Hvem vil kendes ved de 4900 aktier
I mange aktier er der bud på 4900 stk aktier, hvem står bagved manipulering af flere aktier på den norske bors.
Jeg har opgivet finanstilsynet, de gør intet, de har som i Danmark en undskyldning hver gang der sker et eller andet, det er bare alt for dårligt.
Kontrol har man heller aldrig hørt de fortager sig, ej heller de har taget nogen i at manipulerer kurserne.
Tvivler på der er en minister der tager sig ansvar alvorligt for finanstilsynet.
Kan se det dagligt , køber og sælger , samme antal aktier, og skjult, for det giver bedre kurser siger regeringer.
MEE-TOO BLACK POWER vi mangler en MANIPULATER STOP
Jeg har opgivet finanstilsynet, de gør intet, de har som i Danmark en undskyldning hver gang der sker et eller andet, det er bare alt for dårligt.
Kontrol har man heller aldrig hørt de fortager sig, ej heller de har taget nogen i at manipulerer kurserne.
Tvivler på der er en minister der tager sig ansvar alvorligt for finanstilsynet.
Kan se det dagligt , køber og sælger , samme antal aktier, og skjult, for det giver bedre kurser siger regeringer.
MEE-TOO BLACK POWER vi mangler en MANIPULATER STOP
Redigert 20.01.2021 kl 06:22
Du må logge inn for å svare
Kvike11
22.10.2020 kl 14:49
2164
Ingen bankansatte der kan forklarer, eller Nordnet som jeg tror står bagved handlen
Finnes en tråd allerede som svarer på dette, TIGERSTADEN.
Kvike11
22.10.2020 kl 15:03
2118
Tror ikke det er det lille firma Tigerstaden.
Men ved det som sagt ikke, har du et link hvor man kan se det er dem.
Det er helt sikkert en der vil skade aktiekursen
Men ved det som sagt ikke, har du et link hvor man kan se det er dem.
Det er helt sikkert en der vil skade aktiekursen
Haamann
22.10.2020 kl 18:08
1971
Jeg vil tro det er programvare som f.eks Webtrader fra Pareto som bruker disse destruktive robotene: https://www.paretosec.no/handelstjenester/handelstjenester-for-alle-behov/handelstjenester Og alle disse robotene ser ut til å være short, og greier latterlig lett å gruse kursen i enhver aksje, ved å dumpe store volum som de så kjøper tilbake av seg selv, når omsetningen er lav.. Dette skjer selv når et selskap som f.eks Polarcus, får gode nyheter! Bare å dumpe nok, så får man ned kursen......At dette er grov kurs manipulasjon ser ikke OB ut til å bry seg om, men jeg anbefaler alle om å maile inn klage til stockwatch@oslobors.no samt til juridisk avd. kjell.vidjeland@oslobors.no
Dessuten bør man sende en kopi til post@finanstilsynet.no og Finans dep: postmottak@fin.dep.no. Jo flere som gjør det, jo raskere vil vi få fokus på denne suspekte praksisen, som er forbudt i Sverige og diverse andre land. Får du ikke svar, så send purring.
Dessuten bør man sende en kopi til post@finanstilsynet.no og Finans dep: postmottak@fin.dep.no. Jo flere som gjør det, jo raskere vil vi få fokus på denne suspekte praksisen, som er forbudt i Sverige og diverse andre land. Får du ikke svar, så send purring.
Peter
22.10.2020 kl 18:35
1929
Det er veldig enkelt, på terminalen min så har jeg en funksjon som gjør at jeg kan kjøpe og selge aksjer i skjult, Hidden orders, eller ICEBERG heter det. Vis jeg vil selge 100.000 aksjer skjult legger jeg en order ut der bare 4900 vises men som egentlig er 100k aksjer bak, men dere ser bare de 4900.
Haamann
22.10.2020 kl 20:14
1846
Skjulte ordre er en ting, men det virker som short aktøren programmerer 4900 slik at de ofte blir liggende øverst i kjøp og øverst i salg, og deretter dumper aksjer til seg selv. 4900 er vel den vanligste valøren, men har også sett 500, 2500, 7500, og i øre aksjer 10.000, 17500 og 20.000. Hvilken programvare er det du bruker Peter? Minner om denne fra 2012 hvor en amerikansk ekspert på algoritme handel fant mye suspekt handel på Oslo Børs etter kort tid: https://e24.no/boers-og-finans/i/J1d5b6/slik-herjer-robotene-paa-oslo-boers
Peter
22.10.2020 kl 22:54
1749
Bloomberg Terimalen samt på Infront Active Trader. Man kan ha veldig mange forskjellige algoritmer så det er ikke en aktør, alle som handler mye kan få tilgang til disse algoritmene.
Kvike11
23.10.2020 kl 13:24
1640
Viser bare hvor grådige børshandler og lign. er.
De skyer ingen midler for at tjene penge på robothandel og samtidig narrer penge fra almindelige borger.
Hvor er ministeren der er ansvarlig for det kan forgår, hvordan kan han tillade dette, virker som om regeringen er en børnehave der ikke tager deres ansvar alvorligt og sætter sig i respekt .
Den norske regering er under alt kritik og finanstilsynet er endnu værre.
Hvis ikke embedsmænd kan finde ud af det, kan ministeren slet ikke finde ud af det.
Det burde den ansvarlige minister øjeblikkeligt , både redegøre for og rette op på med lovgivning, længere er den ikke.
