Kan vi nå fritt velge bort NRK?
Ja, jeg vil ha gratis TV nå!
Du tenker sikkert at denne enheten er veldig dyr ... Feil! TvFox er for tiden på salg for under 240 kroner! Engangsbetaling – ingen abonnement, ingen månedlige kostnader, ingen forpliktelser.
http://thefoxinsider.com/page1/topgadgets/no/tfi_no1_tvf_gg/?c=488&key=650c0b3517d060c60d832e8d640ae139&t=94e655045539d2d41749b84aac7c80de&creative=DNO
http://clearviewfox.com/page1/technology/no/cvf_no1_tvf_gg/
Noen som har kunnskap og erfaring med dette?
Redigert 19.01.2021 kl 09:20
Du må logge inn for å svare
Får jeg det som jeg vil blir NRK nedlagt i løpet av 2018, så da slipper du å betale NRK avgift for 2019.
NRK har vært talerør for Jens Stoltenberg og AP - og dere har betalt for å bli hjernevasket og feilinformert...
.
arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
TS ser du på FOX TV så blir du nok hjernevasket og feilinformert da også...
.
NRK har vært talerør for Jens Stoltenberg og AP - og dere har betalt for å bli hjernevasket og feilinformert...
.
.
TS ser du på FOX TV så blir du nok hjernevasket og feilinformert da også...
.
OZZY
16.12.2017 kl 01:40
2714
korrekt ts. send dem en melding om at du har solgt tv`en og flyttet fra landet. da slipper du flere idiotiske regninger fra NRK dumpende ned i postkassa di.
cebollo
16.12.2017 kl 22:19
2607
Ikke nødvendig å flytte fra landet. Jeg har aldri betalt lisens, og er nå godt oppe i syttiårene (flyttet hjemmefra som tenåring). Tyvtitter aldri, men det hender at jeg er uheldig og kommer på en nrk-side når jeg har googlet ett eller annet. (Det fremgår kanskje ikke tydelig: Jeg har aldri hatt tv, men får stadig besøk av lisenskontrollør fra nrk. Senest for et par uker siden)
Det ER nødvendig å flytte fra Norge. Tiden brukt i Norge er delvis bortkastet...
.
Jeg har heller aldri betalt NRK avgift - og det er absurd at dere tvinges til å betale for å bli feilinformert og hjernevasket av APs egen "informasjonskanal" NRK.
Når jeg som nå kaster tid bort boende i Norge, lar jeg arbeidsgiver eller huseier betale APs NRK lisens.
.
Grunner til IKKE å bo i Norge:
.
.
runebjerkearresteres.blogspot.no
.
.
Jeg har heller aldri betalt NRK avgift - og det er absurd at dere tvinges til å betale for å bli feilinformert og hjernevasket av APs egen "informasjonskanal" NRK.
Når jeg som nå kaster tid bort boende i Norge, lar jeg arbeidsgiver eller huseier betale APs NRK lisens.
.
Grunner til IKKE å bo i Norge:
.
.
runebjerkearresteres.blogspot.no
.
Fluefiskeren
17.12.2017 kl 09:27
2547
Nå har jeg slått på tv- en. Ja jeg har valgt NrK og skal titte på en del sport idag. Hardt å ikke se reklameinnslag, men skal nok stå over det.
Lisensen skal jeg kunne greie. Den koster fjerdeparten av å skifte en xenonlpære. på blen.
Lisensen skal jeg kunne greie. Den koster fjerdeparten av å skifte en xenonlpære. på blen.
Siden jeg aldri har betalt NRK lisens vet jeg ikke hvor mye dere tvinges til å betale.
Hva er NRK lisensen for 2018?
Hva er NRK lisensen for 2018?
Fluefiskeren
17.12.2017 kl 14:08
2470
Jeg tror du bløffer. Lisensavgiften burde du klare å fnne selv. Tips. Bruk Google.