Avance i desember, fortsatt mot 60!!
Forrige tråd ble litt lang, så tillater mei å sterte en ny tråd for desember. November har vert eventyrlig i avance, og det ser ut som det er mye mer å gå på før den topper ut. Tror 50 kan komme før jul dersom ratene er så høye som nå. Avance er ferdig med flere dockinger og klar til å skumme fløten med skip i spotten.
Fortsatt er det vel slik at ingenting vokser inn i himmelen, ei heller avance, men enn så lenge burde det være oppgang i vente. personlig vil jeg ha med utbytte Q4.
Fortsatt er det vel slik at ingenting vokser inn i himmelen, ei heller avance, men enn så lenge burde det være oppgang i vente. personlig vil jeg ha med utbytte Q4.
Redigert 21.01.2021 kl 09:36
Du må logge inn for å svare
Om Avance hadde stått i 60-70 kroner idag hadde jeg forstått din bekymring Longsitinbulk - men nå handles den på lavt 40 tall som er lavt priset etter inntjening og utbytter fremover. Avance er en av de svært få aksjer på OB som faktisk kan regnes hjem - her er det null luft og kun forhåpninger som resten av OB er full av. Greit å se på virkelig inntjening idag og fremover - men det er sikkert uvant på kasino børsen OB....
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
Elpge
12.12.2020 kl 07:52
6378
Ingen aksje for pyser er overskriften på en artikkel i dagens FA.
Ser at JH mener at en sannsynlig høyere flåteaktivitet representerer en betydelig nedsiderisiko på VLGC ratene i første kvartal 2021.
At ratene før eller senere topper, og vil synke litt vil vel ikke komme som et sjokk for noen.
Men de skal langt ned før vi kommer til det punktet at Avance ikke forsvarer dagens prising av aksjen.
Så lenge man har en grei snittpris så får man tåle at aksjen er volatil.
Avance er positiv, med høyt volum på oppgang og avtakende på reaksjoner tilbake.
Det styrker det fine trendbildet og indikerer en videre oppgang skriver Geir Linløkken i samme avis.
Vi får se fremover hvem som får rett av de.
Ser at JH mener at en sannsynlig høyere flåteaktivitet representerer en betydelig nedsiderisiko på VLGC ratene i første kvartal 2021.
At ratene før eller senere topper, og vil synke litt vil vel ikke komme som et sjokk for noen.
Men de skal langt ned før vi kommer til det punktet at Avance ikke forsvarer dagens prising av aksjen.
Så lenge man har en grei snittpris så får man tåle at aksjen er volatil.
Avance er positiv, med høyt volum på oppgang og avtakende på reaksjoner tilbake.
Det styrker det fine trendbildet og indikerer en videre oppgang skriver Geir Linløkken i samme avis.
Vi får se fremover hvem som får rett av de.
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
Superoptimist
12.12.2020 kl 09:03
6269
Jeg har sluttet å lese alt som skrives og sies fra disse besserwisserne. Opplever at det meste er spekulativt med mål egen gevinst og fordel!
Og, denne shortingen har ikke noe med investorer og investeringer å gjøre. Nei det har med gambling og spillebord å gjøre. Skulle av en seriøs børs vært sendt over og ut for lenge siden, men så lenge det er snakk om tjene penger er vel det bare en drøm?
Og, denne shortingen har ikke noe med investorer og investeringer å gjøre. Nei det har med gambling og spillebord å gjøre. Skulle av en seriøs børs vært sendt over og ut for lenge siden, men så lenge det er snakk om tjene penger er vel det bare en drøm?
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
Elpge
12.12.2020 kl 09:35
6191
Nå er det vel ikke slik at storting ikke er bare negativt heller, man unngår at det stiger for mye og fort og kan på den måten unngå at det oppstår bobler.
Har selv ikke benyttet meg av denne muligheten som ligger der, men burde jo kanskje ha gjort etter at jeg solgte aksjene mine i Seadrill for 109kr aksjen for noen år siden.
