KrF-leder Knut Arild Hareide dolker det norske folk i rygggen??
Han prøver igjen å danne ny regjering,-hvor er demokratiet,-var det dette vi stemte for??
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/vm721L/hareide-til-krf-ber-partiet-forhandle-med-ap-og-sp-om-regjering
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/vm721L/hareide-til-krf-ber-partiet-forhandle-med-ap-og-sp-om-regjering
Redigert 20.01.2021 kl 15:46
Du må logge inn for å svare
Paragrafen
28.09.2018 kl 16:04
6470
Hareide tar en Judas her men det er det kanskje verdt ? Etter et par år i regjering sammen med tåkefyrsten og ateistene er det sannsynligvis kroken på døra for Hareide og KRF for godt.
det er vel for det meste tullinger som tror at folk flest får det bedre med en annen regjering...de rike blir rikere og de fattige fattigere.. uavhengig av hvilke regjering som regjerer.. er det litt vanskelig for enkelte historieløse å forstå?☺️
det er nå bare å se hvordan ap og mdg raserer for oslos befolkning:)
det er nå bare å se hvordan ap og mdg raserer for oslos befolkning:)
Redigert 28.09.2018 kl 16:07
solid1
28.09.2018 kl 16:15
6424
Antar at Hareide får store problemer i denne rundkjøringen.
Mange er uenig, og alle politikere er selvstendig valgt.
Er rimelig sikker på at noen KRF-ere som er på tinget holder høyreregelen slik den har vært i alle år.
Her makter ikke Hareide å bruke partipisken.
Klinkekulå
28.09.2018 kl 17:04
6336
kikket nettopp nå på et klipp der Hareide,du vet,han som kanskje har litt for mye X-kromosom i seg..
og han ga da et syltynt bilde på forklaringen sin på hvorfor han vil ha inn slimålen av en politiker Jonas Gahr Støre.
og han ga da et syltynt bilde på forklaringen sin på hvorfor han vil ha inn slimålen av en politiker Jonas Gahr Støre.
OZZY
28.09.2018 kl 17:10
6298
Hareide og krp pluss AP ønsker flere muslimer velkommen til Norge. Flere og flere moskeer dukker opp. Når skal Hareide være med på å bestemme at mange kirker blir ombygd til moskeer.
Sølvrev1
28.09.2018 kl 17:46
6230
Sosialisten Jesus ville antakeligvis vært rasende over at "hykleren" Hareide vraker Frp og Høyre ...
Havutsikt
28.09.2018 kl 17:50
6195
Han graver sin egen grav og også en til partiet. Det må være en Guds gave til oss velgere å slippe å se noe mer til den tullebukken. Hareide kunne muligens ha gjort en bra jobb i en barnehage, men heller ikke noe mer.
anderix
28.09.2018 kl 17:58
6154
Et dårlig valg, som jeg tror han vil angre på. Sjelden lurt å gå imot flertallet i eget parti. På en annen side, om KRF faller enda mer og blir borte, så synes jeg ikke det er det store tapet for norsk politikk.
Anderix, enig, og hvem vet om han ikke skader sitt eget parti mest. Det kommer å bli så lite at de ikke får noen representanter på Stortinget.
DavidM
28.09.2018 kl 19:01
5988
Hareide kjører solospill og lager fult kaos og splittelse i KrF.
Hvorfor kan ikke Hareide bare være ærlig å trekke seg?
I stedet forsøker han å påtvinge et motvillig parti til å gå i armene på SV, Støre og AP.
Hvorfor kan ikke Hareide bare være ærlig å trekke seg?
I stedet forsøker han å påtvinge et motvillig parti til å gå i armene på SV, Støre og AP.
Sølvrev1
28.09.2018 kl 19:32
5965
Hareide gjør det eneste riktige en ansvarlig leder for et parti kan gjøre, gir sin anbefaling etter personlig overbevisning og lar partiet fatte en demokratisk beslutning om hvilken retning de skal gå fremover. Etter mange år i opposisjon der partiet har blitt slitt i flere retninger med stadig mindre oppslutning, er det nå en mulighet for at Krf kan samle seg rundt et politisk prosjekt for fremtiden. Om det blir til venstre eller høyre i norsk politikk, eventuelt med en ny leder, er det landsmøtet som skal avgjøre.
