SHLF, kommer oppturen nå? MCAP 1mrd innen nyttår.
Shelf er svært lavt priset. Backlog på 1,4 mrdUSD. Dette selskapet blir av flere trukket frem som et av de som er godt stilt til å komme seg gjennom corona krisen uten å måtte gjennomføre restrukturering. Med vaksine som kommer ut i markedet snart så vil oljeetterspørselen og prisen ta seg kraftig opp. Mange har i tillegg solgt med betydelige tap i år. Her kan vi forvente en nyttårsrakett som tar aksjen til en i førsteomgang fair prising på ca 5-7kr noe som tilsvarer 1mrd.
Redigert 20.01.2021 kl 16:06
Du må logge inn for å svare
miniyupster
18.11.2020 kl 23:06
2148
Selskapet forsvarer absolutt en høyere pris enn aksjen ligger på i det. Synes ledelsen har gjort en god jobb gjennom corona, også blir det spennende å se om det blir salg av en rigg eller to!
Det er absolutt ikke helsvart i denne aksjen, selv om kursen ikke pr.dd reflekterer at de corona tatt i betraktning gjør det ganske godt i rigg segmentet. Det er vell forhandlinger om salg av inntil 5 rigger som ikke er i arbeid, noe som vil styrke den finansielle posisjonen samt ta ned kostnadene.
Siphlonurus
19.11.2020 kl 09:29
1900
Tror Shelf er klar for et nytt rykk hvert øyeblikk. Har ligget og konsolidert en god periode og det er stadige rykk i ulike rigg/offshore-selskaper. I går var det NOL og Havi. I dag er det EIOF og Shelf er nok like rundt hjørnet. Shelf er en av de som har falt mest og har mest å gå på og jeg tror ikke det er lenge til vi ser 4-tallet igjen. Akkumulerte med 20 k i går.
Denne kommer, akkumulerte greit i går her å. Tror 4kr kan komme ganske raskt her.
Simsalami
19.11.2020 kl 10:12
1812
Tok 95 %gevinst i KOA igår så kunne tenkt meg en dipp i shelf nå så jeg kan kjøpe mer...
Mogwai
19.11.2020 kl 11:50
1724
Kjøpt 40k aksjer her idag. Tror SHLF skal mye opp på kort tid. Kursmålet mitt er 4-5 kr iløpet av 1-2 uker. Reprising.
Bekreftet salg av rigger vil være en trigger. Hvis de får solgt 5 stk som ligger uten kontrakter på vil det kutte selskapets løpende kostnader. 4-5kr innen et par uker kan fort skje her.
Trangt inn døra hvis folk vill ha litt volum. Her gjelder det å kjenne sin besøkelsestid.
Snusemannen
22.06.2021 kl 09:04
967
Nå skal de større gutta inn dumpet ned 10 % på åpningssalget med 460 aksjer forsøkte å kjøpe men fikk selvsagt ikke det:)
Oljen luktet på 75 dollar og da minsker tydeligvis verdiene i SHLF.
Dere får ikke en eneste av mine aksjer, nå skal vi opp men du hildrane du det lar vente på seg.
Rigg i USA tok et byks i går.
Da topper vi taperlisten i dag, det er da noe........Ikke selg hold på alt dere har. Tror denne ligger i dvale frem til kontrakter kommer og 2 rapporten, da kan den ikke holdes nede mer.
Oljen luktet på 75 dollar og da minsker tydeligvis verdiene i SHLF.
Dere får ikke en eneste av mine aksjer, nå skal vi opp men du hildrane du det lar vente på seg.
Rigg i USA tok et byks i går.
Da topper vi taperlisten i dag, det er da noe........Ikke selg hold på alt dere har. Tror denne ligger i dvale frem til kontrakter kommer og 2 rapporten, da kan den ikke holdes nede mer.
Redigert 22.06.2021 kl 09:06
Du må logge inn for å svare