst- og lagring, hydrogen (mest grønn), batteriteknologi, grønn skipsfart og avfallsbasert biogass. De vil også bruke den offentlige innkjøpsmakten mer aktivt rettet mot nullutslippsløsninger.
Alle er for en stor satsing på havvind.
HYN er grønn hydrogen.
Alle partiene er enige om store satsinger på karbonfangst- og lagring, hydrogen (mest grønn), batteriteknologi, grønn skipsfart og avfallsbasert biogass. De vil også bruke den offentlige innkjøpsmakten mer aktivt rettet mot nullutslippsløsninger.
Alle er for en stor satsing på havvind.
HYN er grønn hydrogen.
Andpaal71
09.10.2021 kl 15:42
3495
Kursmålet satt til 5,5. Det som skjer er at aksjen går ned med 10%
10PS
09.10.2021 kl 16:38
3464
Hadde vært perfekt om den bare fortsetter videre ned en stund til så jeg får kjøpt enda flere til lavere kurs. Flere kontrakter vil komme men det som er enda bedre er at på sikt kan oppkjøp bli en realitet. De minste blir slukt av de større. Det blir en hydrogen kamp etterhvert. Vi er fremdeles i startfasen og ikke glem Parisavtalen som tvinger frem forandring globalt.
Andpaal71
11.10.2021 kl 11:37
3349
Parisavtalen er 6 år gammel og er vel moden for en oppgradering? Mye som har skjedd på 6 år.
Andpaal71
12.10.2021 kl 15:20
3301
Tror vi fortsatt at denne er en tenbagger?
Jeg har klokkertro, men ønsker flere innspill. Litt ensomt her😳
Jeg har klokkertro, men ønsker flere innspill. Litt ensomt her😳
10PS
14.10.2021 kl 15:47
3196
Tror heller jeg legger alle eggene over i AOW kurven. Denne aksjen har jo daua.
NeOpuntia
14.10.2021 kl 18:34
3160
Jeg var med i emisjonen til Hynion og gjorde en % vis kjempeinvestering på det. Solgte på 4 blank. Jeg hadde kjempetro på aksjen men avkastningen ble såpass at jeg realiserte.
Siden april har jeg lest mye om hydrogen som drivstoff og den bevegelsen kommer vi nå til å merke. Sakte men sikkert kommer infrastrukturen. Tungtransport og taxinæring ser på hydrogen som gunstige alternativer. EU initiativene begynner etterhvert å bli markante på hydrogen.
Og kanskje det som støtter dette caset mest, jeg tror land med god økonomi, mindre land som velger å ta posisjon, slik som Sveits og Norge (og skandinavia eller) - kommer til gjøre hydrogen som drivstoff til en realitet.
Hynion nå, priset til under 200 mill (!) står i posisjon til gjøre en perfekt timet inntreden med sitt case. Det trengs fyllestasjoner. Kompetansen er på plass og ambisjonene er realistiske.
Jeg kjøper nå det jeg får tak i av aksjer. Kun 200 000,- så langt men målsetningen er å kjøpe seg opp på topp 10. Omsetningen i aksjen er lav så kjøper man her må man være beredt på å sitte en stund. Men her kommer det til å smelle i løpet av 2022. Da er aksjen på et nivå hvor omsetningen er på pluss 10 mill dagen er jeg sikker på.
Se på Everfuel som sammenligning, mcap på 3,2 milliarder
Siden april har jeg lest mye om hydrogen som drivstoff og den bevegelsen kommer vi nå til å merke. Sakte men sikkert kommer infrastrukturen. Tungtransport og taxinæring ser på hydrogen som gunstige alternativer. EU initiativene begynner etterhvert å bli markante på hydrogen.
Og kanskje det som støtter dette caset mest, jeg tror land med god økonomi, mindre land som velger å ta posisjon, slik som Sveits og Norge (og skandinavia eller) - kommer til gjøre hydrogen som drivstoff til en realitet.
Hynion nå, priset til under 200 mill (!) står i posisjon til gjøre en perfekt timet inntreden med sitt case. Det trengs fyllestasjoner. Kompetansen er på plass og ambisjonene er realistiske.
Jeg kjøper nå det jeg får tak i av aksjer. Kun 200 000,- så langt men målsetningen er å kjøpe seg opp på topp 10. Omsetningen i aksjen er lav så kjøper man her må man være beredt på å sitte en stund. Men her kommer det til å smelle i løpet av 2022. Da er aksjen på et nivå hvor omsetningen er på pluss 10 mill dagen er jeg sikker på.
Se på Everfuel som sammenligning, mcap på 3,2 milliarder
trani
20.10.2021 kl 10:18
2896
Slukt av en kjempe?
HYN virker å være overpriset, mulig bud på under kr.2?
HYN virker å være overpriset, mulig bud på under kr.2?
NeOpuntia
25.10.2021 kl 08:49
2768
Vanskelig å sette pris på caset, i og med at det er kompetansen man egentlig priser på her. De har kun et par-tre stasjoner, inklusive den med mest trafikk i Norge. Saudi-Arabia er ute å proklamerer for svær satsning på hydrogen i dag.
Stor sjanse for at Hynion kan bli plukket opp etterhvert. Uten tvil. Jeg mener at prisingen er lav. Så fort denne casen her begynner å få litt omtale nå og taxi selskaper, som eksempel (Viggo), begynner å faktisk rulle ut noen biler så ser konkurrentene fortrinnene med hydrogen etc. Den selvforsterkende effekten er nok ikke så langt unna. Gi dette 1 år
Stor sjanse for at Hynion kan bli plukket opp etterhvert. Uten tvil. Jeg mener at prisingen er lav. Så fort denne casen her begynner å få litt omtale nå og taxi selskaper, som eksempel (Viggo), begynner å faktisk rulle ut noen biler så ser konkurrentene fortrinnene med hydrogen etc. Den selvforsterkende effekten er nok ikke så langt unna. Gi dette 1 år
Cropt
07.01.2022 kl 14:03
1384
Det er et spennende case, håper det kommer oppdatering ifra selskapet snart så blir det fort en rakett.
-
«
- 1
- 2 »