Har aldri stemt Krf selv, men er uenig med flesteparten om personen Knut Arild Hareide, som jeg både har sans for og som jeg synes er en mann med stor integritet. Det har jeg respekt for, på tross av grunnleggende uenighet om svært mye.
Har aldri stemt Krf selv, men er uenig med flesteparten om personen Knut Arild Hareide, som jeg både har sans for og som jeg synes er en mann med stor integritet. Det har jeg respekt for, på tross av grunnleggende uenighet om svært mye.
Redigert 28.09.2018 kl 20:10
DavidM
28.09.2018 kl 19:40
5930
Sølvrev,
Som leder vet Hareide meget godt hvor uenig store deler av partiet er i et såvidt avgjørende veivalg.
Da er det dårlig ledelse å forsøke å trosse dette. At et flertall av partiledelsen er uenige med Hareide sier jo sitt.
I tillegg er Hareide klar over hva hans egne velgere mener og en rekke lokal- og fylkesrepresentanter i partiet.
Når Hareide er på kollisjonskurs i et så viktig spørsmål, burde han vært ærlig nok til å tatt konsekvensene og vurdert sin egen stilling.
Som leder vet Hareide meget godt hvor uenig store deler av partiet er i et såvidt avgjørende veivalg.
Da er det dårlig ledelse å forsøke å trosse dette. At et flertall av partiledelsen er uenige med Hareide sier jo sitt.
I tillegg er Hareide klar over hva hans egne velgere mener og en rekke lokal- og fylkesrepresentanter i partiet.
Når Hareide er på kollisjonskurs i et så viktig spørsmål, burde han vært ærlig nok til å tatt konsekvensene og vurdert sin egen stilling.
Hvem vet om ikke dette er planlagt, for nå har han fått begge nestlederne mot seg. Han må jo ha såpass følere ute at han
måtte skjønne hvordan folk ville reagere, eller har han det ikke? Det blir spennende å se.
måtte skjønne hvordan folk ville reagere, eller har han det ikke? Det blir spennende å se.
Sølvrev1
28.09.2018 kl 19:58
5816
DavidM,
Jeg er ikke enig med deg i premisset om at dette er dårlig ledelse. Du uttaler deg som om det kun er Høyre- og Frp-tilhengere i Krf, noe som helt enkelt ikke er riktig. Uten Hareides modige valg, som jeg er sikker på mange i partiet, for ikke å snakke om mange velgere er svært glade for, hadde det ikke vært noe veivalg å snakke om.
Dessuten trosser ikke Hareide noen, men overlater til partiet å ta en avgjørelse. Og det vel vitende om uenigheten i ledelsen. Det er nå partiet får en mulighet til å ta et oppgjør med seg selv om hvilken vei de skal velge. Og det er ikke lite Knut Arild Hareide legger inn som personlig innsats i dette, men hele hans politiske karriere han legger på hoggestabben. Det kalles integritet!
At Frp-ere og Høyrefolk griner på nesa, blir opprørte og lar følelsene ta overhånd får så være ...
Jeg er ikke enig med deg i premisset om at dette er dårlig ledelse. Du uttaler deg som om det kun er Høyre- og Frp-tilhengere i Krf, noe som helt enkelt ikke er riktig. Uten Hareides modige valg, som jeg er sikker på mange i partiet, for ikke å snakke om mange velgere er svært glade for, hadde det ikke vært noe veivalg å snakke om.
Dessuten trosser ikke Hareide noen, men overlater til partiet å ta en avgjørelse. Og det vel vitende om uenigheten i ledelsen. Det er nå partiet får en mulighet til å ta et oppgjør med seg selv om hvilken vei de skal velge. Og det er ikke lite Knut Arild Hareide legger inn som personlig innsats i dette, men hele hans politiske karriere han legger på hoggestabben. Det kalles integritet!
At Frp-ere og Høyrefolk griner på nesa, blir opprørte og lar følelsene ta overhånd får så være ...