De skyer ingen midler for at tjene penge på robothandel og samtidig narrer penge fra almindelige borger.
Hvor er ministeren der er ansvarlig for det kan forgår, hvordan kan han tillade dette, virker som om regeringen er en børnehave der ikke tager deres ansvar alvorligt og sætter sig i respekt .
Den norske regering er under alt kritik og finanstilsynet er endnu værre.
Hvis ikke embedsmænd kan finde ud af det, kan ministeren slet ikke finde ud af det.
Det burde den ansvarlige minister øjeblikkeligt , både redegøre for og rette op på med lovgivning, længere er den ikke.
Haamann
24.10.2020 kl 20:30
1536
Ja det kan være mange aktører, men det som var poenget mitt var at samme short aktør (Market Maker) handler med seg selv for å få ned kursen når omsetningen er lav...For øvrig trenger man vel ikke å handle mye for å bruke Active Trader? Ser man får 14 dager gratis periode på den, og deretter koster det ca 800,- i måneden. Er du utelukkende fornøyd med Active Trader?
Redigert 24.10.2020 kl 21:05
Du må logge inn for å svare
Haamann
24.10.2020 kl 20:35
1524
De er vel klar over de suspekte forholdene, men lar det gå siden det er så mye penger involvert....Her ser man siste handler i AGS fra i går. Tabellen blir formatert feil, men man ser jo at 4900 styrer hele showet i en aksje med lav omsetning.
Siste handel AGS 23.10-20
Vis flere
Tid
Pris
Antall
09:58:15
0,524
4 900
09:57:50
0,524
4 900
09:57:49
0,524
4 900
09:57:48
0,524
4 900
0,524
4 900
VWAP
0,524
Omsetning (NOK)
12 916
Siste handel AGS 23.10-20
Vis flere
Tid
Pris
Antall
09:58:15
0,524
4 900
09:57:50
0,524
4 900
09:57:49
0,524
4 900
0,524
4 900
0,524
4 900
VWAP
0,524
Omsetning (NOK)
12 916
Peter
24.10.2020 kl 21:42
1461
Det kommer fort oppi i 4-5000 NOK i måneden for active trader vis du skal ha tilgang til alt. Du må forøvrig være god kunde hos meglerhus og være profesjonell investor for å få tilgang til algoritmene.
Kvike11
26.10.2020 kl 11:41
1276
Finanstilsynet snorksover staidgvæk, den ansvarlige minister sover også, kan nu se at DNO ser ud til at blive manipuleret,
så opgang stoppes med 7757 aktier
12 gange samme antal aktier på sælger siden, det kan kun have et formål og det er at manipulerer.
Hvorfor har Norge et finanstilsyn når de intet fortager dem, er det mandskab de mangler, så ansæt nogle udefra på provision og lav loven
så der gives klækkelige bøder, som kan betale deres provision.
slå hård ned på den svindel der i mine øjne er på den norske bors.
Tror bla. at alles elskede netbank NORDNET , eller er det omvendt, også står bagved en del af den mærkelige handel der forgår, de vil gerne have kunder og noteres på bors , det bliver svært, hvis de deltager i manipulering , med algoritmer m.m.
så opgang stoppes med 7757 aktier
12 gange samme antal aktier på sælger siden, det kan kun have et formål og det er at manipulerer.
Hvorfor har Norge et finanstilsyn når de intet fortager dem, er det mandskab de mangler, så ansæt nogle udefra på provision og lav loven
så der gives klækkelige bøder, som kan betale deres provision.
slå hård ned på den svindel der i mine øjne er på den norske bors.
Tror bla. at alles elskede netbank NORDNET , eller er det omvendt, også står bagved en del af den mærkelige handel der forgår, de vil gerne have kunder og noteres på bors , det bliver svært, hvis de deltager i manipulering , med algoritmer m.m.
Kvike11
30.10.2020 kl 11:06
1118
Idag er det 8800 aktier i DNO, hvor Blackrock investment har short
Hva laver finanstilsynet, de snorksover stadigvæk og gør intet, hvorfor komemr den ansvarlige minister ikke på banen og får sat en stopper for det,
er det fordi ministeren ikke aner hvad der forgår.
FRANKRIG HAR LÆST TEKSTEN OG SER HVAD DER FORGÅR, DE HAR FORBUDT SHORT PÅ BORS.
KUNNE NASDAQ BORS I NORGE , LÆRE BARE LIDT
Hva laver finanstilsynet, de snorksover stadigvæk og gør intet, hvorfor komemr den ansvarlige minister ikke på banen og får sat en stopper for det,
er det fordi ministeren ikke aner hvad der forgår.
FRANKRIG HAR LÆST TEKSTEN OG SER HVAD DER FORGÅR, DE HAR FORBUDT SHORT PÅ BORS.
KUNNE NASDAQ BORS I NORGE , LÆRE BARE LIDT
Haamann
01.11.2020 kl 17:33
971
Send en kokret forespørsel til Finanstilsynet med kopi til finans dep. De er pliktig til å gi deg svar, og post gjerne svaret her
Stokk Dum
01.11.2020 kl 19:09
879
I tillegg til 8800-roboten mener jeg det var en 5000-robot 30.10 også.
Gjorde et forsøk på å legge meg over denne, men ble parert umiddelbart.
mvh
Gjorde et forsøk på å legge meg over denne, men ble parert umiddelbart.
mvh