TV2 A-presse eid. TV2 og NRK hyller oppsopet Jens Stoltenberg.
Jeg var ute så jeg fikk ikke sett TV2 sitt "Underhuset" i kveld.
Ble Jens Stoltenberg hyllet som en helt av A-pressen?
.
For noen uker siden sto jeg utenfor det ny åpnede Media City her i Bergen og ringte TV2 sin TIPS telefon og tipset om en av mine 6 blogger.
Han jeg snakket med på telefonen åpnet bloggen og så på den i 10 sekunder før han sa:
"TV2 kommer IKKE til å lage noen reportasje om dette!"
"Hvorfor?" Spurte jeg og svarte for han: "Fordi TV2 er eid av A-pressen."
Han lo overbærende og sa: "Fordi TV2 trenger fakta!"
.
En nyhetsorganisasjon tar imot tips og skaffer faktene selv - dessuten er mye av det jeg skriver beviste fakta.
Norge har ikke hatt presse og media som "Den femte Statsmakt" på over 10 år.
.
Hvem sin ide var det at all presse og media i Bergen skulle samles i et senter hvor de skulle være lett å overvåke?
Det var nok AP & co sin ide...
.
Dere kan regne de siste 10 årene dere har bodd i Norge som delvis bortkastede.
.
TV2 vandettaen starter på 76.) og før 168.) er både NRK og TV2 tvangsoppløst, de to topp lederne stilt for Okkupasjonsrett og Media City i Bergen tvangssolgt...
arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
runebjerkearresteres.blogspot.no
.
Ble Jens Stoltenberg hyllet som en helt av A-pressen?
.
For noen uker siden sto jeg utenfor det ny åpnede Media City her i Bergen og ringte TV2 sin TIPS telefon og tipset om en av mine 6 blogger.
Han jeg snakket med på telefonen åpnet bloggen og så på den i 10 sekunder før han sa:
"TV2 kommer IKKE til å lage noen reportasje om dette!"
"Hvorfor?" Spurte jeg og svarte for han: "Fordi TV2 er eid av A-pressen."
Han lo overbærende og sa: "Fordi TV2 trenger fakta!"
.
En nyhetsorganisasjon tar imot tips og skaffer faktene selv - dessuten er mye av det jeg skriver beviste fakta.
Norge har ikke hatt presse og media som "Den femte Statsmakt" på over 10 år.
.
Hvem sin ide var det at all presse og media i Bergen skulle samles i et senter hvor de skulle være lett å overvåke?
Det var nok AP & co sin ide...
.
Dere kan regne de siste 10 årene dere har bodd i Norge som delvis bortkastede.
.
TV2 vandettaen starter på 76.) og før 168.) er både NRK og TV2 tvangsoppløst, de to topp lederne stilt for Okkupasjonsrett og Media City i Bergen tvangssolgt...
.
runebjerkearresteres.blogspot.no
.
Redigert 20.01.2021 kl 19:46
Du må logge inn for å svare
Nå så jeg sendingen i reprise.
.
Det var interessant at han begynte å stamme da han skulle si at han vant valget i 2009.
Før valget advarte naive Siv Jensen Jens Stoltenberg om straffeforfølgelse om ett eller annet så snart hun kom i regjering.
Det førte til at Statsminister Jens Stoltenberg foretok en velger manipulasjon for å vinne valget.
FrP gikk fra meningsmåling på over 30% til er valgresultat på 22,9% dvs FrP tapte 25% av FrP stemmene på KUN 5 uker.
Det er god velger manipulasjon det.
.
39.) - 42.) + 72.)
.
.
Det var interessant at han begynte å stamme da han skulle si at han vant valget i 2009.
Før valget advarte naive Siv Jensen Jens Stoltenberg om straffeforfølgelse om ett eller annet så snart hun kom i regjering.
Det førte til at Statsminister Jens Stoltenberg foretok en velger manipulasjon for å vinne valget.
FrP gikk fra meningsmåling på over 30% til er valgresultat på 22,9% dvs FrP tapte 25% av FrP stemmene på KUN 5 uker.
Det er god velger manipulasjon det.
.
39.) - 42.) + 72.)
.
GPACTOR
17.12.2017 kl 09:22
2178
Du er åpenbart svært alvorlig forstyrret. Det er helt ubegripelig at Hegnar Online tillater denne søpla. Du burde skamme deg. Makan til meningsløst piss.
Hei!
Hva er det du mener er feil?
.
Betviler du at jeg sto ved Media City her i Bergen og ringte TV2s Tipstelefon?
APs PST har opptak av samtalen så de kan bekrefte at samtalen gikk slik som jeg beskrev den.
.
Tolker du Jens Stoltenbergs stamming/nøling da han sa at han vant valget i 2009 som noe annet enn stamming/nøling?
.
Hva er det du mener er feil?
.
Betviler du at jeg sto ved Media City her i Bergen og ringte TV2s Tipstelefon?
APs PST har opptak av samtalen så de kan bekrefte at samtalen gikk slik som jeg beskrev den.
.
Tolker du Jens Stoltenbergs stamming/nøling da han sa at han vant valget i 2009 som noe annet enn stamming/nøling?
.
Underhuset TV2 Nyhetskanalen akkurat NÅ klokken 18:05!
.
Legg merke til når han 10-11 minutter inn i intervjuet snakker om "valgseieren" i 2009 - og det stokker seg litt for han.
.
Jens Stoltenberg er utvilsomt god til å manipulere - tenk på han som en kriminell med splittet personlighet...
.
Er jeg slem hvis jeg håper at Thorvald Stoltenberg har laget en bedervet sildesalat til jul?
.
.
Legg merke til når han 10-11 minutter inn i intervjuet snakker om "valgseieren" i 2009 - og det stokker seg litt for han.
.
Jens Stoltenberg er utvilsomt god til å manipulere - tenk på han som en kriminell med splittet personlighet...
.
Er jeg slem hvis jeg håper at Thorvald Stoltenberg har laget en bedervet sildesalat til jul?
.