Redigert 28.09.2018 kl 19:59
even25
28.09.2018 kl 20:02
5782
Dersom KrF skifter side, blir det seks stortingspartier på rød-grønn side og tre på den borgerlige. Da blir det trangt om saligheten, og det er ikke gitt at KrF blir noen stemmesanker for en Støre-ledet regjering. Sannsynligheten er derimot stor for at KrF faller ut av Stortinget etter neste valg (3 prosent på siste måling), og at en eventuell regjeringsdeltagelse blir en kortvarig affære.
Så blir det morsomt å se hvordan Støre vil manøvrere om/når han skal kaste ut SV av sitt regjeringsalternativ, for å ta inn det langt mindre KrF. Og trolig ta SV inn igjen om KrF etter neste stortingsvalg havner under sperregrensen.
For vårt politiske landskap er det i alle fall ingen ulempe med en partisanering på Stortinget. Ni partier i dette konsensuspregede lille landet er i alle fall tre for mange.
Så blir det morsomt å se hvordan Støre vil manøvrere om/når han skal kaste ut SV av sitt regjeringsalternativ, for å ta inn det langt mindre KrF. Og trolig ta SV inn igjen om KrF etter neste stortingsvalg havner under sperregrensen.
For vårt politiske landskap er det i alle fall ingen ulempe med en partisanering på Stortinget. Ni partier i dette konsensuspregede lille landet er i alle fall tre for mange.
Redigert 28.09.2018 kl 20:25
DavidM
28.09.2018 kl 20:12
5734
Sølvrev.
Det er godt mulig at Hareide trekker seg som partileder i KrF i løpet av nærmeste fremtid.
Det er godt mulig at Hareide trekker seg som partileder i KrF i løpet av nærmeste fremtid.
Sølvrev1
28.09.2018 kl 20:15
5703
DavidM,
Alt er mulig, men jeg tror ikke han trekker seg før landsmøtet eventuelt tar en avgjørelse om å gå imot hans anbefaling 2. november i år ...
Alt er mulig, men jeg tror ikke han trekker seg før landsmøtet eventuelt tar en avgjørelse om å gå imot hans anbefaling 2. november i år ...
all4one
28.09.2018 kl 20:16
5696
Problemet for KrF er den politiske avstanden til FrP.
For å være ærlig tror jeg det er bedre for H og FrP nå som hareide har tatt et veivalg. Blitt for mye symbolpolitikk på dem de siste fem åra. Lite parti med stor politisk makt.
Nå får dem ikke taktiske stemmer fra høyresiden mer. Forhåpentligvis får vi bort Venstre på sikt også.
Misliker 4% regelen og det tror jeg at jeg hadde gjort som AP-mann også.
På mange områder, familiepolitikk=omfordeling, så har KrF faktisk en del felles med SV og Rødt. Det samme gjelder innvandring og asylpolitikk.
Sistnevnte er en underdog som kanskje kommer til å overraske mange neste valg. Thorstein Dahle og Moxness har gjort en god jobb for partiet. Spesielt sistnevnte har jeg sansen for, selv om jeg er mørkeblå.
Det samme gjelder forøvrig Snorre Valen som ga seg for SV på stortinget.
Ble morsomme debatter når de to var i sving.
AP står nærmere høyre, de møtes på midten, men det spørs hvordan det blir med kontantstøtte og sånn i åra fremover? Støre proklamerte de populistiske 10 000 for noen år siden også, men nå har til og med asylpipen fått en annen lyd. AP beveger seg mot høyre på det området.
AP har programfestet at de er i mot kontantstøtte, men så er det kompromisser og sånn da. Må svelge noen kameler for å få makta.
Tror det kan være lurt for KrF å skifte side. Selv om gresset på sikt muligens vil vise seg å være mindre grønt der.
For å være ærlig tror jeg det er bedre for H og FrP nå som hareide har tatt et veivalg. Blitt for mye symbolpolitikk på dem de siste fem åra. Lite parti med stor politisk makt.
Nå får dem ikke taktiske stemmer fra høyresiden mer. Forhåpentligvis får vi bort Venstre på sikt også.
Misliker 4% regelen og det tror jeg at jeg hadde gjort som AP-mann også.