Har selv ikke benyttet meg av denne muligheten som ligger der, men burde jo kanskje ha gjort etter at jeg solgte aksjene mine i Seadrill for 109kr aksjen for noen år siden.
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
kodenavn
12.12.2020 kl 10:58
6041
Aksjen er i dag priset som om ratene skulle være 40 K. Så her er det mye å gå på, også når ratene faller tilbake. Det er selvfølgelig ingen som tror de skal holde seg på 100 K i all evighet.
Men så lenge det varer, fosser pengene inn, og det vil gi utbyttekapasitet og stigende kurs.
Men så lenge det varer, fosser pengene inn, og det vil gi utbyttekapasitet og stigende kurs.
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
Superoptimist
12.12.2020 kl 11:07
6034
Hei. Vet du hvor mange av LPG skipene som ikke er bundet opp til lengre kontrakter, og som da kan høste av disse voldsomme ratene? Så jeg ikke her om dagen en oversikt over mange som etter avtaler bare får $ 44.000? Slett ikke dårlig det heller!
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
Drowsy
12.12.2020 kl 12:14
5928
27 prosent av flåten er knyttet til kontrakter på 30K dagen gjennom 2021.
Men det gjelder bare Avance. Burde være enkelt å finne ut hva BW har. De kjører vanligvis mindre spot og mer kontrakt.
Men det gjelder bare Avance. Burde være enkelt å finne ut hva BW har. De kjører vanligvis mindre spot og mer kontrakt.
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
alexen
12.12.2020 kl 12:38
5887
30K(som er konservativt) i snitt for neste år, gir ca 12% divi med 50% av overskuddet i AGAS?
Noen som har oversikt over arbitrasjen på propan US/ASIA?
Noen som har oversikt over arbitrasjen på propan US/ASIA?
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
Springer
12.12.2020 kl 13:16
5868
30K er jo ekstremt konservativt.
Dersom Hannis og andre skribenter får det som de ønsker og kursen går ned sammen med ratene, da blir jo divi enda mye høyere.
Dersom Hannis og andre skribenter får det som de ønsker og kursen går ned sammen med ratene, da blir jo divi enda mye høyere.
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
Longsitinbulk
12.12.2020 kl 13:48
5805
Nå må en bare innse at shipping aksjer gjerne prises på eps 3 eller deromkring i gode tider, da investorene ikke tror slike gode markeder vedvarer, fro ble priset på 120 kr da de lå an til å tjene 40kr/aksjen på toppen i fjor.
Det er bare slik det er og du ser det overalt i shipping.
At Lpg markedet er fantastisk er det lite å diskutere, det kommer nok til å vedvare også jevnt over godt, men nå er det ekstremt godt og trolig overopphetet,
men når ratene går ned etter sesong neste vår da faller Avance, det er sikkert som banken.
Hvor langt opp Avance går i mellomtiden før markedet bikker over og faller tilbake er jo det store spørsmålet, å dra den siste 5-10 kroningen i Lpg når alle er positive og raten er på 110k og aksjen har steget 300 prosent fra bunn på 1/2 år, slik rissiko utsetter ikke jeg meg for, men vi har alle forskjellig filosofi når det gjelder shipping aksjer og det er bra.
Det er bare slik det er og du ser det overalt i shipping.
At Lpg markedet er fantastisk er det lite å diskutere, det kommer nok til å vedvare også jevnt over godt, men nå er det ekstremt godt og trolig overopphetet,
men når ratene går ned etter sesong neste vår da faller Avance, det er sikkert som banken.
Hvor langt opp Avance går i mellomtiden før markedet bikker over og faller tilbake er jo det store spørsmålet, å dra den siste 5-10 kroningen i Lpg når alle er positive og raten er på 110k og aksjen har steget 300 prosent fra bunn på 1/2 år, slik rissiko utsetter ikke jeg meg for, men vi har alle forskjellig filosofi når det gjelder shipping aksjer og det er bra.
