Spørsmål om musikkanlegg i bmw
Har en nyere bmw med Harman Kardon-anlegg. På hytta så bruker vi å kjøre bilen inntil uteplassen og spille musikk fra anlegget i bilen. Men etter x antall minutter så slår anlegget seg av. Noen som vet om det er noen mulighet for å overstyre at dette slår seg av?
Hei.
Nei. Dette er en innbygget sikkerhet for batteri etc. Så dette kan ikke overstyres
Nei. Dette er en innbygget sikkerhet for batteri etc. Så dette kan ikke overstyres
Magoo
31.05.2020 kl 19:10
609
Lurer på om jeg har funnet et smutthull. Lukk dørene men ha vinduet oppe...Har ikke prøvd med vindu OG dør oppe..;-)
Redigert 31.05.2020 kl 19:21
Du må logge inn for å svare
GT3000
02.06.2020 kl 17:27
415
Når jeg f.eks venter på ferga en halvtime, så slår jeg på et hakk på tenninga slik at jeg får høre musikk, hvis ikke slår anlegget seg av etter 3 minutter.
Men hvis jeg åpner døren så må jeg ha tenninga på 2 hakk, men på moderne biler så er det vel ikke noe problem?
Regner med at du bare kan ha på tenninga så lenge du vil, bare husk på å ha på en vedlikeholdslader over natten etterpå. :-)
Men hvis jeg åpner døren så må jeg ha tenninga på 2 hakk, men på moderne biler så er det vel ikke noe problem?
Regner med at du bare kan ha på tenninga så lenge du vil, bare husk på å ha på en vedlikeholdslader over natten etterpå. :-)
Brande_n
03.06.2020 kl 20:36
354
Løsningen på dette må være å kjøre Mercedes (hvis ikke det samme) :-)
fabian2
04.06.2020 kl 01:03
309
Alt kan overstyres hvis man finner ut hvordan man gjør det. I verste fall er det enkleste bare å la være å lukke en dør helt. Grei nødløsning.
Redigert 04.06.2020 kl 01:04
Samme I de fleste biler
1. Hvorfor tror dere Bmw har gjordt dette slik ?
Varmegang i styreenheter og batterier. Bilen er stappfull av styrenheter og teknologi
Tenning på ; og bilen skal ikke stå og spille musikk som vi gjorde i gamle dager.
2. Går det ann å overstyre ?
Mulig det, men er du da intressert i å ødelegge ledningsnett og styreheter for noe musikk?
Kjører selv Bmw så vet at dette ikke skal tukles med
Hørt om dab radio ?
1. Hvorfor tror dere Bmw har gjordt dette slik ?
Varmegang i styreenheter og batterier. Bilen er stappfull av styrenheter og teknologi
Tenning på ; og bilen skal ikke stå og spille musikk som vi gjorde i gamle dager.
2. Går det ann å overstyre ?
Mulig det, men er du da intressert i å ødelegge ledningsnett og styreheter for noe musikk?
Kjører selv Bmw så vet at dette ikke skal tukles med
Hørt om dab radio ?
Redigert 04.06.2020 kl 05:15