På mange områder, familiepolitikk=omfordeling, så har KrF faktisk en del felles med SV og Rødt. Det samme gjelder innvandring og asylpolitikk.
Sistnevnte er en underdog som kanskje kommer til å overraske mange neste valg. Thorstein Dahle og Moxness har gjort en god jobb for partiet. Spesielt sistnevnte har jeg sansen for, selv om jeg er mørkeblå.
Det samme gjelder forøvrig Snorre Valen som ga seg for SV på stortinget.
Ble morsomme debatter når de to var i sving.
AP står nærmere høyre, de møtes på midten, men det spørs hvordan det blir med kontantstøtte og sånn i åra fremover? Støre proklamerte de populistiske 10 000 for noen år siden også, men nå har til og med asylpipen fått en annen lyd. AP beveger seg mot høyre på det området.
AP har programfestet at de er i mot kontantstøtte, men så er det kompromisser og sånn da. Må svelge noen kameler for å få makta.
Tror det kan være lurt for KrF å skifte side. Selv om gresset på sikt muligens vil vise seg å være mindre grønt der.
DavidM
28.09.2018 kl 20:20
5678
Sølvrev,
Hareide gikk til valg på Erna som statsminister.
Ett år senere vil han overkjøre velgernes dom og innsette en upopulær Støre.
Og du kaller det "integritet"....
Hva er det som påkaller respekt med en slik handling?
Hareide gikk til valg på Erna som statsminister.
Ett år senere vil han overkjøre velgernes dom og innsette en upopulær Støre.
Og du kaller det "integritet"....
Hva er det som påkaller respekt med en slik handling?
Fjellgutten
28.09.2018 kl 20:38
5610
Et valgløfte var å aldri sitte i regjering med FrP. Når partiet nå føler seg tvunget til å velge side med ønske om å regjere, kan de ikke bryte et av de ti bud. Det undrer meg at mange tillitsvalgte i motsetning til Hareide er innstilt på å bryte budet, nemlig å lyge for velgerne.
DavidM
28.09.2018 kl 20:44
5580
Fjellgutten,
Altså - KrF har fått igjennom masse gjennom sitt samarbeid de 5 siste årene. Et samarbeid med FrP.
Og de vil få gjennomslag for ENDA mer hvis de sitter i regjering. Hva er så galt med det...
Det er tross alt politikken og sakene som teller.
Ikke alle store ord som du og andre strør rundt dere ("bryte budet", "lyge" osv. - bare svada!)
Altså - KrF har fått igjennom masse gjennom sitt samarbeid de 5 siste årene. Et samarbeid med FrP.
Og de vil få gjennomslag for ENDA mer hvis de sitter i regjering. Hva er så galt med det...
Det er tross alt politikken og sakene som teller.
Ikke alle store ord som du og andre strør rundt dere ("bryte budet", "lyge" osv. - bare svada!)
DavidM
28.09.2018 kl 21:25
5510
NRKs politiske kommentator har en god kommentar:
"- Hareides partiinterne begrunnelse er så sin sak, den sier noe om hva KrF bør gjøre. Men den er, naturlig nok, ikke en beskrivelse av hvorfor det er det beste for landet at vi bytter ut en regjering med en populær statsminister akkurat nå. Hele manøveren har en styrke i å komme brått og uventet, men det gjør den likevel underlig – hvis man tenker på landet, ikke bare KrF.
En partileder som sette partiet foran landet har i beste fall et forklaringsproblem og en utfordring med begrunnelsen.
KrF har allerede bestemt at man skal kjempe for et varmere samfunn.
De neste ukene blir det i det minste hett internt i partiet."
"- Hareides partiinterne begrunnelse er så sin sak, den sier noe om hva KrF bør gjøre. Men den er, naturlig nok, ikke en beskrivelse av hvorfor det er det beste for landet at vi bytter ut en regjering med en populær statsminister akkurat nå. Hele manøveren har en styrke i å komme brått og uventet, men det gjør den likevel underlig – hvis man tenker på landet, ikke bare KrF.
En partileder som sette partiet foran landet har i beste fall et forklaringsproblem og en utfordring med begrunnelsen.
KrF har allerede bestemt at man skal kjempe for et varmere samfunn.