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
Equinox
12.12.2020 kl 15:25
5666
Vi har fortfarande 184 % upp till kursen som var då vi senast låg på dessa rater 24/12 2015. Då delade de också ut 41.41 NOK under 2015.
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
Drowsy
12.12.2020 kl 18:41
5430
Enig i mye av det du skriver, men likevel:
Om 30K blir snittet i 2021 vil selskapet tjene ca 5 kr pr aksje. Du mener da at det vil rettferdiggjøre en aksjekurs på 15 kr? Det er jo lavere enn når det går mot emisjon og store underskudd.
Om 80K blir snittet for 2021 så vil selskapet tjene ca 27 kr pr aksje. Det tilsier med ditt regnestykket enn kurs på ca 81 kr.
Du kan ikke regne på denne måten - det blir jo helt feil. Når det er sagt er jeg enig i at du må regne med ganske mye rabatter med tanke på risikoen og at spotprisene vil være volatile. Men om du har en inngangskurs på 30 kr eller mindre i denne aksjen kan du jo strengt tatt bare legge den i skuffen og blåse i kursen. For dem med inngang på 17-20 kr får du jo tilbake alt du investerte i løpet av 1-2 år bare i utbytte. Da kan du bare ha aksjen i 10 år og fokusere på aktiv trading andre steder.
Om 30K blir snittet i 2021 vil selskapet tjene ca 5 kr pr aksje. Du mener da at det vil rettferdiggjøre en aksjekurs på 15 kr? Det er jo lavere enn når det går mot emisjon og store underskudd.
Om 80K blir snittet for 2021 så vil selskapet tjene ca 27 kr pr aksje. Det tilsier med ditt regnestykket enn kurs på ca 81 kr.
Du kan ikke regne på denne måten - det blir jo helt feil. Når det er sagt er jeg enig i at du må regne med ganske mye rabatter med tanke på risikoen og at spotprisene vil være volatile. Men om du har en inngangskurs på 30 kr eller mindre i denne aksjen kan du jo strengt tatt bare legge den i skuffen og blåse i kursen. For dem med inngang på 17-20 kr får du jo tilbake alt du investerte i løpet av 1-2 år bare i utbytte. Da kan du bare ha aksjen i 10 år og fokusere på aktiv trading andre steder.
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
kodenavn
14.12.2020 kl 10:06
4681
It is a painful time for owners of oil tankers and dry bulk carriers. But there are also bright spots amid the ocean shipping gloom. Not only is the container sector booming, but liquefied petroleum gas (LPG) shipping rates have just hit their highest point in a half-decade.
On Friday, the Baltic Exchange assessed rates for very large gas carriers [VLGCs, LPG carriers with capacity of around 84,000 cubic meters] at $104,000 per day. That’s up from lows of under $20,000 per day as recently as July.
On Wednesday, Argus assessed VLGC rates on the Middle East-Asia route at an even higher level: $107,000 per day.
On Friday, the Baltic Exchange assessed rates for very large gas carriers [VLGCs, LPG carriers with capacity of around 84,000 cubic meters] at $104,000 per day. That’s up from lows of under $20,000 per day as recently as July.
On Wednesday, Argus assessed VLGC rates on the Middle East-Asia route at an even higher level: $107,000 per day.
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
kodenavn
14.12.2020 kl 10:48
4591
In Asia, even more PDH capacity is coming online. “I don’t see a case in the near term where petrochemical demand subsides,” said Gray.
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
Rui
14.12.2020 kl 12:17
4479
Det kan være greit å minne oss på toppåret 2015:
Da varierte aksjekursen på Avance mellom 100 og 150 kr gjennom hele året, og et par måneder inn i 2016.
Fraktratene steg fra 60.000 til 100.00 fra januar til mars i 2015, og ble liggende på et høyt nivå ut juli, med en topp på nærmere 150.000 i juli. F.o.m august sank fraktratene jevnt og trutt ned til ca. 65.000 ved års skitet uten at kursen på Avance falt under 100kr.
