HVEM KJØPER REC?
Det er ikke mulig å selge om det ikke er en kjøper. Så spørsmålet er om noen har en oppfatning om hvem som kjøper opp rREC.-aksjene?
Redigert 08.03.2021 kl 09:24
Du må logge inn for å svare
mengidd
08.03.2021 kl 09:21
2148
Feil ticker, riktig ticker er RECSI.
Det er mulig å se ordreboken, hvor også kjøpsordre ligger.
Hvem som kjøper? Du kan se på Top 50-listen og se hvem som øker der over tid. Men det varierer nok hvem som kjøper, blant annet så kjøper jeg og vet om flere andre på forumet her som benytter sjansen til å kjøpe disse aksjene så billig, så er nok ikke kun de store som spiser REC-aksjer i disse dager.
Det er mulig å se ordreboken, hvor også kjøpsordre ligger.
Hvem som kjøper? Du kan se på Top 50-listen og se hvem som øker der over tid. Men det varierer nok hvem som kjøper, blant annet så kjøper jeg og vet om flere andre på forumet her som benytter sjansen til å kjøpe disse aksjene så billig, så er nok ikke kun de store som spiser REC-aksjer i disse dager.
Jeg lurer egentlig mer på hvem som selger?
Kursen tilsvarer verdi på 5 milliarder:)
Det er mye mindre en markedsverdien av Butte, som forøvrig går så det griner.
Det som er sikkert er at markedet ikke akkurat bruker kalkulatoren, ei heller følger markedsutviklingen.
Vel, nå er muligheten til å kjøpe seg inn og opp i RECsi her.
Bordet er dekket:)
Kursen tilsvarer verdi på 5 milliarder:)
Det er mye mindre en markedsverdien av Butte, som forøvrig går så det griner.
Det som er sikkert er at markedet ikke akkurat bruker kalkulatoren, ei heller følger markedsutviklingen.
Vel, nå er muligheten til å kjøpe seg inn og opp i RECsi her.
Bordet er dekket:)
Ærligtalt
08.03.2021 kl 09:40
1567
Ja, det er helt natta nå... Ganske utrolig at det går an i det hele tatt... Gordon Gekko blir jo rene speidergutten i forhold til hvordan forholdene er på OSE