De neste ukene blir det i det minste hett internt i partiet."
OZZY
28.09.2018 kl 22:01
5439
har de helt glemt at de har 2 - 3 % av velgerne bak seg. Hareide agerer som han har halve befolkningen i ryggen.
Redigert 28.09.2018 kl 22:02
bernes
28.09.2018 kl 22:36
5391
Rart disse micropartiene får så mye oppmerksomhet.
Håper de snart for alltid er ute av norsk rikspolitiskk.
Finnes ikke et parti med så mye idiotiske ideer om hva som er best for oss nordmenn.
Håper de snart for alltid er ute av norsk rikspolitiskk.
Finnes ikke et parti med så mye idiotiske ideer om hva som er best for oss nordmenn.
Londonmannen
28.09.2018 kl 22:38
5382
Hareide har seilt lenge nok under falsk flagg. En ting som i seg selv er galt av en leder for KrF.
Hareide kom ut med en bok der han tydeligvis har konkludert før han skrev boken og gjorde sitt beste for å få innholdet til å munne ut i den konklusjonen han hadde gjort før han begynte å skrive.
For den obeservante har det lenge vært klart at Hareide har gått med en liten sosialist inni seg. Hareide har opptrådt i Pridparader, Hareide har bært positiv innstil til muslimer og dees religion Islam som de facto ikke aksepterer at Kesus er Guds egen sønn eller at Han sendte Jesus til hirden for å frelse menneskene. I henhold til Islam er Gud en herre som ikke nedverdiger seg til å ofre sin sønn for mennesken, eller lar seg henge på et kors for å sone syndene til menneskeheten.
Det er meg helt uforståelig at Hareide får seg til å lefle med en venstresiden som mer enn gjerne lar landet bli fyllt opp av mennesker som underkjenner Kristendommen, selv om han selv hevder at det dreier seg om nestekjærlighet. Tøv.
Hareide legger seg må ut med grunnfjellet av velgermassen til KrF og dette vil ikke ende godt for den godeste Hareide.
Hareide kom ut med en bok der han tydeligvis har konkludert før han skrev boken og gjorde sitt beste for å få innholdet til å munne ut i den konklusjonen han hadde gjort før han begynte å skrive.
For den obeservante har det lenge vært klart at Hareide har gått med en liten sosialist inni seg. Hareide har opptrådt i Pridparader, Hareide har bært positiv innstil til muslimer og dees religion Islam som de facto ikke aksepterer at Kesus er Guds egen sønn eller at Han sendte Jesus til hirden for å frelse menneskene. I henhold til Islam er Gud en herre som ikke nedverdiger seg til å ofre sin sønn for mennesken, eller lar seg henge på et kors for å sone syndene til menneskeheten.
Det er meg helt uforståelig at Hareide får seg til å lefle med en venstresiden som mer enn gjerne lar landet bli fyllt opp av mennesker som underkjenner Kristendommen, selv om han selv hevder at det dreier seg om nestekjærlighet. Tøv.
Hareide legger seg må ut med grunnfjellet av velgermassen til KrF og dette vil ikke ende godt for den godeste Hareide.
Sølvrev1
29.09.2018 kl 09:15
5238
DavidM,
Forstår jeg det sånn at du hadde foretrukket at Hareide og partiledelsen tok beslutningen på bakrommet og autoritært tredde en avgjørelse om å gå inn i Solberg-regjeringen ned over hodet på sine medlemmer og velgere? For her var det bare tre valg, hvor det tredje var å fortsette som før med garantert ferd under sperregrensa ved neste stortingsvalg.
Hareide valgte rett!
Det er et helstøpt demokratisk sinnelag Knut Arild Hareide utviser i denne saken, og det positive - tross alt - er at hvis han skulle lykkes med å ta partiet over i et samarbeide på "venstresida", er det jo et svekket AP som muligens danner regjering sammen med SP med et styrket sentrum som resultat. I talen sin redegjorde han nettopp for samhørigheten med SP og et mer slagkraftig sentrum i norsk politikk.
Da blir neste spørsmål om du heller foretrekker at når høyresiden taper valg, da ser du helst en knallrød venstreside med SV (og kanskje Rødt), i stedet for Krf i regjering med SP og AP?