I dag er fraktratene igjen over 100, mens kursen kun er ca. 42kr.
Med stadig høyere og stigende future frakt rater for hele 2021, er det sannsynlig at vi vil få en lang periode med høye fraktrater.
Det vil med stor sannsynlighet medføre betydelig høyere aksjekurs en dagens.
Antar at kursen på Avance fort kan doble seg i løpet av neste halvår.
Da varierte aksjekursen på Avance mellom 100 og 150 kr gjennom hele året, og et par måneder inn i 2016.
Fraktratene steg fra 60.000 til 100.00 fra januar til mars i 2015, og ble liggende på et høyt nivå ut juli, med en topp på nærmere 150.000 i juli. F.o.m august sank fraktratene jevnt og trutt ned til ca. 65.000 ved års skitet uten at kursen på Avance falt under 100kr.
I dag er fraktratene igjen over 100, mens kursen kun er ca. 42kr.
Med stadig høyere og stigende future frakt rater for hele 2021, er det sannsynlig at vi vil få en lang periode med høye fraktrater.
Det vil med stor sannsynlighet medføre betydelig høyere aksjekurs en dagens.
Antar at kursen på Avance fort kan doble seg i løpet av neste halvår.
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
Hegu
14.12.2020 kl 14:01
4304
Der er mange flere aktier nu end sammenlignet med 2015. I oktober 2016 år rejste Avance Gas Holding 58,7 millioner dollars i en privat placering og udstedte aktier for 29,5 millioner dollars.
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
Elpge
14.12.2020 kl 14:06
4284
Det minker på sperren på 42,40 som noen prøver seg med.
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
Dashboard
14.12.2020 kl 14:07
4276
Det stemmer, men man må også huske at Avance opererer med omtrent dobbelt så mange fartøy nå sammenlignet med 2015.
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
Siphlonurus
14.12.2020 kl 14:51
4294
Du får ta med deg at Avance har mange flere tankere også, så å sammenlikne med 2015 kan nok være mer realistisk enn enkelte ønsker å gi inntrykk av..
Flere tankere gir naturligvis langt høyere inntekter enn det tilsvarende rater gjorde i 2015.
Flere tankere gir naturligvis langt høyere inntekter enn det tilsvarende rater gjorde i 2015.
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
uldiuldi
14.12.2020 kl 18:07
3980
Spot TCE rate
($/day)
VLGC, 44 (AG-Japan) 102,419
($/day)
VLGC, 44 (AG-Japan) 102,419
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
Hegu
14.12.2020 kl 18:25
3926
Det er jeg enig i. Jeg vil blot gøre opmærksom på, at man ikke umiddelbart kan sammenligne kurserne fra 2015 med 2020/21.
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
Hegu
14.12.2020 kl 18:31
3940
Jeg er for så vidt enig. Det må dog være rimeligt, at man i denne sammenhæng nævner både det større antal aktier samt det større antal skibe.
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
Longsitinbulk
14.12.2020 kl 20:18
3728
Lpg faller 4,5% i aftes
Mon to om shorten sitter nå
Mon to om shorten sitter nå
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
jess23
14.12.2020 kl 20:32
3675
Blir ikke penger av en fiktiv short.
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
Longsitinbulk
15.12.2020 kl 08:31
3192
Det er short aksjer nok til alle i Avance
Cleaves Securities' analytiker Joakim Hannisdahl har nå selg-anbefaling på Avance Gas, BW LPG og Dorian LPG
Meglerhuset nedgraderer BW LPG fra hold til selg, etter at aksjen har hatt en sterk høst. Kursmålet settes på 52 kroner, opp fra 45 kroner.
For Avance Gas, hvor John Fredriksen dominerer, og Dorian LPG gjentas kjøpsanbefalingen. Joakim Hannisdahl hever kursmålet fra 24 til 30 kroner på Avance Gas, og fra 7,7 til 10 dollar på Dorian LPG.
