Storebrand er nogle hykler
Koncernchef Odd Grefstad i Storebrand opfører sig som en hykler, står frem på åben skærm og piver over at miste gebyr på 800 millioner, og samtidig siger han det er indtjening.
Der er hvis noget han har misforstået, gebyr er til at dække kundernes omkostninger og ikke noget Storebrand skal regne som en fortjeneste.
Utrolig frækhed at kræve gebyr og så bagefter sige det er fortjeneste.
Han burde glæde sig på kundernes vegne at de nu sparer en masse penge, i stedet for at sige til aktionærerne at de dumme kunder ikke betaler jeres udbytte mere.
Intet er som det ser ud mere, alle kneb gælder for at tjene penge på kunder, hvem gider være kunde der.
Der er hvis noget han har misforstået, gebyr er til at dække kundernes omkostninger og ikke noget Storebrand skal regne som en fortjeneste.
Utrolig frækhed at kræve gebyr og så bagefter sige det er fortjeneste.
Han burde glæde sig på kundernes vegne at de nu sparer en masse penge, i stedet for at sige til aktionærerne at de dumme kunder ikke betaler jeres udbytte mere.
Intet er som det ser ud mere, alle kneb gælder for at tjene penge på kunder, hvem gider være kunde der.
Redigert 21.01.2021 kl 06:25
Du må logge inn for å svare
altinex..
10.12.2020 kl 18:06
1051
det er derfor en må ta gebyr når en betaler til STB
Redigert 21.01.2021 kl 06:25
Du må logge inn for å svare
Kvike11
11.12.2020 kl 07:58
727
Det er stadigvæk langt under en leders opførslen og gå ud i offentligheden og pive over mistet gebyr.
Gebyr skal dække udgifter og ikke tages som indtægt, det er umoralsk.
Koncernchefen skulle til at lære at vise rettidig omhu.
Gebyr skal dække udgifter og ikke tages som indtægt, det er umoralsk.
Koncernchefen skulle til at lære at vise rettidig omhu.
Redigert 21.01.2021 kl 06:25
Du må logge inn for å svare