PS,
Resett-journalist Erling Marthinsen er ute med noen interessante personlige betraktninger:
https://resett.no/2018/09/29/hareide-i-ferd-med-a-skape-et-nytt-politisk-landskap/
Forstår jeg det sånn at du hadde foretrukket at Hareide og partiledelsen tok beslutningen på bakrommet og autoritært tredde en avgjørelse om å gå inn i Solberg-regjeringen ned over hodet på sine medlemmer og velgere? For her var det bare tre valg, hvor det tredje var å fortsette som før med garantert ferd under sperregrensa ved neste stortingsvalg.
Hareide valgte rett!
Det er et helstøpt demokratisk sinnelag Knut Arild Hareide utviser i denne saken, og det positive - tross alt - er at hvis han skulle lykkes med å ta partiet over i et samarbeide på "venstresida", er det jo et svekket AP som muligens danner regjering sammen med SP med et styrket sentrum som resultat. I talen sin redegjorde han nettopp for samhørigheten med SP og et mer slagkraftig sentrum i norsk politikk.
Da blir neste spørsmål om du heller foretrekker at når høyresiden taper valg, da ser du helst en knallrød venstreside med SV (og kanskje Rødt), i stedet for Krf i regjering med SP og AP?
PS,
Resett-journalist Erling Marthinsen er ute med noen interessante personlige betraktninger:
https://resett.no/2018/09/29/hareide-i-ferd-med-a-skape-et-nytt-politisk-landskap/
Redigert 29.09.2018 kl 09:50
Nornodemocracy
29.09.2018 kl 12:46
5135
Demokratiet vårt er til salgs til høystbydende ofte, kan det virke som, hvor mange sølvpenger har Hareide mottatt av Støre og Ap for dette, kan man lure på? Mulig at Hareide sliter økonomisk, huset var/er jo også lagt ut til slags....................... ja han er ikke den eneste som har solgt seg for posisjoner eller penger i dette landet, kan det virke som, vi er i like korrupte som mange andre vanstyrte stater, bare se på det som skjer i Oslo også nå.
Sp har drevet med mye hestehandel også, politikerne hører ikke på folket, og de lytter stadig mindre, en stor fare for demokratiet............, da de fjerner seg så langt fra folk flest at det kan ende med tilstander vi ikke ønsker, bare så på den brennbare bompengedebatten og protestene, mange i dette landet har fått mer enn nok av bedrevitende politikere som sender regningen til vanlige folk for sine egne feilgrep og hestehandler........... Det står dårlig til med demokratiet her og i mange land i vesten og fornuften til politikerne enn man skulle tro, og mange lar seg kjøpe og dolker sine velgere i ryggen, men alternativet er enda verre, står ikke rart til i mange land når slike ting skjer:
https://www.abcnyheter.no/reise/reisenyheter/2018/09/29/195437603/havkunst-pa-maldivene-destruert-trussel-mot-islam
Havkunst på Maldivene destruert: «Trussel mot Islam»
Sp har drevet med mye hestehandel også, politikerne hører ikke på folket, og de lytter stadig mindre, en stor fare for demokratiet............, da de fjerner seg så langt fra folk flest at det kan ende med tilstander vi ikke ønsker, bare så på den brennbare bompengedebatten og protestene, mange i dette landet har fått mer enn nok av bedrevitende politikere som sender regningen til vanlige folk for sine egne feilgrep og hestehandler........... Det står dårlig til med demokratiet her og i mange land i vesten og fornuften til politikerne enn man skulle tro, og mange lar seg kjøpe og dolker sine velgere i ryggen, men alternativet er enda verre, står ikke rart til i mange land når slike ting skjer:
https://www.abcnyheter.no/reise/reisenyheter/2018/09/29/195437603/havkunst-pa-maldivene-destruert-trussel-mot-islam
Havkunst på Maldivene destruert: «Trussel mot Islam»
Redigert 29.09.2018 kl 12:55
Odi.1
29.09.2018 kl 12:53
5122
Det er nok over og ut med KRF og Hareide ved neste Stortingsvalg. Det er bare tull og tøys med han der i en ledelse.
