Boeing fly er sikre, send endelig regning til Boeing
NAS kan nu sende den endelige regning til Boeing
Betalings frist 8 dage kontant.
På tide der kommer penge fra Boeing, NAS har jo lavet opgørelse tidligere.
Kan det løfte kursen.
Kan den norske regering finde ud af at give et kontant tilskud til NAS, så de kan overleve.
Det tror jeg de kan, pengene er der jo i statskassen.
3-6 måneder og luftfarten er igang igen på 99 % drift.
Måske nye ruter over Rusland til Bangkok og resten af fjernøsten
Det er en lys fremtid for NAS. .
Betalings frist 8 dage kontant.
På tide der kommer penge fra Boeing, NAS har jo lavet opgørelse tidligere.
Kan det løfte kursen.
Kan den norske regering finde ud af at give et kontant tilskud til NAS, så de kan overleve.
Det tror jeg de kan, pengene er der jo i statskassen.
3-6 måneder og luftfarten er igang igen på 99 % drift.
Måske nye ruter over Rusland til Bangkok og resten af fjernøsten
Det er en lys fremtid for NAS. .
wollmilchsau
16.10.2020 kl 11:34
502
dødsmaskinen Boeing er sikre?
lurer på hvor mye EASA har fått betalt under bordet med denne konklusjonen eller kanskje press fra den gale trumpeten hehe
NAS er finito
lurer på hvor mye EASA har fått betalt under bordet med denne konklusjonen eller kanskje press fra den gale trumpeten hehe
NAS er finito
vestlandsfugl
16.10.2020 kl 11:50
467
Tviler på at EASA er korrupte. Men - det at FAA og EASA nå mener det er trygt betyr at de etter å ha endevendt flyet ikke finner flere vesentlige feil. Det betyr ikke at det ikke ER flere feil. Fly har krasjet før på grunn av konstruksjonsfeil selv om fabrikken gjorde hva de kunne.
Om Boeing er til å stole på nå er et åpent spørsmål, selskaper som har kniven på strupen og ryggen mot veggen tar av og til snarveier.
Om Boeing er til å stole på nå er et åpent spørsmål, selskaper som har kniven på strupen og ryggen mot veggen tar av og til snarveier.
vestlandsfugl
16.10.2020 kl 11:50
465
Tviler på at EASA er korrupte.
Men - det at FAA og EASA nå mener det er trygt betyr at de etter å ha endevendt flyet ikke finner flere vesentlige feil. Det betyr ikke at det ikke ER flere feil. Fly har krasjet før på grunn av konstruksjonsfeil selv om fabrikken gjorde hva de kunne.
Om Boeing er til å stole på nå er et åpent spørsmål, selskaper som har kniven på strupen og ryggen mot veggen tar av og til snarveier.
Men - det at FAA og EASA nå mener det er trygt betyr at de etter å ha endevendt flyet ikke finner flere vesentlige feil. Det betyr ikke at det ikke ER flere feil. Fly har krasjet før på grunn av konstruksjonsfeil selv om fabrikken gjorde hva de kunne.
Om Boeing er til å stole på nå er et åpent spørsmål, selskaper som har kniven på strupen og ryggen mot veggen tar av og til snarveier.