Er Minneapolisdrapet fake ?
https://tv.nrk.no/direkte/nrk1
(se ca 19.03 i dagsrevyen)
Det er fullt mulig at dette er iscenesatt fake.
(se ca 19.03 i dagsrevyen)
Det er fullt mulig at dette er iscenesatt fake.
Redigert 29.05.2020 kl 19:30
Du må logge inn for å svare
Sotah
29.05.2020 kl 19:10
675
Det likner ikke deg å ha tvil. Kom igjen, du er skråsikker innerst inne. Du kan si det til oss, vi skal ikke sladre.
-sannheten-
29.05.2020 kl 19:17
670
Jeg har ikke gjort meg opp noen veldig bestemt mening om det. Men denne
TV-reportasjen etterlot mye tvil. Modus operandi er veldig velkjent etterhvert.
Fornærmede ligger skjult bak en bil. Så vi ser ikke vedkommende. (Det er litt dårlig skuespillerprestasjoner også. Det glises for mye).
Mye mulig nok et eksempel på valgkampfake altså. Demokratene klarer ikke å vinne uten juks. Og selv da spørs det om jukset
fører frem.
Agent Sotah er der han er som vanlig. Også et indikativt tegn i seg selv.
TV-reportasjen etterlot mye tvil. Modus operandi er veldig velkjent etterhvert.
Fornærmede ligger skjult bak en bil. Så vi ser ikke vedkommende. (Det er litt dårlig skuespillerprestasjoner også. Det glises for mye).
Mye mulig nok et eksempel på valgkampfake altså. Demokratene klarer ikke å vinne uten juks. Og selv da spørs det om jukset
fører frem.
Agent Sotah er der han er som vanlig. Også et indikativt tegn i seg selv.
Redigert 29.05.2020 kl 19:21
-sannheten-
29.05.2020 kl 19:44
653
Sånn, da har jeg kostet SVFZWO 3 mrd. kr.
Det var fake hele greia.
Det var fake hele greia.
Redigert 29.05.2020 kl 19:44
Hvordan kan du vite at ditt liv ikke er iscenesatt? At minnene dine ikke er plantet? Kan den videoen være laget kun for deg? Kan det være at vi andre ser en annen versjon, men skjuler det for deg? En avledningsmanøver myntet på bare deg? Reven ser.
brahman
29.05.2020 kl 19:50
644
Det sies at han døde på politistasjonen/arresten. Men det er ikke logisk og heller ikke forsvarlig å bli fraktet dit - om han ble nær kvalt, mistet bevisstheten og ble lagt på båre rett ved åstedet. Da skulle han på sjukehus for livredning. (Når det er sagt, man har ikke pr. nå sett bevis for hans død)
Fluefiskeren
29.05.2020 kl 20:01
639
Det er sjelden man kjører rundt i en by for å vise fram et lik. Det er også sjelden man fotograferer et lik og legger ut til media som ikke hadde publisert det uansett.
Hva slags bevis er det du vil ha?
Hva slags bevis er det du vil ha?
Longrun
29.05.2020 kl 21:24
609
NRK sender endeløst med reportasjer om dette, men det er lite detaljer om hva som faktisk skjedde, og når. Døde han rett etter pågripelsen eller døde han dagen etter.? Jeg har hørt begge deler. Heller ikke dødsårsaken sies det noe om. Ut fra det som er opplyst kan han like gjerne ha dødd av kreft.
https://www.globalresearch.ca/the-toronto-g20-riot-fraud-undercover-police-engaged-in-purposeful-provocation/19928
"it is becoming increasingly clear that the ‘Black Bloc’ are undercover police operatives engaged in purposeful provocations to eclipse and invalidate legitimate G20 citizen protest by starting a riot. Government agents have been caught doing this before in Canada."
"it is becoming increasingly clear that the ‘Black Bloc’ are undercover police operatives engaged in purposeful provocations to eclipse and invalidate legitimate G20 citizen protest by starting a riot. Government agents have been caught doing this before in Canada."
Fine Greier
29.05.2020 kl 21:43
596
Ser litt merkelig ut med han som bare står der og ser fra side til side, men arrestanten sier at han ikke får puste. En oppegående polis ville passet på at han fikk puste. Jeg ville reagert på den måten i hvertfall. Virker underlig akkurat det der.
-sannheten-
29.05.2020 kl 22:06
572
Det kan bli dyrere for SVFZWO dette.
Når du sier det, så fins det faktisk manøvre som er myntet på bare meg. Dog ikke med den innfallsvinkelen du benytter her.
Men denne Minneapolis hendelsen hadde neppe med meg å gjøre.
Når du sier det, så fins det faktisk manøvre som er myntet på bare meg. Dog ikke med den innfallsvinkelen du benytter her.
Men denne Minneapolis hendelsen hadde neppe med meg å gjøre.
Nuka
29.05.2020 kl 22:14
567
-sannheten- skrev Sånn, da har jeg kostet SVFZWO 3 mrd. kr. Det var fake hele greia.
Her var det mange gode eksempler på at IQ-en til den norske mann har gått betydelig ned. Og jeg tror IKKE det skyldes innvandring.
Plenbrus,
29.05.2020 kl 23:42
541
Alle viktige nyhetshendelser er suspekte i TS øyne gett. Det er alltid noe shady NWO-jævelskap bak i kulissene se.
Men je er jo agent og bør holde kjeften min?
Men je er jo agent og bør holde kjeften min?
-sannheten-
30.05.2020 kl 01:04
528
Det var jaggu mer i dette enn det potensielt kunne falle meg inn. Og det fins en Minneapolisknagg her også.