Fyren har kverket alle punkt som har med KR og Borgerlige verdier å gjøre.
SP Og KRF finner hver andre som jeg har sakt i 20 år nå. Skjulte farlige sosialister.
Når tullingen står å snakker om "Verdier" og "Verdiene" Trump holdt i talen sin , kontra den Egosentriske talen han selv holdt, viser det kun hvilken Falsk personlighet denne har. ref: ( Våre verdia , saman med Senterpartiet (SP) ) , støttet Av Sosialistisk Venstreparti.
(Trump speaks at the United Nations General Assembly) : https://www.youtube.com/watch?v=KKrpEuyEHqc
C/O når tullingen forteller om å beskytte Norsk Landbruk sammen med SP, tidligere Bondepartiet ,som hadde Vidkun Qisling som sin representant for Norge i 1940.
De klare bare ikke høre selv Falskheten om EGOISME i sine egne idiotiske Taler.
Du Verden,,,, Du Verden,,,
Hvor i alle verden gjemmer disse banale Journalistene seg med å konfrontere tullingen om disse "VERDIENE" kontra hetsen om Trump sin tale, som er en av de beste talene som noen gang har vært holdt i UN ??
Fyren har kverket alle punkt som har med KR og Borgerlige verdier å gjøre.
SP Og KRF finner hver andre som jeg har sakt i 20 år nå. Skjulte farlige sosialister.
Når tullingen står å snakker om "Verdier" og "Verdiene" Trump holdt i talen sin , kontra den Egosentriske talen han selv holdt, viser det kun hvilken Falsk personlighet denne har. ref: ( Våre verdia , saman med Senterpartiet (SP) ) , støttet Av Sosialistisk Venstreparti.
(Trump speaks at the United Nations General Assembly) : https://www.youtube.com/watch?v=KKrpEuyEHqc
C/O når tullingen forteller om å beskytte Norsk Landbruk sammen med SP, tidligere Bondepartiet ,som hadde Vidkun Qisling som sin representant for Norge i 1940.
De klare bare ikke høre selv Falskheten om EGOISME i sine egne idiotiske Taler.
Du Verden,,,, Du Verden,,,
Hvor i alle verden gjemmer disse banale Journalistene seg med å konfrontere tullingen om disse "VERDIENE" kontra hetsen om Trump sin tale, som er en av de beste talene som noen gang har vært holdt i UN ??
Redigert 29.09.2018 kl 13:24
Nornodemocracy
29.09.2018 kl 13:00
5080
Ja det er mulig han har seilt under falsk flagg lenge, og er en reservesosialist så lenge han får godt betalt. Har Støre lovet han eget fond, stilling? om han svikter de borgerlige, var det ikke andre som også har drevet og konspirert og fått fine poster før også, Sponheim muligens for å skifte side. Det er uansett høyt spill, og mangel på bakkekontakt, kan det virke som, når man ser motstanden innad i Krf, de ser ut som de splintres fullstendig nå i ulike fraksjoner. Og Støre og Ap ler sikkert rått av Hareide på bakrommet.................
Redigert 29.09.2018 kl 13:00
Sølvrev1
29.09.2018 kl 13:29
4989
Det er vel som å banne i kirka her inne å påpeke at Jesus tross alt var en sosialist. Hvem som hykler og seiler under falskt flagg kan saktens diskuteres ...
Odi.1
29.09.2018 kl 13:31
4984
Hareide synes det er fælt at Trump rydder opp i eksempel som :
Når O Bama styrte, der ansatte i kolonial butikker sto med tigger plakater om kundene kunne få noen penc , så de hadde til MAT, for lønningen var null og niks.
OBama politikken sitt sanne ansikt er noe Eliten med Hareide i spissen forherliger. Falsk type fra A-Å
Flere banneord i denne forsamling :-) = Ordforståelse.
"(Sosialisme (fra latin socius – følgesvenn, kamerat)" :-)
"(Sosialisme (fra latin socius – følgesvenn, kamerat)" :-)
Fjellgutten
29.09.2018 kl 13:39
4927
Snakker du om økonomisk elite, eller intellektuell elite. Og hvilke politiske partier tror du de respektive eliter sympatiserer med.