Cleaves Securities' analytiker Joakim Hannisdahl har nå selg-anbefaling på Avance Gas, BW LPG og Dorian LPG
Meglerhuset nedgraderer BW LPG fra hold til selg, etter at aksjen har hatt en sterk høst. Kursmålet settes på 52 kroner, opp fra 45 kroner.
For Avance Gas, hvor John Fredriksen dominerer, og Dorian LPG gjentas kjøpsanbefalingen. Joakim Hannisdahl hever kursmålet fra 24 til 30 kroner på Avance Gas, og fra 7,7 til 10 dollar på Dorian LPG.
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
jess23
15.12.2020 kl 08:33
3291
Ja er flere som kan shorte i Avance. Men du er ikke en av dem som har gjort det. Slutt med tullet nå. Ble tatt med buksene nede igjen senest igår.
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
Sonatrach
15.12.2020 kl 08:34
3287
Jeg noterer meg at Cleaves (Hannisdal) er ute med den mest patetiske LPG analysen jeg noensinne har sett. Kun full av unskyldninger for at hans berømte 24 kroners target price ikke har slått til. Han løfter "generøst" kursmål for Avance fra 24 til 30, BW 45 til 52 og Dorian fra USD $10 fra USD $7.7. Samtidig opprettholder han Sell rating på alt av LPG Lol, utrolig tullekuk han der. Er det Voleon som betaler lønnen hans kanskje?
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
Springer
15.12.2020 kl 08:38
3289
Timet release av "analysen" sn perfekt godeste Hannis.
Ratene og Dorian var litt ned i går.
Avance og BWLPG vill uansett gått litt ned i dag.
Ratene og Dorian var litt ned i går.
Avance og BWLPG vill uansett gått litt ned i dag.
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
Drowsy
15.12.2020 kl 08:38
3336
Da jeg leste den artikkelen skal jeg innrømme at tanken slo meg at Longsitinbulk var Hannisdahl selv. Helt ut av det blå kom endelig "shorter" Longsitinbulk inn for å fortelle om at nå skal kursen falle, noe den helt sikkert skal, men ikke pga det fundamentale, men fordi Hannisdahl og enkelte andre krefter ikke ønsker å ha den der den er.
Du tar feil Longsitinbulk. Hannisdahl har ikke en selg på Avance. Han har en kjøpsanbefaling. MEN - med en kurs lavere enn i dag. Snakk om forvalter. Han har rett og slett ikke orket å regne på kursen. Kanskje han ikke en gang vet hvor den er?
LPG-aksjene slutter aldri å forundre meg. Alt fundamentalt sier at her fosser pengene inn i selskapene og mange analytikere skriker ut hvor farlig LPG er, at oppgangen er tuftet på luftbobler osv...blir aldri klok på disse menneskene.
Du tar feil Longsitinbulk. Hannisdahl har ikke en selg på Avance. Han har en kjøpsanbefaling. MEN - med en kurs lavere enn i dag. Snakk om forvalter. Han har rett og slett ikke orket å regne på kursen. Kanskje han ikke en gang vet hvor den er?
LPG-aksjene slutter aldri å forundre meg. Alt fundamentalt sier at her fosser pengene inn i selskapene og mange analytikere skriker ut hvor farlig LPG er, at oppgangen er tuftet på luftbobler osv...blir aldri klok på disse menneskene.
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
Siphlonurus
15.12.2020 kl 08:46
3344
Andre analytikere som har kommet med oppdaterte kursmål har vel kursmål over dagens kurs. Det er vel kun Cleaves som skiller seg ut her?
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
Longsitinbulk
15.12.2020 kl 08:55
3363
Skrev et innlegg i helgen ang det med å korte Avance.
Å selge Avance er like lett som å kjøpe, du bør prøve det selv siden du tror det er vanskelig.
Å selge Avance er like lett som å kjøpe, du bør prøve det selv siden du tror det er vanskelig.
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
Drowsy
15.12.2020 kl 08:58
3360
Cleaves skiller seg definitivt ut, men det er andre analytikere, som også nylig har vært i Finansavisen og sagt at segmentet er livsfarlig og volatilt.