På toppen fikk vi mye mulig en dobbel norsk ffo i dag. Stikkord: Noe med trafikk å kjøre.
Jeg rister på hodet over hvordan man holder på. Men mye er på spill.
På toppen fikk vi mye mulig en dobbel norsk ffo i dag. Stikkord: Noe med trafikk å kjøre.
Jeg rister på hodet over hvordan man holder på. Men mye er på spill.
-sannheten-
30.05.2020 kl 01:09
524
Det "deles" kanskje for mye ut her, det kan du ha rett i. Men en heks er fortsatt en heks. Og egner
seg godt på et visst ildsted.
seg godt på et visst ildsted.
- Havfruen -
30.05.2020 kl 01:14
517
Den drepte og politimannen kjente hverandre - de var kolleger som vektere for et utested! Go figure!
FF Motivet finner man ved å se hva som skjer politisk akkurat nå - alt MSM narrativet IKKE rapporterer om!
@REALQ
FF Motivet finner man ved å se hva som skjer politisk akkurat nå - alt MSM narrativet IKKE rapporterer om!
@REALQ
"alt MSM narrativet IKKE rapporterer om!"
----------------
Just presis, hvor vil de ikke at vi skal se akkurat nå?
----------------
Just presis, hvor vil de ikke at vi skal se akkurat nå?
HverdagsOnd
30.05.2020 kl 23:49
430
Lurer på hvorfor det er så mange FFO fehoder som samler seg på Hegnar Online.
Yngvis
31.05.2020 kl 00:13
424
Er d ikke litt på kanten å tillegge funksjonshemmede meninger som ytres av individer fra d ytterste høyre på dette forum ?
kokkohill
31.05.2020 kl 00:25
413
Demokratene prøver med denne aksjonen og opptøyene å ta makten . Hva disse onde demoner er villig til å gjøre er grenseløst.
Hvor stille ble det ikke i fjøset når de klarte å kverke Epstein , nå er dette blitt en ikkesak.....
Hvor stille ble det ikke i fjøset når de klarte å kverke Epstein , nå er dette blitt en ikkesak.....
jabbadabbato
31.05.2020 kl 10:48
380
Sikker på at det ikke var Trump som kverket Epstein. Det var jo bikkja hans Barr som stoppet videre etterforskning av selvmordet og halve armaden av advokater Epstein benyttet seg av har siden jobbet for trump.
Fluefiskeren
31.05.2020 kl 19:33
337
Det ble også uttalt av en de ansatte der at hun ikke trodde de hadde truffet hverandre fordi den ene jobbet i helgene og det andre på hverdagene.
«Floyd tok sporadiske vakter som sikkerhetsvakt ved en latino-nattklubb i byen. På samme nattklubb jobbet Chauvin, ifølge New York Times. Den tidligere sjefen for nattklubben sier imidlertid til avisen at hun tviler på at de to møttes. Floyd jobbet enkelte ukedager, mens politibetjenten jobbet fast i helgene gjennom 17 år.«
https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/2GrzRa/foreloepig-obduksjonsrapport-george-floyd-doede-ikke-bare-av-kvelning
«Floyd tok sporadiske vakter som sikkerhetsvakt ved en latino-nattklubb i byen. På samme nattklubb jobbet Chauvin, ifølge New York Times. Den tidligere sjefen for nattklubben sier imidlertid til avisen at hun tviler på at de to møttes. Floyd jobbet enkelte ukedager, mens politibetjenten jobbet fast i helgene gjennom 17 år.«
https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/2GrzRa/foreloepig-obduksjonsrapport-george-floyd-doede-ikke-bare-av-kvelning
Redigert 31.05.2020 kl 19:42
Fluefiskeren
31.05.2020 kl 19:50
331
Og Dabladet har en annen versjon. Her påstås det at de neppe kjente hverandre fordi de jobbet i forskjellige avdelinger.
« I kjølvannet av hendelsen kommer det fram at Chauvin og Floyd jobbet på samme nattklubb for noen år tilbake. Klubbeieren beskriver at Chauvin var «nervøs» når utestedet arrangerte kvelder for afroamerikanere, ifølge NBC.
- Når vi arrangerte «Urban Nights» spilte vi afroamerikansk musikk. Da var det flest svarte amerikanere i lokalet. Det gjorde Chauvin nervøs. Det var mange som ikke likte han, sier eieren av El Nuevo Rodeo club, Maya Santamaria til NBC.
Hun beskriver samtidig Floyd som snill mann med et stort smil. Santamaria tror ikke Floyd og Chauvin kjente hverandre da de jobbet i to forskjellige avdelinger.»
https://www.google.no/amp/s/www.dagbladet.no/nyheter/jobbet-pa-samme-nattklubb/72518118/amp
« I kjølvannet av hendelsen kommer det fram at Chauvin og Floyd jobbet på samme nattklubb for noen år tilbake. Klubbeieren beskriver at Chauvin var «nervøs» når utestedet arrangerte kvelder for afroamerikanere, ifølge NBC.
- Når vi arrangerte «Urban Nights» spilte vi afroamerikansk musikk. Da var det flest svarte amerikanere i lokalet. Det gjorde Chauvin nervøs. Det var mange som ikke likte han, sier eieren av El Nuevo Rodeo club, Maya Santamaria til NBC.
Hun beskriver samtidig Floyd som snill mann med et stort smil. Santamaria tror ikke Floyd og Chauvin kjente hverandre da de jobbet i to forskjellige avdelinger.»
https://www.google.no/amp/s/www.dagbladet.no/nyheter/jobbet-pa-samme-nattklubb/72518118/amp