Gjorde funn av koronavirus på skjærebrett for importert laks på
Se brettfall i laks aksje på Mandag. Kjempe nagative.
https://ilaks.no/beijing-bydel-nedstengt-gjorde-funn-av-koronavirus-pa-skjaerefjoler-for-importert-laks-pa-marked/
https://ilaks.no/beijing-bydel-nedstengt-gjorde-funn-av-koronavirus-pa-skjaerefjoler-for-importert-laks-pa-marked/
Redigert 20.01.2021 kl 01:26
Du må logge inn for å svare
Pervorisk
13.06.2020 kl 22:13
1667
Det var helt sikkert laksen som var bærer av viruset🤪
Jeg har akkurat begynt å vekte meg opp i laks, så en dipp passer perfekt👌
Jeg har akkurat begynt å vekte meg opp i laks, så en dipp passer perfekt👌
RakettBjarne
13.06.2020 kl 23:59
1503
Dere får tenke et hakk lengre frem enn å generalisere alle lakseaksjene.
Lakseaksjene som er tilknyttet Beijing/Kina vil nok falle.
Dvs. at de lakseoppdrettene som går som fillene fyker uten problemer og virus -> vil trolig stige enda mer siden det blir mindre konkurranse for dem globalt sett.
Artikkelen nevner at det spores virus tilbake til et kjøttmarked sør for hovedstaden i Kina. Her oppe er vi trygge. :-)
Ikke vær en av de som får panikk som selger seg ut uten å bruke hodet, spesielt nå som det er så mange som prøver å snakke ned lakseaksjer for å få billigere inngang.
Lakseaksjene som er tilknyttet Beijing/Kina vil nok falle.
Dvs. at de lakseoppdrettene som går som fillene fyker uten problemer og virus -> vil trolig stige enda mer siden det blir mindre konkurranse for dem globalt sett.
Artikkelen nevner at det spores virus tilbake til et kjøttmarked sør for hovedstaden i Kina. Her oppe er vi trygge. :-)
Ikke vær en av de som får panikk som selger seg ut uten å bruke hodet, spesielt nå som det er så mange som prøver å snakke ned lakseaksjer for å få billigere inngang.
braastad-xo
14.06.2020 kl 19:00
1057
Eller kan det være så enkelt som at Kina forsøker å dytte ansvaret over på andre land for evt nye utbrudd av Corona, og for å skjule "fakta", at det mest sannsynlig stammer fra egne kjøttmarkeder som ved det første utbruddet i år?
Utfra tidligere forsøk på hemmelighold fra kinesernes side bør man være skeptisk til det meste av informasjonen derfra.
Utfra tidligere forsøk på hemmelighold fra kinesernes side bør man være skeptisk til det meste av informasjonen derfra.
weking
14.06.2020 kl 22:29
869
Det lukter mer som en politisk handling. Men det er helt sikkert en bombe til eksport av laks til Kina, som er et stort marked for norsk laks.