Det jeg syns er spennende med Hannisdahls analyse er at ingenting av det han analyserer handler om det fundamentale, men om gresk mytologi. Er det noen som sitter med selve analysen og som kan vise til hva han faktisk mener er så fundamentalt overpriset her? For i mine øyne har Ikaros lite med rater og aksjekurser å gjøre.
Det jeg syns er spennende med Hannisdahls analyse er at ingenting av det han analyserer handler om det fundamentale, men om gresk mytologi. Er det noen som sitter med selve analysen og som kan vise til hva han faktisk mener er så fundamentalt overpriset her? For i mine øyne har Ikaros lite med rater og aksjekurser å gjøre.
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
Reserven
15.12.2020 kl 09:10
3298
En skulle nesten tro at Cleaves/Hannisdahl får betalt av shorterne. Fra ett eller annet må også Cleaves ha inntekter.
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
Drowsy
15.12.2020 kl 09:12
3364
Han fikk i hvert fall satt i gang en herlig volatil start på dagens handler av aksjen. Det mangler ikke på kjøpere, men ingen tvil om at noen har blitt skremt ut av aksjen av Cleaves her også...
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
Rui
15.12.2020 kl 09:17
3362
Dagens kursfall er en god kjøpsmulighet.
I fjor på disse tider var kursen over 50Kr for Avance aksjen, med betydelig lavere fraktrater en i dag.
Med dagens høye fraktrater, gode fremtidsutsikter for høye frakt rater gjennom hele 2021, og med tilhørende store utbytter for Q4 og Q1 tilsier alt at kursen skal opp over 50kr allerede i januar.
I fjor på disse tider var kursen over 50Kr for Avance aksjen, med betydelig lavere fraktrater en i dag.
Med dagens høye fraktrater, gode fremtidsutsikter for høye frakt rater gjennom hele 2021, og med tilhørende store utbytter for Q4 og Q1 tilsier alt at kursen skal opp over 50kr allerede i januar.
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
Drowsy
15.12.2020 kl 09:26
3318
Det er jo utrolig mange som bruker den kjøpsmuligheten. Følger med "live" i dag for å se hvordan handlene foregår og det er et spesielt skue. Hver gang kursen løfter seg tilstrekkelig opp igjen hives det ut store salgsposter og presser den ned igjen.
Og det er sant som du sier, men på den tiden var spesielt Hannisdahl ekstremt optimistisk - jeg lurer på hva i all verden som gjør han så negativ? Det står jo absolutt ingenting om det i Finansavisen. Noen som har tilgang til selve "rapporten" hans og kan dele?
Og det er sant som du sier, men på den tiden var spesielt Hannisdahl ekstremt optimistisk - jeg lurer på hva i all verden som gjør han så negativ? Det står jo absolutt ingenting om det i Finansavisen. Noen som har tilgang til selve "rapporten" hans og kan dele?
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
jess23
15.12.2020 kl 09:26
3319
Snakker da ikke om vansklighetsgrad av shorting. Prøv å les. Snakker om dine gjentatte backtrades som vel de fleste har gjennomskuet nå får jeg håpe.
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
Gnesdam
15.12.2020 kl 09:28
3308
Han er glemt i morgen. Du skal oprette dig som bruger, det er gratis.
Vi flyver videre i morgen
Vi flyver videre i morgen
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare
Elpge
15.12.2020 kl 09:36
3258
Da ble det litt mere Avance på meg under 40.
Året er snart omme og det går fort fremover mot 26/2.
Pengene renner inn i kassa til selskapet om dagen.
Skal bli artig å se hva det blir i utbytte ifm neste rapport.
Året er snart omme og det går fort fremover mot 26/2.
Pengene renner inn i kassa til selskapet om dagen.
Skal bli artig å se hva det blir i utbytte ifm neste rapport.
Redigert 21.01.2021 kl 07:27
Du må logge inn for å svare